Η ΑΒ Βασιλόπουλος ψάχνει τζίρο μέσω efood

Οι καταναλωτές μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε 6.000 και πλέον διαφορετικούς κωδικούς από τα καταστήματα ΑΒ και να παραλάβουν τα προϊόντα που επιθυμούν άμεσα από το efood.

Η ΑΒ Βασιλόπουλος ψάχνει τζίρο μέσω efood

Πέντε μήνες μετά το λουκέτο της Instashop στην Ελλάδα, η efood, που συνδέεται με δεσμούς αίματος με την Instashop μέσω της μητρικής τους, Delivery Hero, βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις με τους πρώην πελάτες της Instashop. Με μία εξ αυτών, την ΑΒ Βασιλόπουλος, η συμφωνία έκλεισε.

Χθες η ελληνική θυγατρική του βελγο-ολλανδικού ομίλου ανακοίνωσε τη συνεργασία της με το efood. Σημειώνεται ότι η efood έχει μακροχρόνια συνεργασία με τη Σκλαβενίτης.

Μέσω της συνεργασίας ΑΒ Βασιλόπουλος-efood, οι καταναλωτές της αλυσίδας σούπερ μάρκετ θα έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν ανάμεσα σε 6.000 και πλέον διαφορετικούς κωδικούς από τα καταστήματα ΑΒ και να παραλάβουν τα προϊόντα που επιθυμούν εντός 60 λεπτών.

Η πρώτη φάση της συνεργασίας των δύο εταιρειών ξεκινάει με 4 καταστήματα στην Αττική και 5 στη Θεσσαλονίκη, ενώ στο άμεσο επόμενο διάστημα θα ενσωματώνονται προοδευτικά καταστήματα στην υπόλοιπη Αττική και την Περιφέρεια της Ελλάδας.

Οι διαθέσιμοι κωδικοί στην εφαρμογή του efood, ανάλογα με την τυπολογία του κάθε καταστήματος εξυπηρέτησης, συμπεριλαμβάνουν δημοφιλείς κατηγορίες προϊόντων όπως γαλακτοκομικά, αλλαντικά, αλλά και προϊόντα προσωπικής περιποίησης και υγιεινής, είδη καθαρισμού και οικιακής χρήσης.

Τα διαθέσιμα προϊόντα θα ανανεώνονται τακτικά με νέες ετικέτες και μοναδικές προσφορές, ενώ οι καταναλωτές θα μπορούν να κάνουν τις παραγγελίες τους από Δευτέρα έως και Σάββατο, από τις 09:30 έως τις 19:30.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας Convert Group, η συνολική αξία των αγορών από τα online σούπερ μάρκετ την περασμένη χρονιά άγγιξε τα 306 εκατ. ευρώ από 266 εκατ. ευρώ το 2022, σημειώνοντας αύξηση 15%.

Σημειώνεται ότι ο τζίρος αυτός δεν περιλαμβάνει Q-Commerce παίκτες με δικές τους αποθήκες όπως eFood Market & Wolt Market, που κερδίζουν συνεχώς μερίδιο στην ελληνική αγορά. Αξιοσημείωτη είναι επίσης η αύξηση και του αριθμού των παραγγελιών κατά 7%, αλλά και της μέσης αξίας των προϊόντων κατά 8%.

Με βάση την έρευνα, η Δευτέρα παραμένει η πιο δημοφιλής ημέρα για τα οnline ψώνια του νοικοκυριού, αφού το 16,5% των συνολικών παραγγελιών γίνονται τη συγκεκριμένη ημέρα ενώ πάνω από το ⅓ των συνολικών online παραγγελιών γίνονται μεταξύ 9 το βράδυ και 9 το πρωί, δηλαδή τις ώρες που τα φυσικά καταστήματα των σούπερ μάρκετ είναι κλειστά.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v