Προς υπογραφή οδεύει η σύμβαση υποπαραχώρησης για τη Μαρίνα στις Γουβιές της Κέρκυρας μεταξύ ΤΑΙΠΕΔ και της θυγατρικής της Lamda Development, καθώς σύμφωνα με πληροφορίες το Ελεγκτικό Συνέδριο ολοκλήρωσε τον προσυμβατικό έλεγχο.
Υπενθυμίζεται πως η Lamda Marinas Investments SMSA ανακηρύχθηκε προτιμητέος επενδυτής στον σχετικό διαγωνισμό, επικρατώντας έναντι των ΤΕΚΑΛ, D Marinas Hellas και της κοινοπραξίας Άβαξ-Άκτωρ Παραχωρήσεις το περυσινό καλοκαίρι.
Η έγκριση είναι η πρώτη που αφορά σε αξιοποίηση μαρίνας, μετά τις πρόσφατες αποφάσεις του ΣτΕ οι οποίες θέτουν συγκεκριμένα κριτήρια και παραμέτρους για τα έργα αξιοποίησης μαρινών, όπως την ολοκλήρωση χωροθέτησης. Οδηγεί δε σε φάση υλοποίησης ένα έργο το οποίο έχει σχεδιαστεί ήδη από το 2007, με σχετική απόφαση του υπουργείου Τουρισμού.
Οι επενδύσεις για τη δημιουργία της Μαρίνας Μεγάλων Σκαφών (τύπου mega yacht) στην Κέρκυρα θα υπερβούν τα 50 εκατ. ευρώ ενώ το συνολικό τίμημα που θα καταβάλει η Lamda Marinas θα ξεπεράσει τα 89 εκατ. ευρώ σε βάθος 40 ετών. Μέρος του τιμήματος θα καταβληθεί εφάπαξ με την έναρξη της υποπαραχώρησης ενώ το υπόλοιπο θα αποτελεί ποσοστό επί του κύκλου εργασιών του υποπαραχωρησιούχου και θα καταβάλλεται ετησίως.
Το έργο περιλαμβάνει την κατασκευή υψηλών προδιαγραφών μαρίνας 98 θέσεων, με χωρητικότητα σκαφών μήκους από 30 έως 140 μέτρα και χερσαίες αναπτύξεις επιφάνειας έως 7.800 τ.μ., με χρήσεις εμπορικών καταστημάτων, εστίασης, ξενοδοχείων και γραφείων. Η χερσαία ζώνη περιλαμβάνει, επίσης, εκτεταμένους χώρους πρασίνου και πεζοδρόμων, αθλητικές εγκαταστάσεις και χώρους στάθμευσης. Το οριστικό master plan του έργου θα ολοκληρωθεί κατά τη φάση σχεδιασμού και θα είναι προσαρμοσμένο στις απαιτήσεις της αγοράς.
Υπενθυμίζεται δε πως η συγκεκριμένη παραχώρηση ενισχύει το χαρτοφυλάκιο της Lamda Marinas, η οποία ελέγχει επίσης τη Μαρίνα Φλοίσβου και τη Μαρίνα Αγίου Κοσμά στο Ελληνικό.