Ενισχύει το eshop της με υποδομές logistics η Zakcret, αμιγώς ελληνική εταιρεία αθλητικών ειδών (της οποίας το σύνολο των μετοχών ελέγχει η οικογένεια Χαϊκάλη), που ενισχύει επίσης το δίκτυό της με 5-6 νέα καταστήματα το 2023, ετοιμάζοντας εγκαίνια για τα 3 πρώτα εντός των ημερών.
Ειδικότερα, η εταιρεία, με δίκτυο 27 καταστημάτων σήμερα, εξαγόρασε τοπικό παίκτη στην Καλαμάτα και τοποθετεί το σήμα της στην πόλη με δύο καταστήματα. Απέκτησε το outlet Cosmos στη Νέα Είσοδο Καλαμάτας και το κεντρικό κατάστημα της ομώνυμης αλυσίδας που αναπτύσσει ο επιχειρηματίας Κωνσταντίνος Βλαχονικολός (Δημ. Βλαχονικολός και ΣΙΑ). Η Zakcret αυτό το διάστημα αναπτύσσει ένα ακόμη κατάστημα στην Καλλιθέα.
Και τα τρία νέα σημεία αναμένεται να ανοίξουν τις επόμενες εβδομάδες, συνεισφέροντας στα μερίδια της ελληνικής εταιρείας, που έχει δημιουργήσει ένα σημαντικό μέγεθος, όντας διαφοροποιημένη από το προφίλ της JD και της Intersport, που είναι οι βασικοί ξένοι ανταγωνιστές της. Σημειώνεται ότι μετά την εξαγορά της Cosmos Sports από τη βρετανική JD, η Zakcret είναι η μεγαλύτερη τοπική αλυσίδα ελληνικών συμφερόντων. Φέρεται μάλιστα να έχει βρεθεί σε συζητήσεις με δυνητικούς επενδυτές, ενώ είναι δεκτική σε προτάσεις. «Aν εμφανιστεί κάτι ενδιαφέρον, οι μέτοχοι θα μπορούσαν να το δουν σε μια προοπτική», αναφέρει χαρακτηριστικά στο Euro2day.gr στέλεχος της εταιρείας.
Κατά το 2022, παρά τις προκλήσεις στο οικονομικό περιβάλλον, η Zakcret πέτυχε διψήφιο ρυθμό ανάπτυξης πωλήσεων. Από τον Φεβρουάριο και μετά οι επιπτώσεις της ενεργειακής κρίσης ήταν αισθητές στην καταναλωτική συμπεριφορά. Παρ' όλ' αυτά, σύμφωνα με προσωρινά στοιχεία, έκλεισε με κέρδη την οικονομική χρήση και με πωλήσεις περίπου 44 εκατ. ευρώ (από 38,7 εκατ. ευρώ το 2021).
Για το 2023, το πλάνο προβλέπει ανάπτυξη της τάξης του 12%, με τον πήχη των πωλήσεων να μπαίνει στα 50 εκατ. ευρώ.
Σημειώνεται ότι το 2022 η εταιρεία πρόσθεσε μόλις ένα νέο κατάστημα στο δίκτυό της, καθώς εστίασε στις ανακαινίσεις και στις υποδομές logistics. Δημιουργεί κέντρο διανομής με σύγχρονες τεχνολογίες. Δίνει σε εξωτερικό συνεργάτη ένα μέρος της διαδικασίας, στο cross docking, κρατώντας το κομμάτι της διανομής και του e-shop εσωτερικά, αναβαθμίζοντάς το μέσα από νέο κέντρο διανομής κοντά στα κεντρικά γραφεία της στα Σπάτα. Σύμφωνα με πληροφορίες, η επένδυση άρχισε πέρυσι και έχει υλοποιηθεί σχεδόν κατά το ήμισυ.
Αναμένεται να προχωρήσει περαιτέρω φέτος, στηρίζοντας τις online πωλήσεις, ένα ισχυρό κανάλι για τη Ζakcret, εισφέροντας περίπου το 20-25% του τζίρου. Σημειώνεται ότι η Zakcret διατηρεί διαδικτυακές πωλήσεις ήδη από το 2008, υλοποιώντας συστηματικά στρατηγική omnichannel.
Αναφορικά με το δίκτυο φυσικών καταστημάτων, στόχος είναι να ενισχυθεί εντός του 2023 και ήδη, πέραν των τριών καταστημάτων που προαναφέρθηκε ότι θα ανοίξουν στο προσεχές διάστημα, έχει προγραμματιστεί η ανάπτυξη ενός ακόμη περί τον Σεπτέμβριο, ένα Sneakercage, ενώ ένα ακόμη Zakcret αναμένεται να προστεθεί μέχρι το τέλος του έτους. Υπενθυμίζεται ότι η εταιρεία διαθέτει επίσης τα ιδιόκτητα brands District75 και Venimo.
Έχοντας ήδη παρουσία στα σημαντικότερα εμπορικά κέντρα και στις μεγάλες πιάτσες της πρωτεύουσας η Zakcret προσηλώνεται στην επέκταση σε μεγάλες επαρχιακές πόλεις, στρατηγική που εγκαινίασε τα τελευταία χρόνια, μετά την εδραίωσή της στην πρωτεύουσα. Στοχεύει σε ανάπτυξη σε περιφερειακές πόλεις της επικράτειας όπως η Κρήτη, με ενίσχυση της παρουσίας του brand με ένα ακόμη κατάστημα πέραν αυτού στα Χανιά, η Λάρισα, ο Βόλος, η Θεσσαλονίκη, τα Ιωάννινα, η Πάτρα, αλλά και ορισμένες μικρότερες πληθυσμιακά πόλεις.