Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Τζίρος... περιπτέρου από τη Wolt Market το πρώτο έτος λειτουργίας

Χαμηλά έσοδα και ζημιές για τη Wolt Market το πρώτο έτος λειτουργίας της στην Ελλάδα. Τι δείχνει ο ισολογισμός του 2021, που δημοσιεύθηκε πριν από λίγες ώρες.

Τζίρος... περιπτέρου από τη Wolt Market το πρώτο έτος λειτουργίας

Σε πέντε ημέρες από σήμερα, στις 8 Ιανουαρίου, συμπληρώνεται ένας χρόνος από την ημέρα που ιδρύθηκε η Wolt Market, με αρχικό μετοχικό κεφάλαιο 10.000 ευρώ και μοναδικό μέτοχο την εταιρεία Wolt Τεχνολογίες Ελλάς Υπηρεσίες Παροχής Φαγητού ΑΕ.

Το ηλεκτρονικό σούπερ μάρκετ της Wolt, που δημοσίευσε στο Γενικό Εμπορικό Μητρώο τις οικονομικές του καταστάσεις πριν από λίγες ώρες, εμφάνισε τον πρώτο χρόνο λειτουργίας του καθαρό τζίρο 1,857 εκατ. ευρώ και ζημιές 594.605 ευρώ.

Οι επιδόσεις της ηλεκτρονικής πλατφόρμας Wolt, της Wolt Τεχνολογίες Ελλάς Υπηρεσίες Παροχής Φαγητού ΑΕ, βασικής και μοναδικής μετόχου της Wolt Market, για τη χρήση του 2021 παραμένουν άγνωστες, διότι ακόμη δεν έχει αναρτήσει τις οικονομικές της καταστάσεις στο ΓΕΜΗ.

Σε ό,τι αφορά τη Wolt Market, σήμερα διαθέτει 4.000 κωδικούς προϊόντων και 10 dark stores -7 στην Αττική, 2 στη Θεσσαλονίκη και 1 στην Πάτρα- που λειτουργούν 7 ημέρες την εβδομάδα από τις 8 το πρωί έως τις 12 το βράδυ. Το δεύτερο εξάμηνο της περασμένης χρονιάς, σε σχέση με το πρώτο εξάμηνο του 2022, οι πωλήσεις της, σύμφωνα με τα στελέχη της, διπλασιάστηκαν, όπως ανέφεραν πρόσφατα, κατά τη διάρκεια ενημέρωσης δημοσιογράφων.

Σύμφωνα με τα ίδια στελέχη, η εταιρεία απασχολεί 130 υπαλλήλους με σύμβαση αορίστου χρόνου και μέσο όρο ηλικίας τα 26 έτη. Ενώ από 2-3 βασικούς προμηθευτές που είχε όταν ξεκίνησε το πρώτο dark store στο Νέο Κόσμο, σήμερα η εταιρεία συνεργάζεται με 100 και έχει συνάψει και τέσσερις μεγάλες συνεργασίες με τις εταιρείες Cellier, Intersport, Φούρνοι Βενέτη και με τη Lego.

Στα σχέδια της εταιρείας, στην προσπάθειά της να γίνει ακόμη πιο προσιτή στους καταναλωτές, είναι να παραγάγει τα δικά της προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας σε συνεργασία με κάποιους προμηθευτές. Όμως η βασική στόχευση είναι να γίνει για τους καταναλωτές ο εβδομαδιαίος προορισμός για τις αγορές τους και να μπει στη μεγάλη κατηγορία.

 

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v