Σειρά διακρίσεων για τη METRO στα Supermarket Awards

Ένα Top Rated, έξι χρυσά, έξι ασημένια και πέντε χάλκινα βραβεία, καθώς και μία κορυφαία Τιμητική Διάκριση απέσπασε η εταιρεία. Για ποιες πρωτοβουλίες ξεχώρισε.

Σειρά διακρίσεων για τη METRO στα Supermarket Awards

Για άλλη μία χρονιά, η METRO (My market, METRO Cash & Carry) ξεχώρισε με πολλές και σημαντικές διακρίσεις, οι οποίες οφείλονται στις ομάδες που σχεδιάζουν και υλοποιούν σημαντικά έργα. Δράσεις, πρωτοβουλίες, συνεργασίες, ψηφιακά έργα και κοινές ενέργειες, των My market και της εταιρείας, επιβραβεύθηκαν από το θεσμό των Supermarket Awards, μία διοργάνωση με σταθερά υψηλό επίπεδο συμμετοχών από όλες τις εταιρείες του κλάδου.

Αναλυτικότερα, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η εταιρεία απέσπασε τα εξής βραβεία:

Gold

  • Ηλεκτρονικό σούπερ μάρκετ με την υποψηφιότητα eshop My market + Υπηρεσία Speedy
  • Αριστεία στην Εφοδιαστική Αλυσίδα / Last Mile Delivery με την υποψηφιότητα: Ανακαίνιση, εκσυγχρονισμός και επέκταση του Κέντρου Διανομής Βορείου Ελλάδος
  • Direct Διαφήμιση & Προώθηση με την υποψηφιότητα: Προσωποποιημένες Επικοινωνίες & Promos
  • Κοινές Ενέργειες CSR με την υποψηφιότητα: Fabric Republic + Skip (Unilever)
  • Συνεργασία στη Βελτιστοποίηση της Εφοδιαστικής Αλυσίδας / Άλλες Υπηρεσίες με την υποψηφιότητα: Metro Connect – Από το σύννεφο στο ράφι
  • Ψηφιακές Τεχνολογίες & Συστήματα με την υποψηφιότητα: X-VAN Real Time EDI (συνεργασία με Impact, ΚΡΙ ΚΡΙ)

Silver

  • Συνεργασία με Τοπικούς Παραγωγούς με την υποψηφιότητα: Καινοτόμες Φρουτοσαλάτες χωρίς τεχνητά συντηρητικά σε συνεργασία ΕΜΠ
  • Αποτελεσματική Ενεργειακή Διαχείριση με την υποψηφιότητα: Σύστημα Ενεργειακής Διαχείρισης- METRO ΑΕΒΕ - Δράσεις προς την ενεργειακή ουδετερότητα
  • Αποτελεσματικές Προωθητικές Ενέργειες με την υποψηφιότητα: Πλάνο ενεργειών Πάσχα
  • Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη (CSR) - Άνθρωπος με την υποψηφιότητα: METRO και Be-Live στηρίζουν τον θεσμό της οικογένειας
  • Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη (CSR) - Περιβάλλον με την υποψηφιότητα: Ανακύκλωση (Ημέρα Περιβάλλοντος)
  • Δίκτυο S/M Franchising Convenience με την υποψηφιότητα: My market Local

Bronze

  • Συμβολή στην Εθνική Οικονομία με την υποψηφιότητα: Ανακύκλωση (Ημέρα Περιβάλλοντος)
  • Μάρκετινγκ & Διαφήμιση με την υποψηφιότητα: Omnichannel Διαγωνισμοί & Επικοινωνιακά Υλικά
  • Big Data & Marketing Analytics με την υποψηφιότητα: Έλεγχος απόδοσης προϊόντων συλλογής
  • Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού με την υποψηφιότητα: Ακαδημία Ηγεσίας Linkage & Ακαδημία Στελεχών OΠΑ
  • "Υποστήριξη (τεχνική, οργανωσιακή, προμηθευτική) των Καταστημάτων Convenience με την υποψηφιότητα: My market Local

Παράλληλα, η υποψηφιότητα για το καινοτόμο εργαλείο «Metro Connect – Από το σύννεφο στο ράφι» έλαβε και το βραβείο Top Rated Project, που αποτελεί την κορυφαία διάκριση της 3ης ενότητας συγκεντρώνοντας την υψηλότερη βαθμολογία.

Σημαντική στιγμή στη φετινή διοργάνωση αποτέλεσε η απονομή τιμητικής διάκρισης στον Παντελή Παντελιάδη, για την συνεισφορά του στον κλάδο του λιανεμπορίου. Σε ένα κλίμα συγκίνησης, οι παρευρισκόμενοι είχαν την ευκαιρία να δουν ένα σύντομο βίντεο για τον ίδιο και την επαγγελματική του πορεία. Την Τιμητική Διάκριση παρέλαβε ο Αριστοτέλης Παντελιάδης, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της METRO.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v