Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Swarovski: Ανάπτυξη 10% το 2022 ύστερα από τρία χρόνια ζημιών

Η σημαντική μείωση των ζημιών του προηγούμενου έτους προήλθε σε μεγάλο βαθμό ως συνέπεια της βελτίωσης του μικτού περιθωρίου κέρδους σύμφωνα με τη στρατηγική ανύψωσης της μάρκας, της αύξησης των πωλήσεων και της εξοικονόμησης λειτουργικού κόστους,

Swarovski: Ανάπτυξη 10% το 2022 ύστερα από τρία χρόνια ζημιών

Η οικογενειακή επιχείρηση Swarovski Crystal Business ανακοίνωσε σήμερα τα αποτελέσματά της για το οικονομικό έτος που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου 2022.

Η εταιρεία σημείωσε ισχυρή ανάπτυξη +10% ύψους €1.830 εκατ. σε σχέση με το προηγούμενο έτος και μετά από τρία χρόνια σημαντικών ζημιών πέτυχε μια πολύ ισχυρή βελτίωση παρέχοντας σχεδόν κερδοφόρα αποτελέσματα σε ένα σκηνικό εξαιρετικά ασταθών γεωπολιτικών και μακροοικονομικών συνθηκών, αναφέρει ανακοίνωση.

Αναλυτικά:

Τα αποτελέσματα του 2022 αρχίζουν να δείχνουν τον αντίκτυπο της στρατηγικής με γνώμονα το σχεδιασμό των προϊόντων που αποσκοπεί στην επαναβεβαίωση της εμβληματικής κληρονομιάς της Swarovski στο σημερινό σύγχρονο πνεύμα, καθώς και την πρόοδο στον μετασχηματισμό του επιχειρηματικού μοντέλου, συμπεριλαμβανομένης της δημιουργίας προϊόντων, της απλοποίησης της οργάνωσης και της ανάπτυξης του εμπορικού σήματος.

«Αυτά τα ενθαρρυντικά αποτελέσματα επιβεβαιώνουν ότι η στρατηγική μας κατεύθυνση είναι σωστή και ότι η εμβληματική μάρκα και το προϊόν μας έχουν εξαιρετικές δυνατότητες. Ευχαριστώ όλους τους εργαζόμενους και τους συνεργάτες της Swarovski σε όλο τον κόσμο για την υποδειγματική δέσμευσή τους, καθώς και τους μετόχους της οικογένειας για την ισχυρή υποστήριξή τους», λέει ο Alexis Nasard, Διευθύνων Σύμβουλος από τον Ιούλιο του 2022.

«Έχουμε κάνει ένα ενθαρρυντικό ξεκίνημα σε όλες τις αγορές, συμπεριλαμβανομένης της Κίνας, και η εστίασή μας το 2023 θα είναι η πειθαρχημένη εκτέλεση της νέας μας στρατηγικής και του επιχειρηματικού μας σχεδίου LUXignite, με έμφαση στην καινοτομία των προϊόντων και στις περαιτέρω επενδύσεις στο δίκτυο λιανικής πώλησης και στις βασικές στιγμές του εμπορικού σήματος».

Ισχυρότερη ανάπτυξη εδώ και επτά χρόνια

Η επιχείρηση σημείωσε συνολική ανάπτυξη το 2022 σε όλα τα επίπεδα:

  • όλες τις κατηγορίες προϊόντων με επικεφαλής τα κοσμήματα με +15%,
  • όλες τις επιχειρηματικές κατηγορίες με τις λιανικές πωλήσεις στο +13% και τα κρύσταλλα B2B στο +5%,
  • τις αγορές εκτός της Κίνας με +18%,
  • όλα τα κανάλια, συμπεριλαμβανομένου του +5% online που αντιπροσωπεύει το 20% της επιχείρησης λιανικής πώλησης.

Κέρδη

Η σημαντική μείωση των ζημιών του προηγούμενου έτους προήλθε σε μεγάλο βαθμό ως συνέπεια της βελτίωσης του μικτού περιθωρίου κέρδους σύμφωνα με τη στρατηγική ανύψωσης της μάρκας, της αύξησης των πωλήσεων και της εξοικονόμησης λειτουργικού κόστους, η οποία θα συνεχιστεί το 2023 για να επανέλθει σε βιώσιμα επίπεδα κερδών.

Νέες συλλογές και σχέδια λιανικής πώλησης

Οι νέες συλλογές κοσμημάτων, τα concept λιανικής πώλησης WonderLux και WonderColor και οι καμπάνιες της μάρκας με την Bella Hadid, που επινοήθηκαν από τη δημιουργική διευθύντρια Giovanna Engelbert, αναβάθμισαν την τοποθέτηση της Swarovski και την έφεραν στο επίκεντρο της προσοχής κατά τη διάρκεια του 2022. Αυτό ενισχύθηκε μέσω νέων συνεργασιών με πολυτελείς μάρκες, όπως η Aquazzura, και με μακροχρόνιους συνεργάτες της αυτοκινητοβιομηχανίας, όπως η BMW τώρα για τη νέα Σειρά 7, και η νέα δεκαετής συμφωνία αδειοδότησης με την EssilorLuxottica για τα γυαλιά.

Η μάρκα και το προϊόν απέκτησαν πρωτοφανή αναγνωρισιμότητα από τα μέσα ενημέρωσης. Η μαγική χριστουγεννιάτικη καμπάνια Swarovski εμφανίστηκε στις ΗΠΑ και την Ευρώπη μεταξύ των πιο θαυμαστών καμπανιών του 2022, ενώ τα νέα σχέδια της συλλογής κοσμημάτων παρουσιάστηκαν στο εξώφυλλο της Vogue Italy.

Το φως των κρυστάλλων Swarovski με το μοναδικό savoir faire σε κοπές και μεγέθη, οι νέες οικογένειες σχεδίων, τα εμβληματικά χρώματα του κίτρινου, ροζ, πράσινου και μπλε και το οκτάγωνο σχήμα των χρωματιστών κουτιών καθιερώνουν μια μοναδική και σύγχρονη εμβληματική ταυτότητα της μάρκας.

Η ανανέωση του δικτύου καταστημάτων με το σήμα Swarovski, το οποίο αριθμεί 2.400 άτομα, προχώρησε για αυξημένη ποιότητα και αναβάθμιση της τοποθεσίας, σύμφωνα με την επανατοποθέτηση του εμπορικού σήματος, με αύξηση των πωλήσεων στα ίδια καταστήματα κατά 10% συνολικά.

Ο Όμιλος προσβλέπει σε ένα 2023 με περαιτέρω ανάπτυξη και επανεξισορροπημένη οικονομική βιωσιμότητα. Τα κρύσταλλα Swarovski είναι έτοιμα να ενθουσιάσουν τους πελάτες σε όλο τον κόσμο.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v