Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Συνεργασία ΑΒ Βασιλόπουλος με Pepco

Τι περιλαμβάνει η συνεργασία της αλυσίδας σούπερ μάρκετ με πολωνική αλυσίδα ειδών ένδυσης. Τι επισημαίνουν πηγές της ΑΒ Βασιλόπουλος στο Euro2day.gr.

Συνεργασία ΑΒ Βασιλόπουλος με Pepco

Στη μίσθωση χώρων εντός καταστημάτων της ΑΒ Βασιλόπουλος προχώρησε η πολωνική Pepco, όπως επιβεβαιώνουν στο Euro2day.gr πηγές με γνώση της συνεργασίας.

Καταστήματα Pepco εντός του δικτύου της ΑΒ Βασιλόπουλος θα λειτουργήσουν σε Σέρρες, Γρεβενά, Σάπες, Πτολεμαΐδα και Κομοτηνή. Με το συγκεκριμένο μοντέλο η Pepco επεκτείνει τη διείσδυσή της στην εγχώρια αγορά και η ΑΒ Βασιλόπουλος δημιουργεί ένα ολοκληρωμένο destination για τους πελάτες, αναφέρουν άλλες πηγές.

Η πολωνική εταιρεία εμπορίας ειδών ένδυσης και ειδών σπιτιού Pepco ίδρυσε θυγατρική στην Ελλάδα τον Ιανουάριο του 2022 ενώ την εμπορική της δραστηριότητα στη χώρα την ξεκίνησε το φθινόπωρο του 2022.

Η ΑΒ Βασιλόπουλος, νέα πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου της οποίας είναι η Ελένη Προβίδη, εμφάνισε πέρυσι οριακή (0,76%) αύξηση των πωλήσεών της στο 1,98 δισ. ευρώ -ο τζίρος στα ίδια καταστήματα υποχώρησε ελαφρά- και ζημιές 2,08 εκατ. ευρώ από κέρδη 42,97 εκατ. ευρώ το 2021.

Η εμφάνιση ζημιών στην αλυσίδα αποδίδεται από τα στελέχη της στο αυξημένο λειτουργικό κόστος -σ.σ. μόνο το κόστος ενέργειας αυξήθηκε μετά την επιδότηση κατά 24 εκατ. ευρώ μέσα σε μια χρονιά- και στο «κλειδωμένο» περιθώριο κέρδους που κόστισε πέρυσι στην ΑΒ περί τα 9 εκατ. ευρώ και 1 εκατ. ευρώ το «καλάθι του νοικοκυριού», το κόστος του οποίου υπολογίζεται εφέτος στα 6 εκατ. ευρώ.

«Δεν υπερκερδίζουμε» είπε πρόσφατα ο επικεφαλής της Νίκος Λαβίδας, «τα περισσότερα από αυτά τα βάζουμε για να στηρίξουμε το πλάνο ανάπτυξης. Η εταιρεία παρά τις δυσκολίες συνεχίζει να επενδύει. Μόνο πέρυσι επενδύσαμε 65 εκατ. ευρώ και θα συνεχίσουμε τις επενδύσεις με ένα επενδυτικό πλάνο 180 εκατ. ευρώ για την επόμενη τριετία», είπε.

Ο επικεφαλής της ΑΒ Βασιλόπουλος, που ανέλαβε το «τιμόνι» της αλυσίδας από τα τέλη του περασμένου Αυγούστου, εμφανίσθηκε συγκρατημένα αισιόδοξος για την πορεία της τη φετινή χρονιά, εκτιμώντας ότι θα επιστρέψει στα κέρδη και ότι ο τζίρος θα κινηθεί στα επίπεδα του 2022. Στον σχεδιασμό της αλυσίδας ΑΒ Βασιλόπουλος είναι τα προϊόντα χαμηλής τιμής να φθάσουν τα 1.600 μέχρι το 2025.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v