Πώς η ΑΜΒΥΞ νίκησε την έλλειψη... σαμπάνιας

Η ανάπτυξη που πέτυχε η εταιρεία την περασμένη χρονιά συνδέεται με τον πληθωρισμό και τις ανατιμήσεις, αλλά και με τη διεύρυνση του χαρτοφυλακίου προϊόντων.

Πώς η ΑΜΒΥΞ νίκησε την έλλειψη... σαμπάνιας

Τον περασμένο Δεκέμβριο ο επικεφαλής της ΑΜΒΥΞ, Ισίδωρος Ρεβάχ, είχε πει πως η ζήτηση σε σαμπάνια στην Ελλάδα είχε αυξηθεί 10% όμως λόγω των προβλημάτων στην παραγωγή η προσφορά υπολειπόταν τουλάχιστον κατά 40% της ζήτησης.

Για την AMBYΞ, η σαμπάνια αποτελεί ένα από τα πιο δυνατά «χαρτιά» του χαρτοφυλακίου της με την εταιρεία να έχει συνδέσει κομμάτι της ιστορίας της μέσω της υπεραινώβιας συνεργασίας που διατηρεί με τον οίκο Moët Hennessy.

Όμως παρ’ όλες τις συνεχιζόμενες ελλείψεις που παρατηρήθηκαν στην παγκόσμια παραγωγική και εφοδιαστική αλυσίδα, οι καθαρές πωλήσεις -χωρίς τον Ειδικό Φόρο Κατανάλωσης- αυξήθηκαν κατά 25,9% και (με τον ειδικό φόρο) ξεπέρασαν τα 118,929 εκατ. ευρώ.

Η ανάπτυξη των πωλήσεων έφερε αύξηση 29% στα μικτά κέρδη που ανήλθαν στα 32,979 εκατ. ευρώ, +52,1% στα κέρδη προ φόρων που ξεπέρασαν τα 7,213 εκατ. ευρώ, +51,12% στα καθαρά κέρδη που άγγιξαν τα 5,368 εκατ. ευρώ ενώ 11% αυξήθηκε ο αριθμός των εργαζομένων της. Την ίδια περίοδο τα διαθέσιμα και ταμειακά ισοδύναμα ξεπέρασαν στις 31/12/2022 τα 21,758 εκατ. ευρώ από 14,247 εκατ. ευρώ το 2021 ενώ ο συνολικός τραπεζικός δανεισμός της ήταν μόλις 20.129 ευρώ από 120.158 ευρώ.

Η ανάπτυξη που πέτυχε η ΑΜΒΥΞ συνδέεται με τον πληθωρισμό και τις ανατιμήσεις, αλλά και με τη διεύρυνση του χαρτοφυλακίου προϊόντων μέσω της ενίσχυσης του τμήματος Oenothèque της με το Κτήμα Παλυβού και με την προσθήκη στην γκάμα της της Ισπανικής μπύρας Estrella Galicia, των λικέρ και σιροπιών του οίκου De Kyper και φυσικά με την προσθήκη δύο ακόμη προϊόντων του οίκου Moët Hennessy, της σαμπάνιας Armand De Brignac και του απεριτίφ Chandon Garden Spritz.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v