Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Foodlink: Νέα στρατηγική το «profit story»

Νέα εξαγορά στα σκαριά και στόχος η εκμετάλλευση συνεργειών και οικονομιών κλίμακας. Πού οφείλονται οι καλύτερες προοπτικές της εταιρείας σε σχέση με πέρυσι.

Foodlink: Νέα στρατηγική το «profit story»

Σε μια σαφώς καλύτερη χρονιά από την περυσινή εξελίσσεται το 2023 για τη Foodlink, καθώς αποδίδει σταδιακά η νέα στρατηγική του ομίλου που αντικατέστησε το «growth story» σε «profit story». Αυτό υποστήριξε ο πρόεδρος της εισηγμένης Βασίλης Καρακουλάκης (φωτ.) στo πλαίσιo της ετήσιας τακτικής γενικής συνέλευσης των μετόχων της εταιρείας, σημειώνοντας πως συνεχίζεται με επιτυχία μια προσπάθεια που ξεκίνησε πέρυσι.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Foodlink Αχιλλέας Μάμαλης αναφέρθηκε σε κινήσεις που έχουν οδηγήσει φέτος σε μείωση των λειτουργικών δαπανών, καθώς και σε μια προσπάθεια μεταφοράς στους πελάτες του σαφώς αυξημένου κόστους εξαιτίας των επιπτώσεων του πληθωρισμού. Παράλληλα, σημείωσε πως βρίσκεται σε εξέλιξη η λειτουργική απορρόφηση της εταιρείας «Αθηναϊκή» -με στόχο την εκμετάλλευση συνεργειών και οικονομιών κλίμακας-, μια διαδικασία που θα συνεχιστεί και μέσα στην επόμενη χρήση.

Με βάση τα μέχρι τώρα δεδομένα, δεν παρατηρείται φέτος έντονη διαφοροποίηση σε σχέση με πέρυσι σε ό,τι αφορά τον κύκλο εργασιών, ωστόσο υπάρχει η προσδοκία ότι το τελικό αποτέλεσμα θα είναι κερδοφόρο (πέρυσι η εισηγμένη υποχρεώθηκε σε ζημία 1,27 εκατ. ευρώ) παρά την αρνητική επίδραση από την αύξηση των επιτοκίων.

Επίσης, με στόχο τη μείωση του κόστους (η εταιρεία λειτουργούσε σε κατάσταση over capacity), αλλά και για την εξυπηρέτηση των πελατών της (τόσο των υπαρχόντων που αναπτύσσονται όσο και νέων), η Foodlink προχώρησε στην ανάπτυξη νέας αποθήκης στον Ασπρόπυργο, έκτασης 24.000 τ.μ.

Τέλος, η διοίκηση της εταιρείας, απαντώντας σε σχετικές ερωτήσεις, μεταξύ άλλων σημείωσε:

  • Η αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου που βρίσκεται σε εξέλιξη (στις 12 Σεπτεμβρίου λήγει η περίοδος άσκησης του δικαιώματος των μετόχων) εκτιμάται ότι στο τέλος της διαδικασίας θα καλυφθεί πλήρως, με τους βασικούς μετόχους να ανταποκρίνονται τουλάχιστον στο ποσοστό που τους αναλογεί.
  • Η Foodlink έχει στα σχέδιά της μια μικρή εξαγορά σε σημείο που την εξυπηρετεί (εκμετάλλευση δικτύου και γενικότερων συνεργειών).
  • Έχει ξεκινήσει και βρίσκεται σε εξέλιξη η διαδικασία δανειακής αναδιάρθρωσης της εταιρείας, με μετατροπή βραχυπρόθεσμων υποχρεώσεων σε μακροπρόθεσμες.
  • Η εισηγμένη βρίσκεται κοντά στην προσέλκυση ενός σημαντικού πελάτη για τη διάθεση αυτοματοποιημένου συστήματος αποθηκών.
  • Πολιτική της εταιρείας είναι να επιβραβεύει τα στελέχη της μέσω διάθεσης δωρεάν μετοχών, υπό την προϋπόθεση ότι επιτυγχάνονται προκαθορισμένοι στόχοι. Αυτό έχει επιλεγεί να γίνεται όχι με ΑΜΚ, αλλά μέσα από τη διάθεση ιδίων μετοχών. Έτσι, πέρυσι διατέθηκαν δωρεάν σε συγκεκριμένα στελέχη (όχι βασικούς μετόχους) 90.000 ίδιες μετοχές. Για το φετινό αντίστοιχο πρόγραμμα (έως 400.000 μετοχές υπό την προϋπόθεση επίτευξης στόχων), θα χρησιμοποιηθούν οι εναπομείνασες ίδιες μετοχές (75.000), ενώ παράλληλα ψηφίστηκε στο πλαίσιο της ετήσιας τακτικής γενικής συνέλευσης και νέο πρόγραμμα αγοράς ιδίων τίτλων.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v