Το comeback του Μπουτάρη και το σχέδιο των Αφών Γεωργιάδη

Ο στόχος με βάση το business plan που εγκρίθηκε, είναι η εταιρεία να εμφανίσει θετικά λειτουργικά αποτελέσματα από τον πρώτο χρόνο του επιχειρηματικού σχεδίου. Η θέση βάσει μεριδίου αγοράς στο σούπερ μάρκετ και τα σχέδια για το μέλλον.

Το comeback του Μπουτάρη και το σχέδιο των Αφών Γεωργιάδη

Ήταν 11 Μαΐου του 2022, όταν στο Πρωτοδικείο Βέροιας συζητήθηκε η αίτηση εξυγίανσης της Μπουτάρης. Ένα χρόνο μετά, τα αδέλφια Θωμάς και Ηλίας Γεωργιάδης, που έχουν επενδύσει στην Premia και έχουν αναλάβει τα ηνία της ιστορικής οινοποιητικής εταιρείας, βρέθηκαν στην Αθήνα με αφορμή την παρουσίαση της νέας εποχής Μπουτάρη.

Στον Κεραμικό, παρουσία του Κωνσταντίνου Μπουτάρη, οι Θωμάς και Ηλίας Γεωργιάδης, 45 και 47 ετών αντίστοιχα, που έκαναν περιουσία στη Σουηδία στον κατασκευαστικό κλάδο και στο real estate μέσω του ομίλου Sterner Stenhuss, δεν απέκλεισαν το ενδεχόμενο να επεκτείνουν το αποτύπωμά τους στον χώρο του κρασιού.

Αν και δεν θέλησαν να αποκαλύψουν ποιες περιπτώσεις οινοποιείων εξετάζουν, δήλωσαν ότι δέχονται κρούσεις από οινοποιεία που δυσκολεύονται.

Για την Μπουτάρης, ο στόχος με βάση το business plan που εγκρίθηκε από το Πρωτοδικείο Βέροιας είναι να εμφανίσει θετικά λειτουργικά αποτελέσματα από τον πρώτο χρόνο του επιχειρηματικού σχεδίου ενώ αυτά θα αυξηθούν σε περίπου 1,3 εκατ. ευρώ το πέμπτο έτος. Σε ό,τι αφορά τις πωλήσεις, θα αυξάνονται 6,4% ετησίως κατά μέσο όρο. Από 11,198 εκατ. ευρώ το πρώτο έτος υλοποίησης του επιχειρηματικού σχεδίου θα φθάσουν στα 14,365 εκατ. ευρώ το πέμπτο έτος.

Στόχος που φαίνεται να έχει επιτευχθεί ήδη. Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της Ελληνικά Οινοποιεία Νίκο Σπέντζα, οι πωλήσεις της εταιρείας έφθασαν τα 10 εκατ. ευρώ πέρυσι ενώ το πρώτο τρίμηνο της φετινής χρονιάς κατέγραψαν αύξηση 80%.

Ο κ. Σπέντζας μιλώντας για το brand είπε πως σήμερα ελέγχει τη δεύτερη θέση βάση μεριδίου αγοράς στο σούπερ μάρκετ ενώ αναφερόμενος στα σχέδια για το μέλλον είπε ότι ο σχεδιασμός προβλέπει επενδύσεις 5 εκατ. ευρώ για τη βελτίωση και τον εκσυγχρονισμό των γραμμών παραγωγής στα οινοποιεία που διαθέτει η εταιρεία ανά την Ελλάδα.

Έμφαση θα δοθεί στις πωλήσεις στο HORECA και στις εξαγωγές. Σήμερα, σύμφωνα με τον κ. Σπέντζα, η εταιρεία παράγει 7 εκατομμύρια φιάλες, απασχολεί 100 εργαζόμενους, διαθέτει 500 ιδιόκτητα στρέμματα και ο στόχος είναι ανάπτυξη 40% σε αξία, 30% σε όγκο πωλήσεων και διατήρηση των εξαγωγών στο 25% του συνολικού κύκλου εργασιών.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v