Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Αύξηση κερδών για τη Mediterra Hellas το 2022

Ο κύκλος εργασιών αυξήθηκε από τα 9,63 στα 10,74 εκατ. ευρώ, ενώ τα καθαρά κέρδη ενισχύθηκαν από τα 226 στα 277 χιλ. ευρώ. Ποιοι οι φετινοί στόχοι.

Αύξηση κερδών για τη Mediterra Hellas το 2022

Αξιοσημείωτη βελτίωση οικονομικών επιδόσεων σημείωσε πέρυσι η Meriterra Hellas, καθώς:

  • Ο κύκλος εργασιών αυξήθηκε από τα 9,63 στα 10,74 εκατ. ευρώ.
  • Το EBITDA διευρύνθηκε από τα 640 στα 764 χιλ. ευρώ.
  • Τα καθαρά κέρδη ανέβηκαν από τα 226 στα 277 χιλ. ευρώ.
  • Στις 31/12/2022 τα ίδια κεφάλαια της εισηγμένης είχαν διαμορφωθεί στα 5,386 εκατ. ευρώ και ο καθαρός δανεισμός μόλις στα 542 χιλ. ευρώ. 

Σχετικά με τις φετινές προοπτικές, η διοίκηση της εισηγμένης εταιρείας επισημαίνει ότι «τα θετικά αποτελέσματα (κέρδη) της χρήσης 2022 δημιουργούν και ενισχύουν τις θετικές προσδοκίες για το 2023 παρά τις συνεχιζόμενες αρνητικές προβλέψεις για την παγκόσμια οικονομία. 

Εκτίμηση της διοίκησης είναι ότι τα αποτελέσματα και οι επιδόσεις του 2023 θα οριοθετηθούν τόσο από τις πληθωριστικές πιέσεις και την μείωση της κατανάλωσης όσο και από τις νέες εταιρικές δραστηριότητες(νέα προϊόντα και κανάλια πώλησης). 

Στις εταιρικές προτεραιότητες για το 2023 παραμένουν η αλλαγή του εταιρικού παραγωγικού και ψηφιακού αποτυπώματος, η ενσωμάτωση νέων καινοτομιών στη παραγωγή και η περαιτέρω ανάπτυξη των παραφαρμακευτικών προϊόντων Art of Nature.

Στις σημαντικές προτεραιότητες προστίθενται η ανανέωση και η μετατροπή της ΕΛΜΑ από μάρκα τσίκλας σε μάρκα προϊόντων μαστίχας ευρείας κυκλοφορίας και η επέκταση των εταιρικών δραστηριοτήτων στον πρωτογενή και τριτογενή τομέα. 

Στα σημαντικά γεγονότα περιλαμβάνονται η ολοκλήρωση της επένδυσης του Ν. 3299/2004 και η συμμετοχή στην έκθεση FOOD EXPO (18-20/3/2023) αποτελεί σταθμό για την εταιρεία καθώς παρουσιάστηκαν για πρώτη φορά οι νέες τσίκλες ΕΛΜΑ καθώς μείγματα σκόνης μαστίχας σε φακελάκια, δημιουργώντας βάσιμες προσδοκίες για περαιτέρω ανάπτυξη της μάρκας το 2023».

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v