Η Hellas Direct παρουσιάζει το αναβαθμισμένο wallet+, το πρόγραμμα χρηματοδότησης που
επιτρέπει στον οδηγό -είτε είναι ασφαλισμένος στην Hellas Direct είτε όχι- να φροντίσει το αυτοκίνητό του με όποια υπηρεσία χρειάζεται: σέρβις, επισκευές, τέλη κυκλοφορίας, σύντομα και αλλαγή ελαστικών.
Η χρηματοδότηση, σημειώνει η σχετική ανακοίνωση, παρέχεται μέσω συνεργαζόμενων τραπεζών: αυτή τη στιγμή σε συνεργασία με την Εθνική Tράπεζα και την tbi. Πολύ σύντομα, ωστόσο, στην πλατφόρμα θα προστεθούν κι άλλα τραπεζικά ιδρύματα.
Το πρόγραμμα είχε παρουσιαστεί για πρώτη φορά τον Δεκέμβριο του 2021 και πλέον προσφέρεται πιο ολοκληρωμένο, με περισσότερες υπηρεσίες και μεγαλύτερη γκάμα επιλογών για τον χρήστη. Στις καινοτομίες του, η διαθεσιμότητά του σε όλους, ασφαλισμένους στην Hellas Direct και μη, αλλά και η δυνατότητα επιλογής συνεργείου είτε από τα συνεργαζόμενα της εταιρeίας είτε οποιοδήποτε άλλο θελήσει ο κάθε οδηγός.
Όλη η διαδικασία της χρηματοδότησης μέσω wallet+ γίνεται online. Η πλατφόρμα φέρνει κοντά τον ενδιαφερόμενο οδηγό, τα συνεργεία και τις τράπεζες που προσφέρουν το δάνειο. Μετά την έγκρισή του, η Hellas Direct αναλαμβάνει την επικοινωνία και την πληρωμή του συνεργείου, ενώ ο οδηγός αποπληρώνει το δάνειο με δόσεις στην τράπεζα που έχει επιλέξει.
«Θέλουμε να προσφέρουμε στους οδηγούς συνολικές λύσεις για την κινητικότητά τους, με εύκολες και γρήγορες online διαδικασίες. Θέλουμε να μη φέρνει τα πάνω κάτω στην καθημερινότητά τους ένα απρόοπτο, να επιλέγουν σε ποιο συνεργείο θα πάνε και να διαλέγουν επισκευές ή σέρβις τόσο εύκολα όσο παραγγέλνουν φαγητό», εξηγεί ο Αλέξης Πανταζής, συνιδρυτής και εκτελεστικός διευθυντής της Hellas Direct.
«Εργαζόμαστε για να έχει ο οδηγός την πιο πλήρη και αποτελεσματική ψηφιακή εμπειρία μαζί μας. Το εφαρμόσαμε στην ασφάλεια και επιδιώκουμε να επεκταθεί σε όλο το οικοσύστημα της κινητικότητας», τονίζει ο συνιδρυτής και εκτελεστικός διευθυντής της Hellas Direct Αιμίλιος Μάρκου.