Μετά την είσοδο των ανατολικοευρωπαίων retailers (Pepco, LPP με τη φίρμα Sinsay και της Sport Vision στα αθλητικά είδη), ενδιαφέρον εγκατάστασης στην ελληνική αγορά ένδυσης έχει εκδηλώσει και η Kiabi, η γαλλική εταιρεία fast fashion οικονομικής ένδυσης.
Σύμφωνα με πληροφορίες, αναζητά ακίνητα αλλά και facilities, όπως το σύστημα διανομής προϊόντων της, έχοντας προσεγγίσει τον όμιλο ΦΡΛΚ -0,38%ΦουρλήΦΡΛΚ -0,38% και ειδικότερα την ΑΕΕΑΠ Trade Estates, τόσο για τη μίσθωση καταστημάτων όσο και για τη διαχείριση αποθεμάτων, καθώς ο όμιλος μέσω τη ΑΕΕΑΠ, έχει δημιουργήσει ένα είδος omnichannel δικτύου για το εμπόριο.
H Kiabi, που ιδρύθηκε το 1978, απέχει μακράν από τους μεγάλους ευρωπαίους retailers, όπως το γιγαντιαίο γκρουπ Inditex (βλέπε ZARA) ή την H&M, ωστόσο αποτελεί εναλλακτική low cost αλυσίδα στο ευρωπαϊκό περιβάλλον. Η Kiabi ανήκει στη The Association Familiale Mulliez (AFM), την εταιρεία χαρτοφυλακίου της οικογένειας Mulliez, η οποία ελέγχει επίσης την Decathlon, που διαθέτει παρουσία στην ελληνική αγορά, το σούπερ μάρκετ Auchan και περίπου δώδεκα άλλες μάρκες λιανικής.
Η φίρμα Kiabi διαθέτει παρουσία με ένα δίκτυο 579 καταστημάτων σε 24 χώρες, τα 340 εκ των οποίων στη Γαλλία. Η εταιρεία επεκτείνεται σε τρεις νέες περιοχές το 2023, όπως στην Αίγυπτο, όπου σήμερα κατασκευάζει ένα εργοστάσιο για τον εξορθολογισμό της παραγωγής της, στη Νέα Καληδονία και την Ουρουγουάη.
Επιπλέον, η Kiabi παράγει το 15% των πωλήσεών της στο διαδίκτυο και στοχεύει να ανακτήσει το επίπεδο 20-25% που είχε κατά τη διάρκεια της πανδημίας.
Ακολουθήστε το Euro2day.gr στο Google News!Παρακολουθήστε τις εξελίξεις με την υπογραφη εγκυρότητας του Euro2day.gr
FOLLOW USΑκολουθήστε τη σελίδα του Euro2day.gr στο Linkedin