Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Γ. Μπενόπουλος: Πώς μια εξαγορά στη Βρετανία αλλάζει την Cafetex

Ολοκληρώνεται άμεσα η εξαγορά της εταιρείας. Υπερδιπλασιασμό του αποτυπώματος της Cafetex αναμένει ο CEO Γιάννος Μπενόπουλος. Οι κινήσεις ανάπτυξης.

Γ. Μπενόπουλος: Πώς μια εξαγορά στη Βρετανία αλλάζει την Cafetex

Η είδηση για το ενδιαφέρον εξαγοράς βρετανικής εταιρείας που δραστηριοποιείται στον καφέ, από την Cafetex του Γιάννου Μπενόπουλου στην οποία έχει θέση και η VNK του Βασίλη Κάτσου, δεν είναι καινούργια. Από το περασμένο καλοκαίρι, όπως έχει γράψει το Euro2day.gr, οι δύο πλευρές βρίσκονται σε διαπραγματεύσεις, όμως τώρα φαίνεται να έχει έρθει το πλήρωμα του χρόνου για την ολοκλήρωση του deal.

«Ήδη έχουμε υπογράψει προσύμφωνο. Τις ημέρες αυτές ο οικονομικός μας διευθυντής βρίσκεται στη Βρετανία και κάνει το due diligence. Αν όλα πάνε καλά, τέλη Μαρτίου υπογράφουμε», είπε ο Γιάννος Μπενόπουλος στο Euro2day.gr.

Αν κλείσει το deal, η Cafetex θα αποκτήσει την πλειοψηφία στην αγγλική εταιρεία που δραστηριοποιείται στον αρωματικό στιγμιαίο καφέ, έχει τζίρο 8 εκατ. ευρώ τζίρο και εξάγει σε 30 χώρες. Ποιοτικά στοιχεία που μαζί με το πελατολόγιό της θα δώσει στην Cafetex διεθνές προφίλ και τη βάση για περαιτέρω ανάπτυξη των εργασιών της και του εκτοπίσματός της σε μια διεθνή αγορά.

Σίγουρα το εκτόπισμα και τα μεγέθη της Cafetex είναι πολύ μικρά σε σχέση με τα μεγέθη διεθνών κολοσσών που έχουν παράδοση στον καφέ ή νέων που μπήκαν εσχάτως σε αυτόν, όμως ο Γιάννης Μπενόπουλος είναι αισιόδοξος για την εταιρεία που έχει ιδρύσει.

Σε δύο χρόνια από σήμερα εκτιμά ότι μέσω της οργανικής ανάπτυξης και της εξαγοράς, το αποτύπωμα της Cafetex θα υπερδιπλασιαστεί. Πέρυσι οι πωλήσεις της εταιρείας σε σχέση με το 2021 αυξήθηκαν κατά 30%, εκ των οποίων οι 8 μονάδες οφείλονται σε ανατιμήσεις. Το υπόλοιπο ποσοστό της ανάπτυξης της Cafetex προήλθε από την αύξηση της πελατειακής βάσης, του όγκου πωλήσεων ανά πελάτη και την ενίσχυση τόσο των πωλήσεών της στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας όσο και στα επώνυμα.

Παράλληλα ενισχύει τη θέση της και στο κομμάτι του HORECA μέσω της συνεργασίας της με την εταιρεία διανομής καφέ στον χώρο της εστίασης ΧΕΛΙΤΤΑ. Στόχος αυτής της συνεργασίας είναι η ταχύτερη διείσδυση στο κανάλι του HORECA -σήμερα η ΧΕΛΙΤΤΑ σερβίρει 1.000 σημεία-, μέσω του οποίου πραγματοποιείται το μεγαλύτερο μέρος του τζίρου του κλάδου.

Η αξία, σε τιμές λιανικής, της αγοράς καφέ στην Ελλάδα υπολογίζεται, σύμφωνα με εκτιμήσεις στελεχών της Ελληνικής Ένωσης Καφέ, στα 3,3 δισ. ευρώ, εκ των οποίων τα 3 δισ. ευρώ αφορούν την επιτόπια κατανάλωση στα καταστήματα εστίασης ενώ τα υπόλοιπα 300 εκατ. ευρώ είναι ο τζίρος που κάνει το συγκεκριμένο προϊόν στα σούπερ μάρκετ.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v