Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Συνεργασία Skroutz-Convert Group, λανσάρουν νέα υπηρεσία

Η υπηρεσία Skroutz Market Intelligence απευθύνεται σε εισαγωγείς, κατασκευαστές και επίσημους διανομείς εμπορικών σημάτων προϊόντων που διακινούνται στο Skroutz.

Συνεργασία Skroutz-Convert Group, λανσάρουν νέα υπηρεσία

Το Skroutz και η Convert Group ανακοινώνουν την έναρξη της συνεργασία τους με το λανσάρισμα της νέας υπηρεσίας Skroutz Market Intelligence για επίσημους εισαγωγείς και διανομείς επώνυμων προϊόντων. Μέσω της διαδραστικής πλατφόρμας eRetail Audit Marketplace της Convert Group, το Skroutz θέτει τα δεδομένα πωλήσεών του στη διάθεση των brands που κατασκευάζουν και εμπορεύονται τα προϊόντα που διακινεί, ανά προϊόν και ανά κατηγορία προϊόντων.

Πλέον, όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση, τα 33.000 brands όλων των κατηγοριών του Skroutz αποκτούν μέσω εμπορικής συμφωνίας πληροφορίες σε ημερήσια βάση και σχεδόν real-time πρόσβαση σε δεδομένα. Δεδομένα όπως τζίρο λιανικών πωλήσεων συνολικό αλλά και ανά προϊόν, δεδομένα καλαθιού και συσχέτιση προϊόντων, δεδομένα ανταγωνισμού και κατηγορίας, όρους αναζήτησης καταναλωτών ανά κατηγορία και κωδικό, δεδομένα πλοήγησης καταναλωτών αλλά και απόδοσης ενεργειών marketing, όπως τα skroutz ads, πάντα μέσα στα πλαίσια της νομοθεσίας περί προσωπικών δεδομένων.

Η πρόσβαση στα δεδομένα πωλήσεων του Skroutz δίνει στα brands στρατηγικό πλεονέκτημα. Η δύναμη των δεδομένων είναι υψηλής σημασίας καθώς αφορούν διάστημα από 2 χρόνια έως και 2 ημέρες πίσω. Έχουν έτσι τη δυνατότητα να εντοπίσουν άμεσα trends, να αναγνωρίσουν μοτίβα, να αξιολογήσουν και να ανακατευθύνουν διαφημιστικές καμπάνιες και να πάρουν αποφάσεις βασισμένες σε πραγματικές αγορές χωρίς αναγωγές και υποθέσεις.

Αρκετές είναι οι εταιρείες και τα brands που ήδη έχουν αρχίσει να αξιοποιούν την υπηρεσία Skroutz Market Intelligence θέτοντας εαυτούς πρωτοπόρους στην σκιαγράφηση και κατανόηση της αγοράς τους ηλεκτρονικού εμπορίου. Χαρακτηριστικά παραδείγματα εταιρειών είναι οι ALTEX (Funky Buddha), BIAN, BIC, Frezyderm, Kärcher, Mattel, 2XM ΕΛΛΑΣ.

Η κα. Γιώτα Τζαβάρα, Head of Partners Success της Skroutz, δήλωσε:

«Από την πρώτη μέρα λειτουργίας του Skroutz είχαμε έναν ξεκάθαρο στόχο: Να δημιουργούμε αξία στο οικοσύστημα του εμπορίου μέσω της τεχνολογίας και να ενισχύουμε τα χιλιάδες συνεργαζόμενα καταστήματα και τα brands με έξυπνα εργαλεία. Η αξιοποίηση των δεδομένων που παρέχουμε σήμερα με τις υπηρεσίες Skroutz Market Intelligence παρέχει γνώση και προσφέρει μοναδικές δυνατότητες ανάπτυξης πωλήσεων. Η συνεργασία μας με την Convert Group ανοίγει νέους ορίζοντες σε αυτή την κατεύθυνση. Οι πελάτες μπορούν για πρώτη φορά να γνωρίσουν σε βάθος τις αγοραστικές ανάγκες και συνήθειες των καταναλωτών της πλατφόρμας μας με ένα ιδιαίτερα εύχρηστο τρόπο. Αποκτώντας πρόσβαση σε εργαλεία που τους επιτρέπουν να λάβουν αποφάσεις και να βελτιστοποιήσουν την online παρουσία τους μπορούν να αυξήσουν την κερδοφορία τους χωρίς να χρειάζεται να καταφεύγουν σε προβλέψεις ή εκτιμήσεις με ελλιπή ή και ανακριβή δεδομένα.»

Ο κ. Ανδρέας Πετρόπουλος, CEO της Convert Group, δήλωσε:

«Με τον εκδημοκρατισμό των δεδομένων του, το Skroutz, μέσω της διαδραστικής πλατφόρμας eRetail Audit Marketplace της Convert Group, αποσκοπεί στο να υποστηρίξει ακόμα περισσότερο το οικοσύστημα εμπορίου στην Ελλάδα και να ενδυναμώσει τις σχέσεις εμπιστοσύνης με χιλιάδες Brands. Η πλατφόρμα eRetail Audit Marketplace της Convert Group, χρησιμοποιώντας Τεχνητή Νοημοσύνη, επεξεργάζεται, εμπλουτίζει και μετατρέπει τα ακατέργαστα δεδομένα σε αξιοποιήσιμα ευρήματα για την καλύτερη υποστήριξη των αναγκών των Ελλήνων αλλά και ξένων καταναλωτών τoυ Skroutz.»

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v