Πώς η Discount Markt πέτυχε αύξηση κερδών

Σημαντική ανάπτυξη πωλήσεων, λόγω και του πληθωρισμού, και διατήρηση περιθωρίων κέρδους ως ποσοστό επί των πωλήσεων για την αλυσίδα από τη Βόρεια Ελλάδα.

Πώς η Discount Markt πέτυχε αύξηση κερδών

Χωρίς να «κάψει» περιθώρια κέρδους, η Discount Markt (Εγνατία Σούπερ Μάρκετ) κατάφερε να περάσει αβρόχοις ποσί από την περασμένη χρονιά, που σημαδεύτηκε από την έκρηξη του πληθωρισμού, τη μείωση του διαθέσιμου εισοδήματος και την πίεση στον όγκο πωλήσεων.

Οι πωλήσεις των 86 καταστημάτων της αλυσίδας ξεπέρασαν τα 160 εκατ. ευρώ από 137,957 εκατ. ευρώ το 2021, σημειώνοντας ανάπτυξη 16,04%, δηλαδή πολλαπλάσια από τον μέσο όρο της αγοράς.

Τα μικτά της κέρδη ανήλθαν στα 48,381 εκατ. ευρώ (30,22% ως ποσοστό επί των καθαρών πωλήσεων), έναντι 41,693 εκατ. ευρώ (30,22% επί των καθαρών πωλήσεων), τα κέρδη προ φόρων ξεπέρασαν τα 6,390 εκατ. ευρώ από 5,256 εκατ. ευρώ και τα καθαρά κέρδη τα 4,931 εκατ. ευρώ έναντι 4,220 εκατ. ευρώ που ήταν στη χρήση του 2021.

Για την τρέχουσα χρήση, η διοίκηση της εταιρείας προσβλέπει σε περαιτέρω αύξηση των πωλήσεών της και διατήρηση της κερδοφορίας της. Την ίδια στιγμή εστιάζει στο άνοιγμα νέων καταστημάτων στη Θεσσαλονίκη και σε άλλες περιοχές της Βορείου Ελλάδος και σε πρόσθετες επενδύσεις σε πάγιο εξοπλισμό.

Σε ό,τι αφορά το προς διανομή μέρισμα για τη χρήση του 2022, το διοικητικό συμβούλιό της πρότεινε τη διανομή μερίσματος ποσού 400.860,80 (0,80 ευρώ ανά μετοχή). Σημειώνεται ότι πέρυσι ο αριθμός του απασχολούμενου προσωπικού αυξήθηκε στα 1.509 άτομα από 1.219 άτομα το 2021 ενώ οι μικτές αμοιβές που καταβλήθηκαν στα μέλη του διοικητικού συμβουλίου και στα διευθυντικά στελέχη αυξήθηκαν στα 129.260,28 ευρώ από 101.112 ευρώ.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v