Η ΚΑΥΚΑΣ, η ελληνική εταιρεία πωλήσεων σε πωλήσεις ηλεκτρολογικού υλικού, φωτισμού, ειδών τεχνολογίας κτιρίων και λύσεων διαχείρισης ενέργειας, προχώρησε με σημαντικές επενδύσεις στον ψηφιακό και επιχειρησιακό μετασχηματισμό της, θέτοντας ακόμα σταθερότερες βάσεις για τη μελλοντική της πορεία.
Οπως αναφέρει σε σχετική ανακοίνωση, η ολοκλήρωση μίας μεγάλης πρώτης φάσης του έργου «ATLAS», όπως ονομάστηκε το έργο ψηφιακού μετασχηματισμού της ΚΑΥΚΑΣ, αποτέλεσε το επιστέγασμα των προσπαθειών και του οράματος πολλών μηνών όλων των KAFKASians για τον επιχειρησιακό επανασχεδιασμό και μετασχηματισμό της εταιρίας, καθώς και για τη δημιουργία ενός σύγχρονου ψηφιακού οικοσυστήματος.
Πιο συγκεκριμένα, η ΚΑΥΚΑΣ, με στόχο τη βελτιστοποίηση της εξυπηρέτησης των πελατών της και με γνώμονα τις διεθνείς τάσεις και την υψηλή ποιότητα, επένδυσε σε κορυφαίες εταιρείες και λύσεις πληροφορικής. Με στρατηγικό συνεργάτη τη SAP και υπεύθυνη υλοποίησης την IBM, υιοθέτησε έναν αρχιτεκτονικό σχεδιασμό που βασίζεται κυρίως στις τεχνολογίες SAP Rise (S/4HANA, IS-Retail, Advanced EWM, CPQ, Success Factor) και στο οικοσύστημα της Microsoft (Microsoft365, Azure Data Warehouse/PowerBI/ML, CRM D365, Power Automate), όλα αναπτυγμένα στο Cloud.
Επιπλέον, για την αποτελεσματική διαχείριση των υλικών και την απρόσκοπτη ενσωμάτωση του διεθνούς προτύπου ETIM, επιλέχθηκε η πλατφόρμα PIM (Product Information Management) της Inriver για την αποτελεσματική διαχείριση των πολλών χιλιάδων υλικών που διαθέτει η εταιρία.
Στα πλαίσια του επιχειρησιακού μετασχηματισμού της εταιρίας, ξεχωριστή μνεία αξίζει να γίνει στο νέο κέντρο διανομής (DC) με νέες εγκαταστάσεις.
Με 16.000 τ.μ., 13,000 παλετοθέσεις, μηχάνημα αυτόματης κοπής καλωδίων και αιχμή του δόρατος το ρομποτικό σύστημα AutoStore - ένα αυτοματοποιημένο σύστημα αποθήκευσης και ανάκτησης υλικών- και σε συνδυασμό με ένα ισχυρό σύγχρονο σύστημα WMS, το Advanced EWM της SAP, το νέο DC της ΚΑΥΚΑΣ, επιτρέπει την αυξημένη ταχύτητα και την ευελιξία στη διαχείριση ενός αυξημένου αποθέματος χιλιάδων υλικών και άρα στην βέλτιστη εξυπηρέτηση των πελατών.