Στις... κεραίες του ομίλου Public βρίσκονται τα πεδία του fintech, του leasing και της ενέργειας, με τον όμιλο να μεθοδεύει νέες συμφωνίες, μετά από αυτή με τη Vodafone για τη λειτουργία 44 shop in shop πανελλαδικά στα καταστήματα Public.
«Θα συνεργαστούμε και με άλλους κλάδους, τους καλύτερους στην αγορά», είπε χαρακτηριστικά ο Ρόμπυ Μπουρλάς, CEO του Public Group, κατά τη διάρκεια της παρουσίασης του πρώτου καταστήματος shop in shop στο Public Συντάγματος.
Με τον επενδυτικό πήχη για το 2024 στα 10 εκατ. ευρώ, τα οποία θα κατευθύνει, μέσω του επενδυτικού της Public Capital Partners, στην ενίσχυση των υφιστάμενων συμμετοχών σε scale ups, είτε στην απόκτηση συμμετοχών σε νέες startups, το Public διερευνά την αγορά για νέες στρατηγικές συνεργασίες.
Σύμφωνα με πληροφορίες, οι νέες εξειδικευμένες συνεργασίες που μεθοδεύει ο όμιλος Public θα αφορούν:
- Μεγαλύτερη ευελιξία στο θέμα των πληρωμών. Η συμφωνία που έχει σήμερα με την Klarna προβλέπει έως και 3 δόσεις για την αγορά προϊόντων. Στόχος είναι να αυξήσει σημαντικά τον αριθμό των δόσεων, φτάνοντας τις 36-42 μήνες. Μάλιστα τονίστηκε ότι σε αυτό τον σχεδιασμό μπορεί να προχωρήσει με την Klarna, ωστόσο αν αυτό δεν γίνει δεκτό, τότε θα αναζητήσει άλλο εταίρο. «Κάναμε συνεργασία με την Klarna να δώσουμε 3 άτοκες δόσεις. Θα κάνουμε και νέες συμφωνίες για περισσότερες δόσεις Αν βρούμε και κάποιον άλλο που να δίνει πίστωση στους πελάτες μας, θα το κάνουμε», είπε ο κ. Μπουρλάς.
- Το leasing ηλεκτρονικών συσκευών. Πρόκειται για μια λύση που αναμένεται να γίνει δεκτή από πολλούς πελάτες. Το Public θέλει να δώσει τη δυνατότητα σε ιδιώτες ή και επιχειρήσεις να νοικιάσουν smartphones, laptops, tablets, gaming κονσόλες και άλλες συσκευές με ευέλικτα προγράμματα leasing. Αυτό θα δίνει τη δυνατότητα επιστροφής ή αναβάθμισης του προϊόντος χωρίς κλειστούς όρους και ρήτρες. Αντίστοιχες λύσεις παρέχουν ήδη ελληνικές startups, όπως για παράδειγμα η fintech Finlup.
- Η ενέργεια, με πρώτη κίνηση την πώληση φορτιστών ηλεκτρικών οχημάτων.
Το πρώτο βήμα για την ανάπτυξη των νέων συνεργασιών επισφραγίστηκε με τη Vodafone, όπου ξεκαθαρίστηκε ότι δεν τίθεται θέμα μετοχικής συμμετοχής. «Δεν υπάρχει καμία σκέψη για μετοχική συνεργασία. Το Public έχει κάνει πολλές μετοχικές συνεργασίες. Η Vodafone είναι ένας μεγάλος συνεργάτης αλλά δεν υπάρχει τέτοια σκέψη», ξεκαθάρισε ο κ. Μπουρλάς απαντώντας σε σχετική ερώτηση.
Την ίδια στιγμή, οι δυο όμιλοι σχεδιάζουν το επόμενο βήμα στη συνεργασία τους, που είναι οι ενιαίες διαδικτυακές πωλήσεις.
Από την πλευρά της Vodafone, η Κάτια Σταθάκη, Εμπορική Διευθύντρια καταναλωτικών προϊόντων της Vodafone Ελλάδας, ξεκαθάρισε ότι η συνεργασία αποτελεί πλάνο ανάπτυξης και όχι συρρίκνωσης. «Θέλουμε να μεγαλώσουμε. Η αλυσίδα θα είναι συμπληρωματική. Αποτελεί μεγέθυνση παρά συρρίκνωση. Σήμερα έχουμε 250 καταστήματα και θα προσθέσουμε άλλα 44», κατέληξε.