Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Με υπογραφή Hyatt στήνεται νέο 5άστερο ξενοδοχείο στη Χαλκιδική

Το 2024 αναμένεται να ανοίξει το νέο πολυτελές θέρετρο Zoëtry Halkidiki κοντά στη Σάνη. Θα είναι το δεύτερο resort της Hyatt με το brand Zoëtry Wellness & Spa Resorts στην Ευρώπη.

Με υπογραφή Hyatt στήνεται νέο 5άστερο ξενοδοχείο στη Χαλκιδική

Στα μέσα του 2024 αναμένεται να λειτουργήσει στη Χαλκιδική το νέο ξενοδοχείο που θα φέρει το brand Zoëtry της Hyatt, η οποία ενισχύει περαιτέρω την παρουσία της στην Ελλάδα. Το νέο all-inclusive resort Zoëtry Halkidiki αναμένεται να σηματοδοτήσει το δεύτερο ξενοδοχείο με το brand Zoëtry Wellness & Spa Resorts στην Ευρώπη.

Το συγκεκριμένο brand αποτελεί μέρος της Inclusive συλλογής του χαρτοφυλακίου με τα πολυτελή all-inclusive brands resorts του ομίλου Hyatt Hotels Corporation. Το ξενοδοχείο, δυναμικότητας 105 δωματίων και σουιτών, αναπτύσσεται από την AF Partners κοντά στη Σάνη και αναμένεται να συμβάλει στην ανάπτυξη του brand της Hyatt στους κορυφαίους ταξιδιωτικούς προορισμούς της Ευρώπης. Όπως αναφέρει η Hyatt, «ένας ανελκυστήρας θα παρέχει στους επισκέπτες απευθείας πρόσβαση στην παραλία από το θέρετρο, προσφέροντας μια ξεχωριστή εμπειρία στους απαιτητικούς επισκέπτες του resort».

Στο 5άστερο Zoëtry Halkidiki, μεταξύ άλλων, θα στεγάζονται ένα κέντρο θαλασσοθεραπείας (spa) με το παγκοσμίου φήμης spa Zoëtry, ένα γυμναστήριο, πισίνα και δύο υψηλής γαστρονομίας à la carte εστιατόρια, ενώ με δεδομένο ότι το νέο τουριστικό συγκρότημα θα αποτελέσει μέρος του concept Endless Privileges, οι επισκέπτες θα απολαμβάνουν υψηλού επιπέδου υπηρεσίες.

Ωριμη αγορά με ευκαιρίες για την εξατομικευμένη εμπειρία all-inclusive που προσφέρει το brand Zoëtry χαρακτηρίζουν την Ελλάδα οι επιτελείς της εταιρείας, επισημαίνοντας ότι η ευρωπαϊκή αγορά εν γένει προσφέρει μεγάλες δυνατότητες για την ανάπτυξη του χαρτοφυλακίου Inclusive Collection, χάρη στους πολλούς καθιερωμένους ή και αναδυόμενους προορισμούς της.

«Ο ελληνικός τουρισμός ανακάμπτει κι εμείς διαπιστώνουμε ότι υπάρχει αυξημένη ζήτηση για εμπειρίες all-inclusive τόσο από επισκέπτες όσο και από εταιρείες ανάπτυξης που αντιλαμβάνονται την ελκυστικότητα των brands της Inclusive Collection», τόνισε ο Carlos Paredes, διευθυντής ανάπτυξης, EAME, Inclusive Collection, Hyatt.

Το χαρτοφυλάκιο των all-inclusive σημάτων της Hyatt (World of Hyatt) περιλαμβάνει τα brands Hyatt Ziva, Hyatt Zilara, Zoëtry Wellness & Spa Resorts, Secrets Resorts & Spas, Breathless Resorts & Spas, Dreams Resorts & Spas, Hyatt Vivid Hotels & Resorts, Alua Hotels & Resorts και Sunscape Resorts & Spas.

Μέχρι σήμερα η Hyatt διαθέτει παρουσία στην Ελλάδα με το Grand Hyatt Athens στη λεωφόρο Συγγρού, το Hyatt Regency στη Θεσσαλονίκη, το AluaSoul Zakynthos, το Dreams Corfu Resort & Spa που άνοιξε πρόσφατα στην Κέρκυρα και το Magma Resort Santorini, μέρος της συλλογής The Unbound από τη Hyatt.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v