Διψήφια ανάπτυξη σημείωσε πέρυσι η εταιρεία Calin, που αναπτύσσει στην Ελλάδα τα σήματα Calzedonia, Intimissimi, Tezenis και Falconeri, ξεπερνώντας τις επιδόσεις προ πανδημίας.
Όπως προκύπτει από τα οικονομικά αποτελέσματα, ο κύκλος εργασιών της Calin ανήλθε σε 52,7 εκατ. ευρώ έναντι 45,8 εκατ. ευρώ την προηγούμενη χρήση, παρουσιάζοντας αύξηση κατά 15,04%. Ο τζίρος της εταιρείας ξεπέρασε κατά σχεδόν 1 εκατ. ευρώ τις πωλήσεις του 2019. Τα καθαρά κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε 5,9 εκατ. ευρώ έναντι 7,3 εκατ. ευρώ την προηγούμενη χρήση, παρουσιάζοντας μείωση κατά 19,27%.
Η αύξηση του κύκλου εργασιών είχε ως αποτέλεσμα την αύξηση των μικτών κερδών κατά 17,57%, στα 25 εκατ. ευρώ ενώ το περιθώριο μικτού κέρδους στη χρήση 2022 και στην προηγούμενη χρήση 2021 ανήλθε σε 47,53% και 46,51% αντίστοιχα. Το σύνολο των εξόδων διοίκησης και διάθεσης αυξήθηκε στη χρήση 2022 κατά 25,68% έναντι της χρήσης 2021 και ανήλθε σε 19,6 εκατ. ευρώ το 2022, έναντι 15,6 εκατ. ευρώ στη χρήση 2021. Ως ποσοστό επί του κύκλου εργασιών τη χρήση 2022 διαμορφώνεται σε 37,35% έναντι 34,19% στη χρήση 2021.
Μέσα στη χρήση 2022 τέθηκαν σε λειτουργία τέσσερα νέα καταστήματα, διαμορφώνοντας το σύνολο των καταστημάτων στο τέλος του έτους 2022, ίδιων ή μέσω των πελατών της (franchise), σε 138. Ο αριθμός του απασχολουμένου προσωπικού σημείωσε αύξηση, καθώς στο τέλος του 2022 ανερχόταν σε 443 άτομα ενώ στο τέλος της προηγούμενης και 31/12/2021 ανερχόταν σε 443 και 434 άτομα αντίστοιχα.
Ελαφρά αυξημένο σε σχέση με πέρυσι είναι το μέρισμα προς τους μετόχους. Ειδικότερα, από τα καθαρά κέρδη προτείνεται προς τη Γενική Συνέλευση η διανομή συνολικού καθαρού μερίσματος 3,45 εκατ. ευρώ ενώ για τη χρήση του 2021 είχαν διανεμηθεί μερίσματα ύψους 3,34 εκατ. ευρώ.