Το εμπορικό διαζύγιο με την Anheuser-Busch InBev (τη διανομή της γνωστής αμερικανικής μπίρας έχει αναλάβει η Coca Cοla 3E) στα τέλη της περασμένης χρονιάς δεν φαίνεται να προκαλεί τριγμούς στη ΒΣ Καρούλιας.
Η εταιρεία στη χρήση που ολοκληρώθηκε στις 31 Μαρτίου του 2023 πέτυχε αύξηση 21,19% των καθαρών της πωλήσεων (σε αυτές δεν συμπεριλαμβάνεται ο Ειδικός Φόρος Κατανάλωσης) στα 85,254 εκατ. ευρώ, τα μικτά κέρδη της ενισχύθηκαν κατά 21,68% στα 24,390 εκατ. ευρώ, τα EBITDA ξεπέρασαν τα 5,58 εκατ. ευρώ σημειώνοντας άνοδο 13,77% και τα καθαρά της αποτέλεσμα ανήλθαν στα 4,257 εκατ. ευρώ από 3,316 εκατ. ευρώ το 2021.
Την τρέχουσα χρήση η εταιρεία ανέλαβε, όπως είχε αποκαλύψει ο Χαμαιλέων, ήδη από τις αρχές Ιανουαρίου, τη διανομή των τσαγιών Lipton, PUKKA Herbs και PG Tips. Τα συγκεκριμένα προϊόντα και δη το τσάι Lipton είναι market leader στην κατηγορία του με πωλήσεις άνω των 10 εκατ. ευρώ, οι οποίες όπως εκτιμούν με στελέχη της αγοράς, θα καλύψουν την απώλεια της Anheuser-Busch InBev.
Σύμφωνα με τη διοίκηση της ΒΣ Καρούλιας το συγκεκριμένο τσάι θα αυξήσει το μερίδιο αγοράς της εταιρείας στα σούπερ μάρκετ, στα καταστήματα επιτόπιας κατανάλωσης και θα βελτιώσει την κερδοφορία της. Πρόκειται για διεθνή προϊόντα με μερίδια αγοράς που υπερβαίνουν το 50% της κατηγορίας, χωρίς ανάγκες για επένδυση παγίων, χωρίς επιβάρυνση Ε.Φ.Κ. και με μειωμένο συντελεστή Φ.Π.Α. 13%, σημειώνει η διοίκηση της ΒΣ Καρούλιας στις οικονομικές της καταστάσεις.
Η εκτίμηση είναι ότι η καθαρή αξία πωλήσεων των συγκεκριμένων προϊόντων, θα υπερκαλύψει το αντίστοιχο τζίρο της ABInbev και μάλιστα με καλύτερο συντελεστή κερδοφορίας.