Πολλαπλές διακρίσεις για την METRO στα PR Awards

Με ένα ασημένιο και τρία χρυσά βραβεία τιμήθηκε η εταιρεία. Για ποιες πρωτοβουλίες ξεχώρισε.

Πολλαπλές διακρίσεις για την METRO στα PR Awards

Η METRO ΑΕΒΕ (My market και METRO Cash & Carry) απέσπασε τέσσερα σημαντικά βραβεία στον χώρο της Επικοινωνίας, εκ των οποίων τρία Gold και ένα Silver, ανάμεσα στον ανταγωνισμό της φετινής διοργάνωσης. Πρόκειται για πρωτοβουλίες, οι οποίες έχουν στον πυρήνα τους την επίτευξη του «κοινού καλού» και τη δέσμευση στο περιβάλλον και τον άνθρωπο, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση.

Αναλυτικότερα, τα βραβεία που έλαβε η εταιρεία ήταν τα εξής:

  1. Gold βραβείο για την επικοινωνιακή καμπάνια «Μακροπρόθεσμη δέσμευση στην προστασία του Περιβάλλοντος», στην κατηγορία «Retail, Supermarkets & E-commerce».
  2. Gold βραβείο για την πρωτοβουλία «Ανακύκλωση ρούχων και υφασμάτων στα My market», σε συνεργασία με το Fabric Republic, στην κατηγορία «Low Budget».
  3. Άλλο ένα Gold βραβείο για την πρωτοβουλία «Ανακύκλωση ρούχων και υφασμάτων στα My market», σε συνεργασία με το Fabric Republic, στην κατηγορία «Social / Community Engagement».
  4. Silver βραβείο για το Αθλητικό Τουρνουά Ποδοσφαίρου 6Χ6 «ΜETRO Kick-Off: Το Παιχνίδι Αρχίζει!», στην κατηγορία «Internal Communications & Employee Engagement».

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v