Kiabi: Νέα είσοδος στην αγορά ένδυσης από το «αδελφάκι» της Decathlon

Θέση στην εγχώρια αγορά αναζητά η γαλλικής έδρας low cost αλυσίδα. Οι κρούσεις για καταστήματα και logistics στην Trade Estates.

Kiabi: Νέα είσοδος στην αγορά ένδυσης από το «αδελφάκι» της Decathlon

Μετά την είσοδο των ανατολικοευρωπαίων retailers (Pepco, LPP με τη φίρμα Sinsay και της Sport Vision στα αθλητικά είδη), ενδιαφέρον εγκατάστασης στην ελληνική αγορά ένδυσης έχει εκδηλώσει και η Kiabi,  η γαλλική εταιρεία fast fashion οικονομικής ένδυσης.

Σύμφωνα με πληροφορίες, αναζητά ακίνητα αλλά και facilities,  όπως το σύστημα διανομής προϊόντων της, έχοντας προσεγγίσει τον όμιλο Φουρλή και ειδικότερα την ΑΕΕΑΠ Trade Estates, τόσο για τη μίσθωση καταστημάτων όσο και για τη διαχείριση αποθεμάτων, καθώς ο όμιλος μέσω τη ΑΕΕΑΠ, έχει δημιουργήσει ένα είδος omnichannel δικτύου για το εμπόριο.

H Kiabi, που ιδρύθηκε το 1978, απέχει μακράν από τους  μεγάλους ευρωπαίους retailers, όπως το γιγαντιαίο γκρουπ Inditex (βλέπε ZARA) ή την H&M, ωστόσο αποτελεί εναλλακτική low cost αλυσίδα στο ευρωπαϊκό περιβάλλον. Η Kiabi ανήκει στη The Association Familiale Mulliez (AFM), την εταιρεία χαρτοφυλακίου της οικογένειας Mulliez, η οποία ελέγχει επίσης την Decathlon, που διαθέτει παρουσία στην ελληνική αγορά, το σούπερ μάρκετ Auchan και περίπου δώδεκα άλλες μάρκες λιανικής.

Η φίρμα Kiabi διαθέτει παρουσία με ένα δίκτυο 579 καταστημάτων σε 24 χώρες, τα 340 εκ των οποίων στη Γαλλία. Η εταιρεία επεκτείνεται σε τρεις νέες περιοχές το 2023, όπως στην Αίγυπτο, όπου σήμερα κατασκευάζει ένα εργοστάσιο για τον εξορθολογισμό της παραγωγής της, στη Νέα Καληδονία και την Ουρουγουάη.

Επιπλέον, η Kiabi παράγει το 15% των πωλήσεών της στο διαδίκτυο και στοχεύει να ανακτήσει το επίπεδο 20-25% που είχε κατά τη διάρκεια της πανδημίας.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v