Κέρδη $16,3 εκατ. το Q4 για την Capital Product Partners του Ευ. Μαρινάκη

Τα έσοδα της εταιρείας ανήλθαν στα 95,5 εκατ. δολάρια, καταγράφοντας άνοδο 20% σε ετήσια βάση, με τις δαπάνες να διαμορφώνονται στα 55,1 εκατ. δολάρια, με αύξηση 31%. Τι δήλωσε ο CEO Γ. Καλογηράτος.

Κέρδη $16,3 εκατ. το Q4 για την Capital Product Partners του Ευ. Μαρινάκη

Στα 16,3 εκατ. δολάρια ανήλθαν τα αναπροσαρμοσμένα καθαρά κέρδη της ναυτιλιακής Capital Product Partners, συμφερόντων του Ευ. Μαρινάκη, το τέταρτο τρίμηνο, καταγράφοντας πτώση 23% σε ετήσια βάση. 

Τα έσοδα της εταιρείας ανήλθαν στα 95,5 εκατ. δολάρια, καταγράφοντας άνοδο 20% σε ετήσια βάση, με τις δαπάνες να διαμορφώνονται στα 55,1 εκατ. δολάρια, με αύξηση 31%. 

Η εταιρεία ανακοίνωσε και τη διανομή μερίσματος 0,15 δολ. ανά μετοχή για το Q4. 

Στις 31 Δεκεμβρίου τα ταμειακά διαθέσιμα του ομίλου ανέρχονταν σε 204,1 εκατ. δολάρια

Επίσης, το τέταρτο τρίμηνο: 

  • Ολοκληρώθηκε η προσφορά δικαιωμάτων ύψους $500,0 εκατ. ("Προσφορά Δικαιωμάτων") και πραγματοποιήθηκε επιτυχώς η συναλλαγή απόκτησης 11 πλοίων μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου τελευταίας γενιάς (MEGA) ("LNG/C"), με χρόνους παράδοσης μεταξύ του τέταρτου τριμήνου του 2023 και του πρώτου τριμήνου του 2027 ("Συμφωνία LNG/C").
  • Στις 21 Δεκεμβρίου 2023 και στις 2 Ιανουαρίου 2024, η εταιρεία παρέλαβε το LNG/C Amore Mio I και το LNG/C Axios II, αντίστοιχα, βάσει της Συμφωνίας LNG/C.
  • Συμφωνήθηκε η πώληση του πλοίου μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων M/V Long Beach Express των 5.100 με ισοδύναμη μονάδα είκοσι ποδιών ("TEU").

Σχολιάζοντας τα αποτελέσματα, o κ. Γεράσιμος Καλογηράτος, Διευθύνων Σύμβουλος της Capital GP L.L.C., τόνισε: «Είμαι πολύ ικανοποιημένος για τη σημαντική πρόοδο σε όλους τους τομείς, καθώς συνεχίζουμε να εκτελούμε επιτυχώς το business plan που ανακοινώσαμε τον Νοέμβριο. Εχουμε ολοκληρώσει την έκδοση δικαιωμάτων ύψους 500 εκατ. δολαρίων και με αυτά ολοκληρώσαμε τη συμφωνία εξαγοράς έντεκα πλοίων LNG τελευταίας γενιάς, έχοντας ήδη παραλάβει δύο από αυτά τον Δεκέμβριο και τον Ιανουάριο. Επιπροσθέτως, συμφωνήσαμε να πουλήσουμε ένα πλοίο μεταφοράς κοντέινερ, στο πλαίσιο της ανακοινωθείσας πρόθεσης να αποεπενδύσουμε από τον κλάδο των κοντέινερ. Κατά τη διάρκεια των επόμενων μηνών θα εστιάσουμε στο μετασχηματισμό της εταιρείας σε μια εταιρεία που θα εστιάζει στο LNG και την ενεργειακή μετάβαση, με τη φιλοδοξία να αποτελέσει πρωτοπόρο του κλάδου».    

 

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v