Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

ΟΠΑΠ Forward: «Καθοδηγεί» 69 δυναμικές μικρομεσαίες επιχειρήσεις

Με το ΟΠΑΠ Forward οι εταιρείες έχουν καταφέρει να δημιουργήσουν 2.260 νέες άμεσες θέσεις εργασίας, ενώ μέσω των συνεργασιών τους στην αγορά, υποστηρίζουν 20.249 νέες έμμεσες θέσεις απασχόλησης.

ΟΠΑΠ Forward: «Καθοδηγεί» 69 δυναμικές μικρομεσαίες επιχειρήσεις

Σε 69 ανέρχονται συνολικά οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις που έχουν ενταχθεί στο πρόγραμμα που έχει αναπτύξει ο ΟΠΑΠ, με στόχο την ενίσχυση της επιχειρηματικότητας και της απασχόλησης.

Το πρόγραμμα ΟΠAΠ Forward ξεκίνησε το 2016, σε συνεργασία με τον διεθνή μη κερδοσκοπικό οργανισμό στήριξης της επιχειρηματικότητας Endeavor Greece και αποτελεί βασικό πυλώνα της στρατηγικής του ΟΠAΠ για την Εταιρική Υπευθυνότητα.

Απευθύνεται σε αναπτυσσόμενες μικρομεσαίες επιχειρήσεις από όλους τους κλάδους της οικονομίας. Ωστόσο ιδιαίτερη έμφαση δίνεται σε εκείνους τους τομείς, όπου η Ελλάδα έχει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, όπως είναι ο τουρισμός, η αγροτική παραγωγή, η βιομηχανία τροφίμων και ποτών, καθώς και σε κλάδους με προοπτική ανάπτυξης, όπως οι νέες τεχνολογίες.

Τον περασμένο Δεκέμβριο ανακοινώθηκαν 10 νέες εταιρείες, οι οποίες εντάχθηκαν στον 5ο κύκλο του προγράμματος: Dirty Laundry, Mailo’s: The Pasta Project, Βιολογικό Χωριό, Provil, Fitness Meals, Vezyroglou Farm, Pharm24, Mastiha Shop, Simply Burgers και ARI Foods.

Οι συμμετέχουσες εταιρείες λαμβάνουν ολοκληρωμένη καθοδήγηση μέσω ενός δικτύου επιτυχημένων επιχειρηματιών και υψηλόβαθμων στελεχών της αγοράς, παρακολουθούν εκπαιδευτικά σεμινάρια, συμμετέχουν σε δράσεις δικτύωσης και έχουν πρόσβαση σε χρηματοδοτικά εργαλεία, με στόχο να ενισχύσουν τη θέση τους στην εγχώρια και τη διεθνή αγορά.

Από το 2016 μέχρι σήμερα, οι συμμετέχουσες επιχειρήσεις έχουν πετύχει σημαντικά αποτελέσματα. Με τη στήριξη του προγράμματος ΟΠAΠ Forward, έχουν καταφέρει να δημιουργήσουν 2.260 νέες άμεσες θέσεις εργασίας, ενώ μέσω των συνεργασιών τους στην αγορά, υποστηρίζουν 20.249 νέες έμμεσες θέσεις απασχόλησης. Επιπλέον, μέσα στην ίδια περίοδο, οι εταιρείες του προγράμματος έχουν αυξήσει τον κύκλο εργασιών τους κατά 242 εκατομμύρια ευρώ, συνολικά.

Η επιλογή των εταιρειών που εντάσσονται στο ΟΠAΠ Forward γίνεται βάσει μιας σειράς ποσοτικών και ποιοτικών κριτηρίων που αφορούν τόσο στην επιχείρηση όσο και στον ίδιο τον επιχειρηματία. Μετά την αρχική αξιολόγηση, οι επιχειρήσεις που πληρούν τα ποσοτικά κριτήρια συμμετέχουν στη φάση της συνέντευξης, κατά την οποία αξιολογούνται σε θέματα όπως επιχειρηματική στρατηγική, καινοτομία, δυνατότητα μελλοντικής ανάπτυξης και επιχειρηματικό μοντέλο.

Ο ΟΠAΠ διοργάνωσε χθες ένα speed dating event με τη συμμετοχή έξι εταιρειών οι οποίες συμμετέχουν στο πρόγραμμα. Στο πλαίσιο του event οι εταιρείες Anna Maria Mazaraki, Mailo’s: The Pasta Project, Endless EC, Valis Textiles και Funky Buddha σε συνεντεύξεις των πέντε λεπτών έδωσαν το στίγμα τους και ανέφεραν τι άλλαξε από τη στιγμή που ξεκίνησε η συμμετοχή τους στο πρόγραμμα ΟΠAΠ Forward.

1. Anna Maria Mazaraki / Επιχειρηματίας: Άννα Μαρία Μαζαράκη

Με 32 καταστήματα και σύντομα ένα ακόμα νέο κατάστημα στα Χανιά η εταιρεία Άννα Μαρία Μαζαράκη «βλέπει» νέες ευρωπαϊκές αγορές. Η εταιρεία που ιδρύθηκε το 1995, με στόχο την κατασκευή και πώληση κοσμημάτων, έχει δημιουργήσει μια οικογενειακή επιχείρηση που πλέον εξετάζει αγορές όπως η Πορτογαλία, η Ισπανία κ.λπ. Εμπνευσμένη από το ελληνικό φως και την ενέργεια της θάλασσας, η συλλογή της εκφράζει την απλότητα των ελληνικών χρωμάτων και σχημάτων, μαζί με τη θετική ενέργεια και αισιοδοξία της χώρας. Το όραμά της ήταν πάντα η ανάπτυξη οικονομικής πολυτέλειας, με την οποία μπορεί ο καθένας να γιορτάσει τη μοναδικότητά του και τον ατομικισμό του χωρίς επιδεικτισμούς.

2. Mailo’s: The Pasta Project / Επιχειρηματίας: Νίκος Μουτσουρούφης

Με νέους στόχους την επέκταση σε Ευρώπη και κατόπιν Αμερική αλλά και νέες γεύσεις πάντα με φρέσκιες σάλτσες και μακαρόνια η εταιρεία Mailo’s: The Pasta Project έχει εξαπλωθεί σε όλη την Ελλάδα, αλλά και Κύπρο, έχοντας 26 καταστήματα. Ειδικεύεται στην κατηγορία του street food pasta, απογειώνοντας τα φρέσκα ζυμαρικά, τα οποία ο πελάτης μπορεί να απολαύσει είτε στο κατάστημα είτε στον χώρο του με delivery, καθώς βρίσκεται και στη Wolt.

3. Endless EC / Επιχειρηματίας: Γιώργος Τρακάκης

Έχοντας ολοκληρώσει ένα επενδυτικό πλάνο 17 εκατ. ευρώ με επέκταση κτιριακών εγκαταστάσεων αλλά νέα μηχανήματα, η Endless EC δραστηριοποιείται από το 1985 στην επεξεργασία προϊόντων χάρτου, την παραγωγή υγρών απορρυπαντικών, καθώς και την εμπορία ειδών προσωπικής υγιεινής και συναφών ειδών. Διαθέτει σχεδόν 240 άτομα προσωπικό και διατηρεί τις παραγωγικές εγκαταστάσεις, τις αποθήκες και τα γραφεία της στον Ασπρόπυργο Αττικής, αλλά διατηρεί και υποκατάστημα στη Θεσσαλονίκη. Με το εμπορικό σήμα Endless έχει καταφέρει διαχρονικά να δημιουργήσει σχέσεις εμπιστοσύνης, προσφέροντας προϊόντα με άριστη σύνδεση ποιότητας και τιμής.

4. Valis Textiles / Εκπρόσωπος Εταιρείας: Πάνος Σπηλιόπουλος

Με στόχο την εξωστρέφεια και περεταίρω ανάπτυξη στο εξωτερικό, η Valis Textiles αυτή τη στιγμή φτιάχνει στρατηγικό πλάνο για την ανάπτυξη της εταιρείας, Η εταιρεία που έχει ιδρυθεί το 1959 και διατηρεί εργοστάσιο στο Μοσχάτο Αττικής σχεδιάζει να αυξήσει τις εξαγωγές και να βελτιωθεί παραγωγικά αλλά και να γίνει πιο «πράσινη». Δηλαδή να αυξήσει τον τζίρο και να μειώσει τα κόστη παραγωγής, προσφέροντας ταυτόχρονα και στο περιβάλλον. Η εταιρεία διαθέτει εξελιγμένες υφαντουργικές μηχανές, κροσσομηχανές και τρεσομηχανές, καθώς και την απαραίτητη τεχνογνωσία μέσω του ανθρώπινου δυναμικού της, δίνοντάς της τη δυνατότητα παραγωγής μεγάλης γκάμας προϊόντων.

5. Funky Buddha / Επιχειρηματίας: Κώστας Αλεξίου

Έχοντας ως μακροπρόθεσμο στόχο την επέκταση φυσικής παρουσίας και σε άλλες χώρες η Funky Buddha έχει ήδη διεισδύσει σε ηλεκτρονικά κανάλια μόδας στο εξωτερικό με πρωτοποριακές συμφωνίες. Η εταιρεία ιδρύθηκε το 2006 στην Ελλάδα με στόχο τη δημιουργία ρούχων, οι οποίοι αποτελούν «καμβάδες έκφρασης». Αποτελεί brand της ALTEX S.A., η οποία είναι μια οικογενειακή επιχείρηση λιανικής πώλησης μόδας που σχεδιάζει, παράγει και διανέμει προϊόντα μόδας με διακριτικό χαρακτήρα. Η ALTEX S.A. λειτουργεί 42 καταστήματα Funky Buddha στην Ελλάδα και την Κύπρο και τα προϊόντα της πωλούνται, επίσης, μέσω ενός εκτεταμένου δικτύου multi-brand μπουτίκ στην Ελλάδα και τη Γερμανία, αλλά και σε μεγάλα ηλεκτρονικά καταστήματα μόδας στην Ευρώπη, έχοντας παρουσία σε περισσότερες από 16 χώρες.

6. Provil / Επιχειρηματίας: Χρήστος Βογιάννου

Με στόχο τη δημιουργία ενός παγκόσμιου δικτύου για την ανάδειξη της ελληνικής γαστρονομίας αλλά και των ελληνικών τροφίμων, η Provil , η Ελληνική Βιομηχανία Τροφίμων με έδρα τη Σίνδο, παράγει βοηθητικές ύλες για τη βιομηχανία τροφίμων, τη μαζική εστίαση και τη λιανική κρέατος, αλλά και για τον καταναλωτή με το (brand) Cook at Home και Greek at Home. Έχοντας εμπειρία 25 ετών, η εταιρεία πρωτοπορεί στον τομέα του σχεδιασμού γευστικών τροφίμων, ενώ σχεδιάζει καινοτόμα προϊόντα υψηλής ποιότητας και υπηρεσίες στον χώρο της γαστρονομίας και των βιομηχανιών τροφίμων. Κύριος στόχος της ήταν και παραμένει ένας: η ανάδειξη της ελληνικής και μεσογειακής γαστρονομίας, σε πρότυπο όχι μόνο σίτισης αλλά συνολικού τρόπου ζωής.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v