Δυναμικές επιδόσεις κατέγραψε ο ΟΠΑΠ κατά το β΄ τρίμηνο του 2023, χάρη στη συνεπή υπεραπόδοση των δραστηριοτήτων στο online κανάλι και τη σημαντική συνεισφορά του retail δικτύου, όπως σημείωσε η διοίκηση της εταιρείας κατά την παρουσίαση των οικονομικών αποτελεσμάτων σε αναλυτές.
Ειδικότερα, κατά το β΄ τρίμηνο του 2023, τα καθαρά έσοδα προ εισφορών (GGR) ανήλθαν στα 498,1 εκατ. ευρώ (+17,7% ετησίως), τα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA) διαμορφώθηκαν στα 178 εκατ. ευρώ (+6,7% ετησίως), ενώ τα καθαρά κέρδη έφτασαν στα 106,4 εκατ. ευρώ (+34,8% ετησίως). Σε επίπεδο α΄ εξαμήνου, τα GGR διαμορφώθηκαν στα 1.025,6 εκατ. ευρώ (+14% ετησίως), ενώ τα EBITDA ανήλθαν στα 374,4 εκατ. ευρώ (+11,5% ετησίως) και τα καθαρά κέρδη στα 224,4 εκατ. ευρώ (+34,2% ετησίως).
Όπως τόνισε ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΠΑΠ, Jan Karas, το β΄ τρίμηνο του 2023 χαρακτηρίστηκε από ισχυρές επιδόσεις, οι οποίες αναδεικνύουν την ξεκάθαρη πρόοδο που έχει επιτευχθεί σε σχέση με την υλοποίηση των στρατηγικών στόχων της εταιρείας.
Παράλληλα, η διοίκηση του ΟΠΑΠ στάθηκε στην ισχυρή ταμειακή θέση της εταιρείας, η οποία της επιτρέπει να συνεχίσει να προσφέρει γενναιόδωρες ανταμοιβές στους μετόχους της. Στο πλαίσιο αυτό, ανακοινώθηκε η διανομή προμερίσματος ύψους 1 ευρώ ανά μετοχή.
Επίσης, ανακοινώθηκε η έναρξη ενός νέου προγράμματος επαναγοράς ιδίων μετοχών, ύψους έως 150 εκατ. ευρώ, το οποίο θα υλοποιηθεί μέχρι το τέλος του 2024. Σύμφωνα με τη διοίκηση του ΟΠΑΠ, το συγκεκριμένο πρόγραμμα αντανακλά την πίστη στις προοπτικές της εταιρείας, διευρύνει την πολιτική ανταμοιβής των μετόχων και έρχεται σε συνέχεια του επιτυχημένου πενταετούς προγράμματος επανεπένδυσης μερίσματος, που φτάνει στην προγραμματισμένη λήξη του.
Ανοδική δυναμική για το retail δίκτυο
Όπως σημείωσε ο κύριος Karas, οι retail δραστηριότητες του ΟΠΑΠ συνέχισαν να καταγράφουν ανοδική δυναμική, αποτελώντας βασικό πυλώνα δημιουργίας εσόδων για την εταιρεία. Βασικό ρόλο σε αυτό έπαιξε το δυναμικό εμπορικό πλάνο για τα καταστήματα ΟΠΑΠ και PLAY.
Μεταξύ άλλων, υλοποιήθηκε μια νέα προωθητική καμπάνια για το ΣΚΡΑΤΣ, ενώ ανανεώθηκαν το KINO BONUS και το Powerspin Combo, ενισχύοντας τη διάδραση με τους πελάτες και τις επιδόσεις των παιχνιδιών. Επίσης, συνεχίστηκε η αναβάθμιση των VLTs, με τον ΟΠΑΠ να έχει ήδη εγκαταστήσει περισσότερα από 8.000 υπερσύγχρονα παιγνιομηχανήματα προς αντικατάσταση παλαιότερων και να ενισχύει το χαρτοφυλάκιο PLAY με νέα παιχνίδια.
Παράλληλα, ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΠΑΠ εστίασε στη νέα retail πλατφόρμας αθλητικού στοιχηματισμού, η οποία αναβαθμίζει σημαντικά την προϊοντική πρόταση του Πάμε Στοίχημα. Μεταξύ άλλων, η πλατφόρμα προσφέρει νέες δυνατότητες cash-out, μεγαλύτερη ταχύτητα και περισσότερη ευκολία χρήσης, αναβαθμίζοντας συνολικά την εμπειρία των πελατών στα καταστήματα ΟΠΑΠ.
Επιπλέον, συνεχίζεται η ανάπτυξη για την εφαρμογή OPAP Store App, η οποία κατέγραψε νέο ρεκόρ μηνιαίων ενεργών χρηστών. Σύμφωνα με τον κύριο Karas, η χρήση του OPAP Store App ενισχύθηκε σημαντικά και λόγω του Free Win, του πρώτου δωρεάν παιχνιδιού για τα πρακτορεία, που προσφέρει έπαθλα ύψους έως 100.000 ευρώ και διατίθεται μέσω της εφαρμογής.
Συνεχίζεται η ενίσχυση της θέσης του ΟΠΑΠ στην online αγορά
Οι online δραστηριότητες του ΟΠΑΠ συνεχίζουν να αναπτύσσονται δυναμικά. Συγκεκριμένα, ανάπτυξη σημειώθηκε σε όλες τις επιμέρους προϊοντικές κατηγορίες, χάρη στη συνεπή υλοποίηση της στρατηγικής της εταιρείας και στοχευμένες εμπορικές πρωτοβουλίες.
Στο πλαίσιο αυτό, ιδιαίτερη αναφορά έγινε στο επιτυχημένο λανσάρισμα του Opaponline.gr, της νέας online πλατφόρμας αριθμοπαιχνιδιών της εταιρείας.
Όσον αφορά στο Pamestoixima.gr, ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΠΑΠ σημείωσε ότι η ανανεωμένη πλατφόρμα online αθλητικού στοιχηματισμού τοποθετεί την εταιρεία δυναμικά ενόψει της αθλητικής σεζόν που ξεκίνησε πρόσφατα. Επίσης, το PS Magic Land, το νέο πρόγραμμα loyalty για τα παιχνίδια online casino, συμβάλει στην ενίσχυση της παικτικής δραστηριότητας.