Τα σχέδια Σκλαβενίτη για q-commerce και Κύπρο

Τι αλλάζει με το Sklavenitis Express και το Quick commerce στην ταχύτητα παράδοσης παραγγελιών, που έχει αναδειχθεί ως το επόμενο μεγάλο πεδίο μάχης στον χώρο. Τα πλάνα για την ανάπτυξη του δικτύου καταστημάτων λιανικής στην Κύπρο.

Τα σχέδια Σκλαβενίτη για q-commerce και Κύπρο

Ανοικτά όλα τα ενδεχόμενα, ακόμη και της εξαγοράς τοπικής αλυσίδας προκειμένου να αυξήσει τη διείσδυσή της στην κυπριακή αγορά, αφήνουν πηγές της Σκλαβενίτης μιλώντας στο Euro2day.gr.

Ο νούμερο ένας παίκτης του εγχώριου λιανεμπορίου τροφίμων της χώρας εισήλθε στην κυπριακή αγορά όταν απέκτησε το δίκτυο της Μαρινόπουλος. Σήμερα έχει παρουσία με δίκτυο 18 καταστημάτων λιανικής (σούπερ μάρκετ), η μεγαλύτερη κάλυψη εντοπίζεται στη Λευκωσία και ο ρυθμός ανάπτυξης των πωλήσεών της καταγράφει διψήφιο ποσοστό και κινείται πάνω από τον μέσο όρο της αγοράς.

Η ανάπτυξη του δικτύου των καταστημάτων λιανικής θα γίνει είτε μέσω οργανικής επέκτασης είτε μέσω εξαγοράς υπάρχοντος δικτύου, κάτι το οποίο δεν έχει αποφασιστεί ούτε υπάρχουν διαπραγματεύσεις με κάποια κυπριακή αλυσίδα, διευκρινίζουν οι ίδιες πηγές.

Στην ερώτηση του Euro2day.gr ποιο είναι το σχέδιο του ομίλου και πόσα καταστήματα απαιτούνται προκειμένου να καλυφθεί η συγκεκριμένη αγορά, πηγές της Σκλαβενίτης είναι φειδωλές. «Αν βρούμε το κατάλληλο σημείο που καλύπτει τις ανάγκες μας, τότε θα επενδύσουμε», αναφέρουν.

Διψήφια ανάπτυξη συνεχίζουν να σημειώνουν οι πωλήσεις της Σκλαβενίτης και στην Ελλάδα, ενώ ανοδικά κινούνται και οι πωλήσεις της σε όγκο.

Σε ό,τι αφορά τις ηλεκτρονικές πωλήσεις είναι ένα πεδίο που η αλυσίδα δίνει ιδιαίτερη βαρύτητα, προσφέροντας μια νέα υπηρεσία, αναφέρουν πηγές με γνώση.

Πρόκειται για το Sklavenitis Express, όπου μέσω της e-food οι καταναλωτές έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν μεταξύ 2.500 κωδικών και να παραλάβουν την παραγγελία τους μέσα σε 40 λεπτά, αναφέρουν οι ίδιες πηγές. Η υπηρεσία ξεκίνησε να λειτουργεί πιλοτικά από την προηγούμενη Πέμπτη και εξυπηρετεί τα βορειοανατολικά προάστια του νομού Αττικής. Συγκεκριμένα, τις περιοχές που βρίσκονται πολύ κοντά στο hub του Γέρακα. Η ελάχιστη παραγγελία είναι 10 ευρώ και η χρέωση ανά παραγγελία είναι στα 2,5 ευρώ. Σήμερα ο εκτιμώμενος χρόνος παράδοσης των παραγγελιών της Σκλαβενίτης μέσω της efood είναι 4-7 ώρες για όποιον παραγγείλει πριν τις 16:00, ενώ για παραγγελίες μετά τις 16:00 η παράδοση πραγματοποιείται την επόμενη εργάσιμη ημέρα.

Πλέον με την υπηρεσία Express ο χρόνος μειώνεται στα 40 λεπτά, προσεγγίζοντας τους χρόνους του q-commerce. Το Quick commerce υπόσχεται παράδοση των παραγγελιών μέσα σε 15-30 λεπτά. Η εξαιρετικά γρήγορη παράδοση παραγγελιών έχει αναδειχθεί ως το επόμενο μεγάλο πεδίο μάχης για παραδοσιακές εταιρείες, αλλά κυρίως για startups εγχώριες και μη όπως οι Getir, Gorillas, κ.ά., που παραδίδουν τις παραγγελίες εντός 10 έως 15 λεπτών.

Στις «παραδοσιακές» ηλεκτρονικές πωλήσεις της μέσω του emarket -δηλαδή του δικού της ηλεκτρονικού καταστήματος-, η αλυσίδα προχώρησε πρόσφατα σε αλλαγή της τιμολογιακής πολιτικής της. Πλέον για αγορές έως 30 ευρώ από το eMarket, το ηλεκτρονικό κατάστημα της Σκλαβενίτης, η χρέωση είναι 5 ευρώ, για αγορές από 30 ευρώ έως 100 ευρώ η χρέωση είναι στα 2,5 ευρώ, ενώ δωρεάν, δηλαδή χωρίς χρέωση αποστολής, είναι οι αγορές από 100 ευρώ και άνω. Η αξία του μέσου ηλεκτρονικού καλαθιού των σούπερ μάρκετ κυμαίνεται στα 77 ευρώ (πηγή: Convert Group), όταν η αξία του μέσου καλαθιού στο φυσικό δίκτυο είναι στα 20 ευρώ.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v