ΟΠΑΠ: Αύξηση GGR στα 549,7 εκατ. το πρώτο τρίμηνο

Το online κανάλι κατέγραψε ισχυρή δραστηριότητα, ενώ το retail κανάλι ενίσχυσε περαιτέρω τη θέση του. Παραμένουμε προσηλωμένοι στην προσφορά υψηλών αποδόσεων για τους μετόχους μας, δηλώνει ο Jan Karas.

ΟΠΑΠ: Αύξηση GGR στα 549,7 εκατ. το πρώτο τρίμηνο

Ο ΟΠΑΠ (OPAr.AT, OPAP:GA), η μεγαλύτερη εταιρεία τυχερών παιχνιδιών στην Ελλάδα, ανακοινώνει τις ενοποιημένες οικονομικές της επιδόσεις για την τρίμηνη περίοδο που έληξε στις 31 Μαρτίου 2024, οι οποίες καταρτίστηκαν σύμφωνα με τα Διεθνή Πρότυπα Χρηματοοικονομικής Αναφοράς (ΔΠΧΑ): 

  • Τα καθαρά έσοδα προ εισφορών (GGR) το α’ τρίμηνο 2024 αυξήθηκαν κατά 4,2% σε ετήσια βάση και διαμορφώθηκαν στα €549,7εκ. έναντι €527,4εκ. το α΄ τρίμηνο 2023, λόγω της συνεχιζόμενης ισχυρής συνεισφοράς του online, η οποία ανήλθε σε €147,1εκ., αυξημένη κατά 15,4% σε ετήσια βάση.
  • Το μικτό κέρδος από παιχνίδια το α’ τρίμηνο 2024 διαμορφώθηκε στα €226,6εκ. έναντι €218,1εκ. το
    α΄ τρίμηνο 2023, αυξημένο κατά 3,9% σε ετήσια βάση, ως αποτέλεσμα των αυξημένων εσόδων.
  • Τα λειτουργικά κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA) ανήλθαν το α΄ τρίμηνο 2024 σε €190,3εκ. έναντι €196,5εκ. το α΄ τρίμηνο 2023, μειωμένα κατά 3,1% σε ετήσια βάση ή κατά 2,5% σε συγκρίσιμη βάση, ως αποτέλεσμα των υψηλότερων λειτουργικών εξόδων που οφείλονται κυρίως στα αυξημένα έξοδα μάρκετινγκ για την προώθηση νέων λανσαρισμάτων και βελτιώσεων προϊόντων.
  • Τα καθαρά κέρδη το α΄ τρίμηνο 2024 ανήλθαν σε €113,3εκ. έναντι €118,0εκ. το α’ τρίμηνο 2023, μειωμένα κατά 3,9% σε ετήσια βάση, λόγω των αυξημένων λειτουργικών εξόδων, μέρος των οποίων
    αντισταθμίστηκε από τα χαμηλότερα χρηματοοικονομικά έξοδα. Σε συγκρίσιμη ετήσια βάση, τα
    καθαρά κέρδη του α’ τριμήνου 2024 ανήλθαν σε €115,5εκ. σε σύγκριση με €118,3εκ. το α’ τρίμηνο του 2023, μειωμένα κατά 2,4%.

Jan Karas: Εστιάζουμε σε αναβάθμιση των προϊόντων

«Ο ΟΠΑΠ σημείωσε δυναμικές επιδόσεις και οργανική ανάπτυξη κατά το πρώτο τρίμηνο του 2024, με οδηγό την εστίασή μας στη βελτίωση των προτάσεών μας προς τους πελάτες και στην προώθηση καινοτομιών», επισημαίνει ο CEO.

Στο πλαίσιο αυτό, το online κανάλι κατέγραψε ισχυρή δραστηριότητα, ενώ το retail κανάλι ενίσχυσε περαιτέρω τη θέση του. Σε επιπρόσθετο GGR οδήγησε η επιτυχημένη ανανέωση του χαρτοφυλακίου παιχνιδιών που διεξάγονται μέσω κληρώσεων, η οποία ξεκίνησε στα τέλη του 2023, με την επανατοποθέτηση του ΛΟΤΤΟ και του ΤΖΟΚΕΡ, και ολοκληρώθηκε τον Μάρτιο του 2024, με τη διάθεση του Eurojackpot.

Επίσης, το OPAP Store App, ο βασικός πυλώνας για την ψηφιοποίηση των retail δραστηριοτήτων μας, διατήρησε την ισχυρή δυναμική του. Επιπλέον, η online πρότασή μας προς τους πελάτες βελτιώθηκε περαιτέρω, μέσω ενός καινοτόμου προγράμματος loyalty και μιας ευρείας γκάμας δωρεάν παιχνιδιών.

Κοιτώντας μπροστά, εστιάζουμε στην περαιτέρω αναβάθμιση των προϊόντων μας σε κάθε κατηγορία και στην επίτευξη προόδου σε όλους τους πυλώνες της επιχειρηματικής στρατηγικής Fast Forward του ΟΠΑΠ. Συνολικά, είμαστε κατάλληλα τοποθετημένοι για άλλη μια επιτυχημένη χρονιά, με την προσοχή μας να στρέφεται πλέον στα επικείμενα μεγάλα διεθνή αθλητικά γεγονότα.

Τέλος, παραμένουμε προσηλωμένοι στην προσφορά υψηλών αποδόσεων για τους μετόχους μας, στη δημιουργία αξίας για τους εταίρους μας και στην κοινωνική συνεισφορά».

 

* Δείτε αναλυτικά στη στήλη Συνοδευτικό Υλικό.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v