Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Σειρά διακρίσεων για τα Metro Cash & Carry στα Loyalty Awards

Τρία Gold, δύο Silver και δύο Bronze βραβεία, απέσπασε η εταιρεία. Σε ποιες κατηγορίες ξεχώρισε.

Σειρά διακρίσεων για τα Metro Cash & Carry στα Loyalty Awards

Με 3 Gold, 2 Silver και 2 Bronze βραβεύσεις, η No1 αλυσίδα χονδρικού εμπορίου τα METRO Cash & Carry ξεχώρισαν στις απονομές των Loyalty Awards 2023, ενός θεσμού που αναδεικνύει για 6η χρονιά την αριστεία και την καινοτομία στα προγράμματα επιβράβευσης των εταιρειών.

Η κάθε μία από τις 7 σημαντικές διακρίσεις της αλυσίδας METRO Cash & Carry, επιβεβαιώνει, την επιμονή της εταιρείας προς την προσωποποιημένη εξυπηρέτηση, την καινοτομία και την καλύτερη εμπειρία των επαγγελματιών πελατών της, οι οποίοι την στηρίζουν εδώ και σχεδόν 50 χρόνια . 

Σύφωνα με σχετική ανακοίνωση οι βραβεύσεις που απέσπασαν τα METRO Cash & Carry ήταν οι εξής:

  • Gold βραβείο στην κατηγορία «Best B2B Initiative» για το πρόγραμμα επαγγελματικής καθοδήγησης HO.RE.CA. «Πετυχαίνουμε Μαζί με τα METRO Cash & Carry».
  • Gold βραβείο στην κατηγορία «Best in E-commerce» για το eshop METRO Cash & Carry την πιο ολοκληρωμένη e-εμπειρία για κάθε επαγγελματία.
  • Gold βραβείο στην κατηγορία «Best in Omnichannel» για το eshop METRO Cash & Carry και την 360ο εμπειρία για κάθε επαγγελματία.
  • Silver βραβείο στην κατηγορία «Best Use of Gamification» για το «Focus Bonus», το πρόγραμμα που γίνεται παιχνίδι στα μάτια του πελάτη.
  • Silver βραβείο στην κατηγορία «Best Use of CRM» για το eshop METRO Cash & Carry, ο πελάτης στο επίκεντρο της πιστότητας και του performance.
  • Bronze βραβείο στην κατηγορία «Best Use of Social Media» για το «Πετυχαίνουμε Μαζί», το πρόγραμμα επαγγελματικής καθοδήγησης που γίνεται on demand.
  • Bronze βραβείο στην κατηγορία «Best Promo Campaign / Contest» για το πρόγραμμα «Άγιος Βασίλης μόνο για επαγγελματίες» στο eshop METRO Cash & Carry.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v