Τον τερματισμό της -σύντομης- παρουσίας της στη λιανική καλλυντικών αποφάσισε η εταιρεία Λενίδι, συμφερόντων της οικογένειας Σαράντη (φωτ. ο Κυριάκος Σαράvτης), εκ των βασικών μετόχων του ομώνυμου εισηγμένου ομίλου.
Μετά από μια τριετία διαχείρισης του online καταστήματος scarletbeauty.gr αλλά και ενός φυσικού καταστήματος στο Χαλάνδρι, η διοίκηση της εταιρείας αποφάσισε τον τερματισμό λειτουργίας της συγκεκριμένης δραστηριότητας, διατηρώντας ωστόσο την πρακτική διενέργειας bazaar κατά το δοκούν (συνήθως δύο φορές τον χρόνο).
Προϊδέαση της παραπάνω εξέλιξης ήταν η αναφορά του CFO και αντιπροέδρου του ομίλου Σαράντη, Κ. Ροζακέα, στο περιθώριο της παρουσίασης αποτελεσμάτων 2022 στην Ένωση Θεσμικών τον Απρίλιο (σ.σ. ο κ. Ροζακέας είναι διευθύνων σύμβουλος και στη συνδεδεμένη με τον όμιλο Σαράντη, Λενίδι) πως «το ψηφιακό κανάλι πωλήσεων ήταν απότοκο της πανδημίας αλλά πλέον η ζήτηση έχει ξεφουσκώσει».
Σε επικοινωνία του Euro2day.gr με τη διοίκηση του ομίλου Σαράντη, αφενός, επιβεβαιώθηκε η παύση λειτουργίας του e-shop και αφετέρου, υπογραμμίστηκε πως δεν αποτελούσε core business ούτε για τη συνδεδεμένη Λενίδι ούτε για τον όμιλο Σαράντη, που διοχέτευε το στοκ του.
Σημειώνεται ότι το scarletbeauty.gr είχε ιδρυθεί το 2020 και διατηρούσε εκπτωτικό χαρακτήρα, δημιουργώντας κανάλι διάθεσης προϊόντων (καλλυντικών επιλεκτικής, ευρείας διανομής αλλά και ειδών οικιακής χρήσης τόσο ιδιοπαραγόμενων από τον όμιλο Σαράντη όσο και εκείνων που αντιπροσωπεύει), που είτε βρίσκονταν κοντά στη λήξη είτε ήταν αδιάθετο στοκ. Υπενθυμίζεται επίσης πως παρά το ευρύ χαρτοφυλάκιο προϊόντων καλλυντικών και ειδών οικιακής χρήσης που εξακολουθεί να διατηρεί, ο όμιλος Σαράντη τερμάτισε τη σχέση του με το γκρουπ Estee Lauder στα μέσα του 2022, χάνοντας ταυτόχρονα ένα ισχυρό brand name, που εξακολουθούσε να πουλάει και ψηφιακά χωρίς ιδιαίτερη δαπάνη marketing.
Πάντως, η Λενίδι Μονοπρόσωπη ΑΕ -η κύρια δραστηριότητα της οποίας είναι η εκμετάλλευση ακινήτων- στην πλέον πρόσφατη δημοσιευμένη οικονομική της χρήση για το 2021 ανέφερε (όσον αφορά το σκέλος της λιανικής καλλυντικών) τη δημιουργία υποκαταστημάτων σε Ρουμανία και Βουλγαρία, καθώς και την πρόθεση επέκτασης με φυσικό δίκτυο για να υποστηρίξει το project scarletbeauty. Την ίδια στιγμή ωστόσο σημείωνε την εκτίμηση μείωσης τζίρου και κερδών κατά 20% για τη χρήση του 2022, ενδεχομένως καταγράφοντας ήδη τη μείωση ζήτησης από το συγκεκριμένο κανάλι αγορών.