Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Στ. Καφούνης: Mετά το εμπόριο επέκταση στον τουρισμό

«Με την ολοκλήρωση του πρώτου project, ολοκληρώνεται το όραμα μας. Και φυσικά, δεν θα μπορούσαμε να αναθέσουμε τη διαχείριση σε κάποιον καλύτερο για την παροχή αντιστοίχων υπηρεσιών από την SWOT Hospitality», δηλώνει ο ιδιοκτήτης της εταιρείας Dalousa.

Στ. Καφούνης: Mετά το εμπόριο επέκταση στον τουρισμό

Στο Πόρτο Χέλι, το ολοκαίνουργιο Olvos Porto Heli, ιδιοκτησίας της dalousa, εταιρείας του ομίλου επιχειρήσεων του Σταύρου Καφούνη, υπό τη διαχείριση της SWOT Hospitality, ετοιμάζεται να υποδεχτεί φέτος για πρώτη φορά τους επισκέπτες.

Οι τέσσερις υπερπολυτελείς βίλες των 150τ.μ. Anthos, Amethystica, Porphyra και Teria – διαθέτουν 4 δωμάτια, υπερσύγχρονες ανέσεις, ιδιωτικές πισίνες, χαμάμ ή υδρομασάζ και υπέροχη θέα στα καταγάλανα νερά του Αργολικού Κόλπου.

Στις υπηρεσίες συμπεριλαμβάνονται private chef και butler services,  υπηρεσίες ομορφιάς και wellness, εκδρομή σε κοντινούς προορισμούς, από τις Σπέτσες και τη Μονεμβασιά, μέχρι τους αρχαιολογικούς χώρους των Μυκηνών και της Επιδαύρου, αναφέρει ανακοίνωση.

Το Olvos Luxury Suites & Villas Brand δημιουργήθηκε από την SWOT Hospitality το 2020, υπογράφοντας το πρώτο πολυτελές boutique hotel σουιτών στην Οία της Σαντορίνης, το Olvos Luxury Suites, και σύντομα αναμένεται να προστεθούν και νέα boutique ξενοδοχεία και βίλες σε δημοφιλείς προορισμούς στην Ελλάδα.

Σε σχετικές δηλώσεις του ο Σταύρος Καφούνης, ιδιοκτήτης της εταιρείας Dalousa δήλωσε:

«Η επέκταση των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων μας στον τομέα του τουρισμού αποτελούσε για εμάς πάντοτε ένα μεγάλο στοίχημα. Σήμερα με την ολοκλήρωση του πρώτου project στο καλύτερο σημείο του Πόρτο Χελίου, με εκπληκτική θέα που ξεκινά από τις Σπέτσες, και καταλήγει στα παράλια της Πελοποννήσου, αρμονική αρχιτεκτονική, πολυτέλεια χωρίς συμβιβασμούς ολοκληρώνεται το όραμα μας. Και φυσικά, δεν θα μπορούσαμε να αναθέσουμε τη διαχείριση σε κάποιον καλύτερο για την παροχή αντιστοίχων υπηρεσιών από την SWOT Hospitality.»

Ο Πάνος Κωνσταντινίδης, CEO της SWOT Hospitality ανέφερε:

«Πιστοί στο όραμά μας για την αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος στην Ελλάδα, δημιουργήσαμε το Olvos brand, συνώνυμο της πολυτέλειας και των προσωποποιημένων, μοναδικών υπηρεσιών. Η προσθήκη των βιλών στο Πόρτο Χέλι και η συνεργασία μας με τη Dalousa υπηρετεί τη φιλοσοφία μας για την παροχή υψηλού επιπέδου εμπειριών και είμαι σίγουρος ότι η διαμονή των επισκεπτών θα είναι αξέχαστη».

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v