Ηλεκτρονικές πωλήσεις για τη Holland & Barrett ετοιμάζεται να ενεργοποιήσει άμεσα ο όμιλος Fourlis, μετά τα επίσημα εγκαίνια χθες του νέου καταστήματος της αλυσίδας που ειδικεύεται στα συμπληρώματα διατροφής και τα προϊόντα υγείας και ευεξίας στην Κηφισιά.
Το κατάστημα, όπως και τα άλλα του δικτύου, διαθέτει χαρτοφυλάκιο 1.300 κωδικών, το οποίο αναμένεται να ενισχυθεί με άλλους 200 το επόμενο διάστημα. Είναι δε αξιοσημείωτο ότι περιλαμβάνει και ελληνικά προϊόντα, όπως π.χ. τρόφιμα ΒιοΑγρός και βιολογικά προϊόντα Symbeeosis. Στόχος του ομίλου, όπως αναφέρθηκε, είναι να βοηθήσει ελληνικές μάρκες βιολογικών τροφίμων και καλλυντικών, σήματα όπως Labbok, Zagori, Green Cola κ.α., να αναπτύξουν πωλήσεις και στις άλλες αγορές, Ρουμανία και Βουλγαρία, που θα τοποθετηθεί η Holland & Barrett μέσω του ομίλου Fοurlis. Στο πλαίσιο αυτό προωθείται η παρουσία τους και στις πλατφόρμες ηλεκτρονικών πωλήσεων που σχεδιάζονται για την Ελλάδα και τις δύο αυτές χώρες, εγχείρημα που ανοίγει τον δρόμο για εξαγωγές και σε άλλες αγορές της βρετανικής πολυεθνικής.
Εν τω μεταξύ, ο όμιλος Fοurlis είναι σε θέση να υποστηρίξει άμεσα τη δραστηριότητα e-shop, καθώς διαθέτει τους αναγκαίους αποθηκευτικούς χώρους και τις υποδομές logistics στα Οινόφυτα. Mε τη λειτουργία πλατφόρμας ηλεκτρονικών πωλήσεων επιταχύνει τα σχέδια ανάπτυξης του βρετανικού brand μέχρι να βρεθούν τα κατάλληλα σημεία που θα ενισχύσουν το δίκτυο φυσικών καταστημάτων, για το οποίο έχουν κλείσει μέχρι σήμερα τρεις συμφωνίες στην Ελλάδα (Γλυφάδα, Κηφισιά και The Mall Athens).
Όπως επανέλαβαν τα στελέχη του ομίλου στα εγκαίνια του καταστήματος στην Κηφισιά, αναζητούνται χώροι για την ανάπτυξη και άλλων καταστημάτων στην Αττική, στο κέντρο της πρωτεύουσας, σε δυτικά και ανατολικά προάστια και στον Πειραιά, ενώ σχετικές έρευνες αγοράς είναι σε εξέλιξη και σε μεγάλες πόλεις της περιφέρειας.
Μέχρι το τέλος του έτους εκτιμάται ότι θα λειτουργούν έξι καταστήματα Holland & Barrett. Το τρέχον έτος θα γίνει και η προετοιμασία για το ντεμπούτο της Holland & Barrett με φυσικά καταστήματα σε Ρουμανία και Βουλγαρία, πιθανότατα από το 2024. Σύμφωνα με το business plan, επιδιώκεται η ανάπτυξη ενός δικτύου 120 καταστημάτων τα επόμενα χρόνια, ενώ ο αρχικός στόχος που είχε τεθεί για τον τζίρο ήταν 50 εκατ. ευρώ το 2025.