Σημαντική αύξηση πωλήσεων και κερδοφορίας εμφάνισε το 2022 η εταιρεία χονδρικής διανομής ένδυσης Sport&Fashion Freedom, συμφερόντων της οικογένειας Κυρκίνη (σ.σ. ιδρυτές και της πλατφόρμας efood).
H εταιρεία που διακινεί στην ελληνική αγορά τις φίρμες Converse, Karl Lagerfeld, Missoni, Ted Baker, G-Star Row, Ecoalf και Toms, έκλεισε το 2022 με πωλήσεις 25,717 εκατ. ευρώ έναντι 17,889 εκατ. ευρώ το 2021, πετυχαίνοντας μια αύξηση της τάξης του 43,7%. Το μικτό κέρδος επί των πωλήσεων ανήλθε σε 7.834 εκατ. ευρώ έναντι του ποσού 5.578 εκατ. ευρώ της προηγούμενης χρήσεως 2021.
Σύμφωνα με τις οικονομικές καταστάσεις της, τα κέρδη EBITDA αυξήθηκαν κατά 85,57% και διαμορφώθηκαν σε 2,760 εκατ. ευρώ από 1,487 εκατ. ευρώ στην προηγούμενη οικονομική χρήση. Κατά 115,44% αυξήθηκαν τα κέρδη προ φόρων, τα οποία από 1,050 εκατ. ευρώ το 2021 πέρυσι ανέβηκαν στα 2,262 εκατ. ευρώ.
Τέλος, τα καθαρά κέρδη αυξήθηκαν κατά 117,5% και διαμορφώθηκαν στο 1,746 εκατ. ευρώ από 804 χιλιάδες ευρώ το 2021. Η εταιρεία έχει επίσης σχηματίσει συνολικό αποτέλεσμα κερδών εις νέο ύψους 3,358 εκατ. ευρώ.
Σημειώνεται πως η Sport & Fashion Freedom έχει επίσης συμμετοχή ύψους 1,46% στη Notos Com, αλλά και μειοψηφικό ποσοστό 10% στην εταιρεία χονδρικής και λιανικής ένδυσης Up trend, όπου βασικοί μέτοχοι είναι πρώην στελέχη της Folli Follie (Ν. Καρέλλης και Π. Καλαμαρίδης με ποσοστό 40%) και ο Σάμυ Φάις μέσω της εταιρείας του Unlimited Sport.