Oι τρεις άξονες στη στρατηγική της Motor Οil

Σταθερή παραμένει η στρατηγική της Motor Οil, που συνοψίζεται στη βελτίωση του δικτύου πωλήσεων και του περιθωρίου κέρδους, καθώς και στη κάλυψη των προδιαγραφών για την προστασία του περιβάλλοντος, σύμφωνα με παρουσίαση της στο ΣΜΕΧΑ.

Oι τρεις άξονες στη στρατηγική της Motor Οil
Οι δραστηριότητες, τα οικονομικά μεγέθη, καθώς επίσης οι στόχοι και η στρατηγική ανάπτυξης της εταιρίας Motor Οil, παρουσιάστηκαν σε εκδήλωση του ΣΜΕΧΑ την Πέμπτη 30 Ιανουαρίου 2003.



Η Motor Οil, όπως αναφέρθηκε, είναι μία από τις μεγαλύτερες ελληνικές εταιρίες με συνολικές επενδύσεις που υπερβαίνουν τα 1,2 δισ. δολάρια και οι δραστηριότητες της καλύπτουν όλο το φάσμα διύλισης και πώλησης πετρελαϊκών προϊόντων διαθέτοντας ένα από τα πιο σύγχρονα Διυλιστήρια στην Ευρώπη, όπως επίσης και το μοναδικό Διυλιστήριο Λιπαντικών στην Ελλάδα.

Σύμφωνα με την παρουσίαση, η στρατηγική που έχει χαράξει η εταιρία παραμένει ουσιαστικά αναλλοίωτη και συνοψίζεται στα εξής:

1. Στη συνεχή βελτίωση του περιθωρίου κέρδους του Διυλιστηρίου.

2. Στη βελτιστοποίηση του δικτύου πωλήσεων για την αποτελεσματική προώθηση και πώληση όλων των προϊόντων στην καλύτερη δυνατή τιμή αναπτύσσοντας συγχρόνως και τις τρεις αγορές όπου η εταιρία δραστηριοποιείται - Εσωτερική Αγορά - Εξαγωγές - Εφοδιασμοί πλοίων και αεροπλάνων.

3. Στη κάλυψη των προδιαγραφών για την προστασία του περιβάλλοντος όπως αυτές διαμορφώνονται.

Εντός του 2002 ολοκληρώθηκε η εξαγορά του 100% της ”AVINOIL” της τέταρτης σε μέγεθος εταιρείας Εμπορίας Υγρών Καυσίμων και Λιπαντικών στην Ελλάδα. Το Διυλιστήριο της Motor Οil είναι πιστοποιημένο για όλες τις δραστηριότητες του σύμφωνα με το ISO 9002 για την ποιότητα και σύμφωνα με το ISO 14001 για την προστασία του περιβάλλοντος.

Σύμφωνα με τη παρουσίαση στο ΣΜΕΧΑ, από τα αποτελέσματα του 9-μηνου 2002 προκύπτει ότι η εταιρία εξασφάλισε τη διατήρηση σημαντικής κερδοφορίας επιδεικνύοντας μία ιδιαίτερη σταθερότητα και ανθεκτικότητα παρά τις όποιες αρνητικές διεθνείς συνθήκες και αβεβαιότητες, συνεχίστηκε και αυτή την περίοδο, η κερδοφορία σε επίπεδο περιθωρίου διύλισης να είναι καλύτερη από άλλα σύνθετα Ευρωπαϊκά Διυλιστήρια.

Τα κέρδη προ φόρων για το 9μηνο του 2002 διαμορφώθηκαν σε 74,9 εκατ. ευρώ ενώ τα κέρδη του 9μήνου συμπεριλαμβανομένων και των κερδών της ”AVINOIL” διαμορφώθηκαν σε 82,5 εκατ. ευρώ. Οι πωλήσεις σε αξία για το 9μηνο του 2002 ανήλθαν σε 1.002,6 εκατ. ευρώ ενώ για το 2001 σε 1.095,3 εκατ. ευρώ.

Οι πωλήσεις σε όγκο ανήλθαν σε 4.432 χιλιάδες μετρικούς τόνους για το 2002 έναντι 4.398 χιλιάδων μετρικών τόνων για το 2001. Αύξηση παρατηρείται ανά προϊόν στα λιπαντικά, στις βενζίνες και στο πετρέλαιο κίνησης και θέρμανσης. Οι πωλήσεις παρουσίασαν αύξηση στην εσωτερική και στη διεθνή αγορά ενώ μείωση στη ναυτιλία.

Τονίστηκε ότι η δυνατότητα και επιλογή της εταιρίας να διοχετεύει τα προϊόντα της και στις 3 κύριες αγορές: εσωτερική, εξαγωγές και ναυτιλία, βοηθάει στη κατά το δυνατό βελτιστοποίηση των αποτελεσμάτων της ακόμα και σε περιόδους με αρνητικές τοπικές ή διεθνείς συγκυρίες.

Το επενδυτικό πρόγραμμα της εταιρίας συνεχίζεται με ικανοποιητικούς ρυθμούς. Οι πάγιες επενδύσεις για την περίοδο ανήλθαν σε 30,3 εκατ. ευρώ ενώ για όλο το έτος υπολογίζονται σε 43 εκατ. ευρώ.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v