Με ενισχυμένο χαρτοφυλάκιο σημάτων ετοιμάζεται να υποδεχθεί την ανοιξιάτικη σεζόν η αλυσίδα πολυκαταστημάτων attica, που έχει αρχίσει να τοποθετεί τα πρώτα εμπορεύματα οίκων όπως Marni, JW Anderson, Ganni και AMI Paris ενδυναμώνοντας τη θέση της σε premium μάρκες.
Ειδικότερα, ο οίκος Marni, μέλος του ομίλου OTB Group, εισάγει μιλανέζικο αέρα στα πολυκαταστήματα, όπου έχουν τοποθετηθεί ήδη ενδεικτικά κομμάτια, τσάντες και παπούτσια, της νέας συλλογής. Αξιοσημείωτη είναι η συνεργασία για την AMI Paris, του Παριζιάνου Alexandre Mattiussi, καθώς και αυτή της JW Anderson, brand του Jonathan Anderson, που σχεδιάζει και για τον ισπανικό οίκο μόδας Loewe. Στο τμήμα τσάντες-αξεσουάρ προστίθεται επίσης τον Μάρτιο η Anya Hindmarch, λονδρέζικη μάρκα γνωστή στον χώρο της μόδας για την έμφαση που δίνει στη βιωσιμότητα.
Ανάλογη είναι και η προσέγγιση της δανέζικης Ganni και της μιλανέζικης Chiara Boni που μπαίνουν επίσης στο χαρτοφυλάκιο των attica μαζί με τη βραζιλιάνικη Farm Rio, την ιταλική Fabiana Filippi, την αμερικανική St. John και τη Self-Portrait που δημιούργησε στο Λονδίνο ο Μαλαισιανός Han Chong. Χαρακτηριστική προσθήκη είναι, μεταξύ άλλων, και το δημοφιλές brand της Εβδομάδας Μόδας του Παρισιού Acne Studios, εταιρείας με έδρα τη Στοκχόλμη.
Oι περισσότερες από αυτές τις μάρκες θα τοποθετηθούν από τον Μάρτιο στο City Link, όπου θα αξιοποιηθούν οι premium χώροι που αναπτύσσονται στον 1ο και στον 4ο όροφο του attica ενώ κάποιες μάρκες θα μπουν και στο Golden attica όπου προωθούνται ανάλογες αναβαθμίσεις. Μέχρι τέλος Μαρτίου αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί και η επέκταση του 5ου ορόφου στο πολυκατάστημα του Συντάγματος όπου θα δημιουργηθεί τμήμα εποχιακών ειδών, το οποίο θα εγκαινιαστεί με μαγιό ενώ θα αναπτυχθούν περαιτέρω υφιστάμενες μάρκες του γυναικείου τμήματος όπως Pinko, Sandro, Maje, Michael Kors κ.ά.
Η Αττικά Πολυκαταστήματα εισάγει στο δυναμικό της brands που χαίρουν υψηλής αναγνωρισιμότητας σε πιο απαιτητικά κοινά μεσο-υψηλής εισοδηματικής τάξης, στα οποία απευθύνονται και ορισμένες υφιστάμενες μάρκες του χαρτοφυλακίου της όπως Hugo Boss, Polo, Gant, Lacoste, Burberry, Moncler, Max Mara, Zadig & Voltaire, MCM, Kalista, Michael Kors, Marc Jacobs κ.ά.
Η εταιρεία, που διατηρεί συνεργασίες και με πιο προσιτές μάρκες, χτίζει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στα luxury brands, δηλαδή σε ένα κομμάτι της αγοράς που δραστηριοποιούνται κυρίως monobrand καταστήματα διεθνών οίκων μόδας και boutique πολλαπλών μαρκών με περιορισμένη γκάμα κωδικών από κάθε μάρκα.
Η στρατηγική αυτή, που συνδυάζει τρεις άξονες: την αναβάθμιση των πολυκαταστημάτων με ανακαινίσεις και αναβαθμίσεις χώρων, την τοποθέτηση νέων σημάτων και την ενίσχυση των υπηρεσιών προς τον καταναλωτή, φαίνεται να αποδίδει υποστηριζόμενη και από το βελτιωμένο κλίμα στην αγορά.
Η Αττικά Πολυκαταστήματα βλέπει τον τζίρο της να επιστρέφει στα επίπεδα του 2019, εμφανίζοντας διψήφιο ρυθμό ανάπτυξης στην έναρξη της νέας χρονιάς συγκριτικά με το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι ενώ το 2022 τα προσωρινά στοιχεία αναφέρουν τζίρο πάνω από τα 190 εκατ. ευρώ, με κέρδη προ φόρων 12 εκατ. ευρώ.