Το 69,2% των ηλεκτρονικών παραστατικών της αγοράς διακινεί η υπηρεσία EINVOICING της IMPACT

Σε σύνολο 183,9 εκ. παραστατικών μέσω παρόχου (ΑΑΔΕ), η εταιρεία και μέλος του Ομίλου Εταιρειών SOFTONE έχει διαβιβάσει πάνω από 127,4 εκ. παραστατικά πωλήσεων

Το 69,2% των ηλεκτρονικών παραστατικών της αγοράς διακινεί η υπηρεσία EINVOICING της IMPACT

Την ηγετική θέση της IMPACT, μέλους του Ομίλου Εταιρειών SOFTONE, ως κορυφαίου πιστοποιημένου παρόχου υπηρεσιών ηλεκτρονικής τιμολόγησης και EDI στη χώρα, πιστοποιεί η σύγκριση των επίσημων στοιχείων της με τα πρόσφατα δημοσιοποιημένα στοιχεία της ΑΑΔΕ.

Οπως αναφέρει η εταιρία σε σχετική ανακοίνωση, υπολογίζεται ότι, μέσω της υπηρεσίας EINVOICING, η εταιρεία έχει εκδώσει πάνω από το 69% των παραστατικών που έχουν διαβιβαστεί στην πλατφόρμα της ΑΑΔΕ από λύσεις ΥΠΑΗΕΣ από την αρχή του 2021, ποσοστό-ρεκόρ που βασίζεται στη σύγκριση με τα συνολικά στοιχεία που συγκεντρώνει η ΑΑΔΕ (διαθέσιμα στην ιστοσελίδα https://www.aade.gr/mydata).

Συγκεκριμένα, έως σήμερα στην Ελλάδα έχουν διαβιβαστεί ηλεκτρονικά πάνω από 183,9 εκ. παραστατικά. Από αυτά, τα 127,4 εκ., έχουν διαβιβαστεί από την υπηρεσία EINVOICING της IMPACT.

Η υπηρεσία EINVOICING της IMPACT, αποτελεί μία από τις πρώτες λύσεις που έλαβε αδειοδότηση από την ΑΑΔΕ αναφορικά με την έκδοση και αυθεντικοποίηση τιμολογίων και στοιχείων λιανικής πώλησης μέσω της χρήσης «Υπηρεσιών Παρόχου Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης» και καλύπτει τις ανάγκες των επιχειρήσεων για τιμολόγηση τόσο των προμηθευτών τους (B2B), όσο και του Δημοσίου (B2G). Διασυνδεόμενη απρόσκοπτα με οποιοδήποτε σύστημα λογισμικού ή εφαρμογή τιμολόγησης της αγοράς, η υπηρεσία EINVOICING αποτελεί τη μόνη λύση ηλεκτρονικής τιμολόγησης που έχει ελεγχθεί από τον αρμόδιο επιστημονικό φορέα (Πανεπιστήμιο Αιγαίου), λαμβάνοντας πιστοποίηση για τη δυνατότητα επεξεργασίας περισσοτέρων από 5.000.000 παραστατικών σε ωριαία βάση, όγκος που ξεπερνάει το μέγιστο αριθμό συναλλαγών που μπορούν να πραγματοποιηθούν στην Ελλάδα συνολικά, σε μία ώρα και σε περίοδο πλήρους φόρτου.

Οπως επισημαίνεται στην ίδια ανακοίνωση, οι αριθμοί αποδεικνύουν με τον πιο απτό τρόπο το ισχυρό αποτύπωμα της εταιρείας στον τομέα της ηλεκτρονικής τιμολόγησης. Χάρη στην τεχνογνωσία της, η IMPACT έχει αναπτύξει ένα δυναμικό πελατολόγιο, που περιλαμβάνει τα μεγαλύτερα διεθνή και ελληνικά brands, από τον τομέα της τεχνολογίας και των παραδόσεων φαγητού (efood, WOLT), των επιχειρηματικών συμβούλων (Deloitte, Grant Thornton) τον τραπεζικό κλάδο (Eurobank, Τράπεζα Πειραιώς) τον κλάδο του λιανεμπορίου, (Public-MediaMarkt, PePCO, Nike, Carpo, B&F GROUP, Pet City), τον κλάδο φιλοξενίας (Brown Hotels, Costa Navarino + Mandarin Hotels Oriental), τον φαρμακευτικό κλάδο (AMGEN, Genesis Pharma) αλλά και τον κλάδο των καλλυντικών (APIVITA).

Ο CEO της ΙMPACT Βαγγέλης Χατζηγεωργίου δήλωσε σχετικά: «Η σύγκριση των στοιχείων μας με τα επίσημα στοιχεία της ΑΑΔΕ, πιστοποιεί με τον πλέον εμφατικό τρόπο την ηγετική θέση της IMPACT στην αγορά της ηλεκτρονικής τιμολόγησης. Επιβεβαιώνει παράλληλα, τους ισχυρούς δεσμούς εμπιστοσύνης που έχουμε αναπτύξει με τις χιλιάδες επιχειρήσεις-πελάτες μας. Προχωρώντας μπροστά, παραμένουμε σταθερά προσηλωμένοι στην παροχή καινοτόμων Cloud-based λύσεων που ανταποκρίνονται πλήρως στις απαιτήσεις των ελληνικών επιχειρήσεων για αυτοματοποίηση, απρόσκοπτη διασυνδεσιμότητα και μείωση του λειτουργικού τους κόστους».

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v