Νέο επενδυτικό πλάνο, με στόχο να διευρύνει το αποτύπωμα και τα μερίδια αγοράς της στην εγχώρια αγορά ταχυμεταφορών, προανήγγειλε η διοίκηση της ACS, δεδομένης της αλματώδους ανάπτυξης του ηλεκτρονικού εμπορίου στη χώρα μας.
Κατά τη διάρκεια των εγκαινίων του νέου υπερσύγχρονου και πλήρως αυτοματοποιημένου κέντρου διαλογής, η διοίκηση της ACS δήλωσε έτοιμη να εντάξει στη φαρέτρα της και νέα τεχνολογικά εργαλεία, όπως τα lockers αλλά και τα drones, προκειμένου να κερδίσει επιπλέον μερίδιο αγοράς. Ήδη έχει σχεδιάσει 5ετές πλάνο επενδύσεων ύψους 50 εκατ. ευρώ, αφήνοντας μάλιστα ανοικτό το ενδεχόμενο να προχωρήσει και σε εξαγορές, που να ενισχύουν την παρουσία της έναντι του ανταγωνισμού.
Ο Α. Γεωργαντζής, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ACS και διευθύνων σύμβουλος του ομίλου Quest, αναφερόμενος στα drones ξεκαθάρισε ότι είναι ένα «ακριβό σπορ» και απαιτεί πολύ μεγάλο αριθμό ανθρώπων. «Ωστόσο μας ενδιαφέρει και το κοιτάμε συνεχώς και αν είναι πρόσφορη η αγορά, θα ξεκινήσουμε από τους πρώτους», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Εκτίμησε ότι τόσο το 2023 όσο και την επόμενη δεκαετία αναμένεται αύξηση 10% - 15% τόσο στο ηλεκτρονικό εμπόριο όσο και στα μεγέθη της εταιρείας.
Αναφερόμενος στις επενδύσεις που έρχονται, ξεκαθάρισε ότι για τα 1.000 lockers θα φτάσουν τα 15 εκατ. ευρώ, ενώ αν υπάρξει επιπλέον ζήτηση, θα επενδυθούν ακόμα περισσότερα χρήματα. Επίσης στο επίκεντρο θα είναι και το last mile, με επενδύσεις περίπου 20 εκατ. ευρώ.
Ήδη η εταιρεία αναπτύσσει έξυπνα συστήματα που βοηθούν στην εξοικονόμηση ενέργειας με χρήση φωτοβολταϊκών συστημάτων και ηλεκτρικών οχημάτων, με βασικό στόχο να πετύχουν κλιματική ουδετερότητα έως το 2050.
Σχετικά με το νέο κέντρο διαλογής υποστήριξε ότι η παραγωγική δυνατότητα φτάνει τις 50.000 αποστολές την ώρα και για τον λόγο αυτό αναμένεται να «καλύψει» την εταιρεία για τα επόμενα 10 με 15 χρόνια. Το κέντρο τετραπλασιάζει τη δυναμικότητα και μειώνει στο μισό τον χρόνο διαλογής.
Αυτή τη στιγμή, η εταιρεία έχει 3.200 εργαζόμενους ενώ μετρά 270 καταστήματα πανελλαδικά. Με στόχο να αντιμετωπίσει το μείζον θέμα της έλλειψης προσωπικού, η εταιρεία σκοπεύει να «εισάγει» την παροχή φιλοδωρήματος στους διανομείς, ως ένα κίνητρο για να προσεγγίσει νέο προσωπικό, κάτι που σήμερα δεν είναι εφικτό με τις ηλεκτρονικές πληρωμές.