Στην υποστήριξη της Ελληνικής Παραολυμπιακής Επιτροπής για το 2024 προχώρησε η LAMDA Development, ενόψει της φετινής Ολυμπιακής και Παραολυμπιακής χρονιάς. Στο πλαίσιο αυτό και με πάντα με στόχο την υποστήριξη προγραμμάτων με κοινωνικό αποτύπωμα στις τοπικές κοινωνίες όπου δραστηριοποιείται, η εταιρεία προχωρά σε συνεργασία με την ΑΜΚΕ «Με Άλλα Μάτια», η οποία υλοποιεί προγράμματα εκπαιδευτικού χαρακτήρα σε σχολεία για την εξοικείωση μαθητών με την αναπηρία.
Όπως αναφέρει σχετική ανακοίνωση, από τον Φεβρουάριο 2024 και καθ’ όλη την διάρκεια του έτους, με την υποστήριξη της LAMDA Development, θα υλοποιηθούν έως και 60 εκπαιδευτικά προγράμματα σε σχολεία των Δήμων Ελληνικού-Αργυρούπολης, Αλίμου και Γλυφάδας, απευθυνόμενα σε 3.200 μαθητές και μαθήτριες όλων των βαθμίδων εκπαίδευσης. Στόχος είναι η ευαισθητοποίηση και εξοικείωση των μαθητών με ζητήματα ατόμων με αναπηρία, η μεταλαμπάδευση των αξιών του κινήματος του Παραολυμπισμού και η μετάδοση γνώσης σχετικά με τα Παραολυμπιακά αθλήματα, μέσω της γνωριμίας τους με Παραολυμπιακούς αθλητές και αθλήτριες που αποτελούν παραδείγματα έμπνευσης για όλους.
Η συνεργασία LAMDA Development – Ελληνικής Παραολυμπιακής Επιτροπής - ΑΜΚΕ «Με Άλλα Μάτια» ενισχύει τη σημασία της εκπαίδευσης και της ευαισθητοποίησης ώστε η νέα γενιά να μπορέσει συλλογικά να κάνει τη διαφορά για την άρση κάθε μορφής διακρίσεων, την προώθηση της συμπερίληψης και την καταπολέμηση του κοινωνικού αποκλεισμού των ατόμων με αναπηρία. Οι αθλητές και τα άτομα με αναπηρία που θα συμμετέχουν στην δράση, θα συζητήσουν με τους μαθητές και τις μαθήτριες με στόχο να προσεγγίσουν με έναν ρεαλιστικό τρόπο την πραγματικότητα της αναπηρίας, την προσβασιμότητα και την μοναδικότητα του κάθε ατόμου. Στις συναντήσεις, οι ομιλητές θα καλούνται να περιγράψουν στιγμές της καθημερινότητάς τους στις οποίες μπορεί να αντιμετωπίζουν δυσκολίες, και στη συνέχεια θα συζητούν με τους μαθητές τρόπους με τους οποίους μπορούμε όλοι να συμβάλουμε έμπρακτα στην βελτίωση των συνθηκών διαβίωσης τους.
Πρόκειται για ένα πρόγραμμα επικεντρωμένο στους μαθητές, το οποίο θα τους δώσει την ευκαιρία για εποικοδομητικό διάλογο, ανταλλαγή σκέψεων, απόψεων και εμπειριών, αναπτύσσοντας αξίες όπως η ενσυναίσθηση, η κατανόηση και η αποδοχή.