SafeSize: Εξόρμηση στις διεθνείς αγορές από την ελληνική startup

Ο αυτόματος πωλητής παπουτσιών της ελληνικής startup είναι διαθέσιμος πιλοτικά σε Ολλανδία και Ιρλανδία. Η εταιρεία βρίσκεται σε συζητήσεις για το λανσάρισμά του σε περισσότερες αγορές σε Ευρώπη, Ασία και Αυστραλία καθώς και στην Ελλάδα.

SafeSize: Εξόρμηση στις διεθνείς αγορές από την ελληνική startup

Ο αυτόματος πωλητής της SafeSize, το DigitalSalesAssistant, που γεννήθηκε στο κέντρο Ανάπτυξης και Καινοτομίας στην Αθήνα και είναι διαθέσιμος πιλοτικά σε Ολλανδία και Ιρλανδία, σχεδιάζει την επέκτασή του σε νέες αγορές.

Ευρώπη, Ασία και Αυστραλία καθώς και στην Ελλάδα έχουν μπει στο στόχαστρο της διοίκησης της εταιρείας, η οποία βρίσκεται σε συζητήσεις για την εγκατάσταση DigitalSalesAssistant, με στόχο να διευκολύνει τον κάθε πελάτη να αγοράσει το σωστό παπούτσι γι' αυτόν.

Η καινοτομία που ξεκίνησε από την Αθήνα ίσως σύντομα επιστρέψει στη χώρα μας με τον αυτόματο πωλητή, μια καινοτομία που έχει κεντρίσει το παγκόσμιο ενδιαφέρον.

Το DigitalSalesAssistant, ο «έξυπνος» Αυτόνομος Ηλεκτρονικός Πωλητής, έρχεται να δώσει λύση στις προκλήσεις της εποχής όπως η έλλειψη ανθρώπινου δυναμικού αλλά και η ανάγκη για συνεχή εκπαίδευση.

Αυτή τη στιγμή, ο Αυτόματος Ηλεκτρονικός Πωλητής της SafeSize έχει λανσαριστεί πιλοτικά σε δύο μεγάλες αλυσίδες αθλητικών ειδών στο εξωτερικό και πιο συγκεκριμένα σε καταστήματα σε Ολλανδία και Ιρλανδία. Είναι μια παγκόσμια καινοτομία και το πρώτο προϊόν σε αυτή την κατηγορία, με πολύ μεγάλη προοπτική ανάπτυξης.

Όπως χαρακτηριστικά είπε ο Άγγελος Σταυράκης, ιδρυτής και CEO της SafeSize, στόχος του νέου προϊόντος δεν είναι να αντικαταστήσει τους πωλητές μειώνοντας τις θέσεις εργασίας, αλλά συνδυαστικά με τη φυσική παρουσία να μειώσει τις απώλειες σε πωλήσεις λόγω μεγάλης κίνησης.

Ο Αυτόματος Ηλεκτρονικός Πωλητής, βασισμένος σε Τεχνητή Νοημοσύνη, είναι σχεδιασμένος να προσφέρει προσωποποιημένες προτάσεις παπουτσιών στους καταναλωτές, συνδυάζοντας τα δεδομένα του ποδιού τους (3DFootScan) και τις προσωπικές τους προτιμήσεις με το διαθέσιμο στοκ παπουτσιών του εκάστοτε καταστήματος. Αυτή η καινοτομία αναμένεται να φέρει μεγάλες αλλαγές στην εμπειρία του καταναλωτή, δίνοντάς του πλέον τον απόλυτο έλεγχο σε όλο το αγοραστικό ταξίδι, και στα λειτουργικά κόστη των καταστημάτων, αφού θα μπορούν να προτείνουν και να πωλούν παπούτσια χωρίς να απαιτείται η φυσική παρουσία εξειδικευμένου πωλητή.

Υπενθυμίζεται ότι η SafeSize άντλησε πρόσφατα 14 εκατ. ευρώ σε γύρο χρηματοδότησης στον οποίο συμμετείχε το Ταμείο Φαιστός. Σύμφωνα με πληροφορίες, στον γύρο χρηματοδότησης συμμετείχε και ένας μεγάλος παίκτης του λιανεμπορίου στον κλάδο της υπόδησης, ο οποίος εισήλθε στο μετοχικό κεφάλαιο ως στρατηγικός επενδυτής. Παράλληλα, στον γύρο συμμετείχαν και υφιστάμενοι επενδυτές του εξωτερικού, όπως το ολλανδικό ConventCapital και η 3TSCapitalPartners.

Η SafeSize έχει αναπτύξει το σύστημα 3Dfootscanner, μέσω του οποίου δίνει τη δυνατότητα στους καταναλωτές να βρουν παπούτσια στα… μέτρα τους, βοηθώντας παράλληλα τις επιχειρήσεις λιανεμπορίου να περιορίσουν τα κόστη από τις επιστροφές υποδημάτων, σε περίπτωση που οι καταναλωτές δεν είναι ικανοποιημένοι με τις αγορές τους. Με το εγχείρημά της, η εταιρεία φιλοδοξεί να δώσει μία λύση σε ένα πρόβλημα που δημιουργεί «τρύπα» στα έσοδα των επιχειρήσεων.

Το σύστημα ήδη είναι εγκατεστημένο σε 2.500 φυσικά καταστήματα σε 50 χώρες παγκοσμίως (Intersport, Decathlon, SportsDirect, SuperSportsXebio κ.α.), με την εταιρεία να αναπτύσσει παράλληλα εφαρμογή, μέσω της οποίας ο καταναλωτής μπορεί να σκανάρει το πόδι του με το κινητό του τηλέφωνο, προκειμένου να βρει το σωστό μέγεθος παπουτσιού, στο πλαίσιο των ηλεκτρονικών του αγορών.

Η εταιρεία δεν έχει εικόνα μόνο από το ψηφιακό αποτύπωμα του ποδιού των καταναλωτών, αφού διαθέτει και ένα σύστημα το οποίο σκανάρει το εσωτερικό όλων των παπουτσιών για κάθε μοντέλο και brand, «δημιουργώντας 3D απεικονίσεις με τις ακριβείς διαστάσεις όλων των παπουτσιών». Κάθε χρόνο σκανάρονται πάνω από 2 εκατομμύρια παπούτσια, από αθλητικά μέχρι γόβες, σε μία από τις 9 εγκαταστάσεις της εταιρείας σε Ευρώπη, Ασία και Αμερική.

Το προφίλ της εταιρείας

Φέτος η εταιρεία συμπληρώνει δέκα χρόνια παρουσίας στο επιχειρηματικό περιβάλλον, εντός και εκτός Ελλάδας.  Η ιδέα της SafeSize γεννήθηκε στην Ελλάδα και στη συνέχεια ταξίδεψε στην Ολλανδία, όπου βρέθηκε η πρώτη χρηματοδότησή για την εταιρεία. Αυτή τη στιγμή έχει αναπτυχθεί σε 5 γραφεία σε Ολλανδία, Ελλάδα, Σλοβενία, Κίνα, Αυστραλία.

Αποτελείται από μία  ομάδα 65 ατόμων από 19 εθνικότητες, οι οποίοι είναι μοιρασμένοι στα 5 γραφεία της σε όλο τον κόσμο, ενώ οι εκτιμήσεις θέλουν την εταιρεία να ξεπεράσει τα 100 άτομα προσωπικό, καθώς στην παρούσα φάση υπάρχουν διάφορες θέσεις ανοιχτές σε όλα τα γραφεία με έμφαση στο τεχνολογικό κομμάτι, καθώς και στο κομμάτι της εξυπηρέτησης και υποστήριξης των πελατών της.

Σύντομα, η εταιρεία ξεκινά και τη λειτουργία ενός νέου γραφείου στην Αμερική, ενώ πριν από δύο χρόνια δημιουργήθηκε στην Αθήνα το κέντρο Καινοτομίας & Ανάπτυξης της SafeSize, επενδύοντας στο ταλέντο που υπάρχει στην ελληνική αγορά και δημιουργώντας νέες θέσεις εργασίας.

Σύμφωνα με όσα δηλώνει ο κ. Σταυράκης, τo 2022 ήταν μια εξαιρετική χρονιά για τη SafeSize, διατηρώντας έναν ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης, ο οποίος ξεπερνά το 50% κάθε χρόνο.

Η SafeSize επεκτάθηκε μέσα στο 2023 σε Εσθονία, Κροατία, Κολομβία, Τουρκία, Μπαχρέιν, Νότια Κορέα και Αυστραλία, ενώ υπήρξαν νέες συνεργασίες σε Ολλανδία, Αγγλία, Κίνα και Ιαπωνία. Μερικοί από τους νέους πελάτες συμπεριλαμβάνουν παγκόσμια brands όπως Puma, Adidas, Nike, Hoka, αλλά και αλυσίδες καταστημάτων όπως SportsDirect, Marks&Spencer, SportVision, RackRoomShoes, HighWaveSports.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v