Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Διπλή διάκριση για Νέα και Κεντρική Οδό στα Energy Mastering Awards

Τα βραβεία οργάνωσε για 5η χρονιά η BΟUSSIAS Events. Για ποιες πρωτοβουλίες ξεχώρισαν.

Διπλή διάκριση για Νέα και Κεντρική Οδό στα Energy Mastering Awards

Μία ακόμα διπλή διάκριση απέσπασαν η Νέα Οδός και η Κεντρική Οδός στα Energy Mastering Awards 2023. Στόχος των Energy Mastering Awards 2023, που διοργάνωσε για 5η χρονιά η BΟUSSIAS Events, είναι να αναγνωριστούν οι επιχειρήσεις που έχουν συμβάλλει στην ενεργειακή διαχείριση και έχουν δεσμευτεί για μελλοντική βελτίωση και βιώσιμη ανάπτυξη.

Ειδικότερα σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η Νέα Οδός και η Κεντρική Οδός έλαβαν την διάκριση Winner στην κατηγορία Υποδομές Μεταφορών για τις «πράσινες» δράσεις της. Ενδεικτικά σε σχετική ανακοίνωση αναφέρονται το πρώτο φωτοβολταϊκό πάρκο σε ανεκμετάλλευτα πρανή τμήματα του αυτοκινητοδρόμου της Ιόνιας Οδού, το Σύστημα Ανακύκλωσης Οργανικών Απορριμμάτων, με την πιλοτική εγκατάσταση των πρώτων μηχανικών κομποστοποιητών για την ανακύκλωση οργανικών αποβλήτων που παράγονται από τη λειτουργία των Σταθμών Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών (Σ.Ε.Α.) και τέλος την Ηλεκτροκίνηση.

Σήμερα, έχουν εγκατασταθεί 18 ταχυφορτιστές και 8 Tesla στους Σ.Ε.Α. της Ιόνιας Οδού και του Α.Θ.Ε. και 2 φορτιστές στην Κεντρική Οδό. Επίσης διαθέτει «πράσινα» van σε επιχειρησιακή λειτουργία και πλάνο αντικατάστασης του στόλου οχημάτων με  ηλεκτρικά και υβριδικά.

Η Νέα Οδός επίσης, έλαβε διάκριση Winner για την επένδυση στον ΣΕΑ Μαλακάσας «Σείριος», όπου βρίσκεται σε πιλοτική λειτουργία ο πρώτος υβριδικός σταθμός φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων με φωτοβολταϊκά στα στέγαστρα των πάρκινγκ. Αυτή τη στιγμή το έργο περιλαμβάνει Φ/Β, συνολικής ισχύος περίπου 500 kWp, 2 φορτιστές DC υψηλής ισχύος σε κάθε κλάδο, δηλαδή σύνολο 4 φορτιστές ισχύος 120kW έκαστος και υβριδικούς Ιnverter. Το ρεύμα από τα Φ/Β πηγαίνει στον φορτιστή όταν υπάρχει αυτοκίνητο να φορτίζει κατά τη διάρκεια της ημέρας και παράλληλα όση ενέργεια δεν καταναλώνεται, χρησιμοποιείται απευθείας για να καλύψει τις ενεργειακές ανάγκες του κτηρίου του Σταθμού Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών Μαλακάσας (Σείριος). Επόμενος στόχος είναι οι ενεργειακές ανάγκες της ηλεκτροφόρτισης να καλύπτονται αποκλειστικά από ΑΠΕ.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v