Στο πλαίσιο του ψηφιακού μετασχηματισμού της εταιρείας, και έχοντας βασική προτεραιότητα τη συνεχή βελτίωση της εμπειρίας των πελατών της, η ACS παρέχει περισσότερες επιλογές εξυπηρέτησης μέσω της ψηφιακής βοηθού ACiStant, η οποία είναι διαθέσιμη στο www.acscourier.net και στο ACS Mobile App.
Συγκεκριμένα, όπως αναφέρει σχετική ανακοίνωση, μετά την αναβάθμιση της ACiStant, o πελάτης έχει τις παρακάτω νέες δυνατότητες εξυπηρέτησης:
- Επιλογή ACS Smartpoint Lockers: Επιλογή του πλησιέστερου locker για την παραλαβή των παραγγελιών στον χρόνο που εξυπηρετεί τον πελάτη (24/7).
- Παράδοση στον Γείτονα: Δυνατότητα ορισμού κάποιου άλλου παραλήπτη για την παραλαβή αποστολής του πελάτη.
- Αλλαγή Διεύθυνσης Παράδοσης: Δυνατότητα τροποποίησης της αρχικής διεύθυνσης παράδοσης της αποστολής του πελάτη.
- Προσθήκη Οδηγιών Παράδοσης: Προσθήκη συγκεκριμένων οδηγιών παράδοσης, όπως το όνομα στο κουδούνι, για τη διευκόλυνση της παράδοσης της αποστολής του πελάτη.
Η ψηφιακή βοηθός ACiStant κάνει χρήση τεχνητής νοημοσύνης και εξυπηρετεί τους χρήστες της ιστοσελίδας της ACS και του ACS Mobile App όλο το 24ωρο, επτά ημέρες την εβδομάδα, στα Ελληνικά και στα Αγγλικά, στα εξής θέματα:
- Αναζήτηση Αποστολής
- Αναζήτηση Καταστήματος
- Αλλαγή τρόπου παραλαβής ή/και προσθήκη οδηγιών παράδοσης.
Σημειώνεται πως, από την έναρξη λειτουργίας της νέας ACiStant (15/4/24), έχουν απαντηθεί ψηφιακά πάνω από 1.000.000 ερωτήματα χρηστών (με επιτυχία 98%), ενώ πολύ σύντομα θα προστεθούν ακόμα περισσότερες επιλογές για την πιο άμεση (24/7) εξυπηρέτηση των πελατών της ACS.