Με τρία τουριστικά projects το 2023 η Grivalia Hospitality

Μέσα στο επόμενο έτος θα λειτουργήσουν το One & Only Aesthesis στη Γλυφάδα, το ultra-luxury glamping στη Βούλα και το Piperi στην Πάρο, σύμφωνα με τον Γιώργο Χρυσικό, πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της εταιρείας.

Με τρία τουριστικά projects το 2023 η Grivalia Hospitality

Στη Γλυφάδα, στη Βούλα και στην Πάρο θα λειτουργήσει μέσα στο 2023 τα τρία νέα τουριστικά της projects η Grivalia Hospitality, συμβάλλοντας αφενός στην περαιτέρω αναβάθμιση του ελληνικού τουριστικού προϊόντος και αφετέρου στην ενίσχυση του μεριδίου της Ελλάδας στον high-end τουρισμό. «Στην Grivalia Hospitality διαθέτουμε 3 αναπτύξεις που ολοκληρώνονται το επόμενο καλοκαίρι», είπε στο πλαίσιο της Prodexpo ο Γιώργος Χρυσικός, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Grivalia Hospitality. 

Το ντεμπούτο του στην αθηναϊκή Ριβιέρα θα κάνει το καλοκαίρι του 2023 το One & Only Aesthesis, όπως θα μετονομαστούν τα ιστορικά «Αστέρια Γλυφάδας», δυναμικότητας 128 κλειδιών. «Αρκετοί που είχαν δει την πρότερη κατάσταση των “Αστεριών”, δεν έχουν αίσθηση της έκτασης, η οποία είναι περίπου 280 στρέμματα. Εκεί δημιουργούμε ένα μικρό οικοδομικό αποτύπωμα, καθώς θα περιλαμβάνει μόνο 25.000 τ.μ. κτιριακών εγκαταστάσεων. Η κοινωνία το έχει υποδεχθεί πολύ καλά και το αναμένει, ενώ ως εταιρεία σεβόμαστε απόλυτα τους κατοίκους της περιοχής και φροντίζουμε τα έργα μας να μην προξενούν διάφορα ζητήματα. Οταν το έργο τεθεί σε λειτουργία, οι πελάτες του ξενοδοχείου θα είναι 5 λεπτά από τη γειτονιά της Γλυφάδας και θα συμβάλλουν στην περαιτέρω ενίσχυση της τοπικής οικονομίας», είπε ο Γ. Χρυσικός. 

Τόνισε, δε, ότι το project των «Αστεριών» χωρίζεται σε δύο κομμάτια, το ένα είναι το ξενοδοχειακό κομμάτι και το άλλο κομμάτι είναι σχεδιασμένο και για το ευρύ κοινό. Ως προς την ανάπτυξη βιώσιμων και πιο ενεργειακά αποδοτικών έργων, ο Γ. Χρυσικός ανέφερε ότι για την Grivalia Hospitality δεν νοείται νέα ανάπτυξη χωρίς κριτήρια βιωσιμότητας και χωρίς να έχει τη μικρότερη επίπτωση στο περιβάλλον. Μάλιστα, όπως επεσήμανε, τα νέα έργα της εταιρείας θα στραφούν προς την πλήρη ενεργειακή αυτονόμηση, ενώ στα «Αστέρια Γλυφάδας», όλη η ανάπτυξη υλοποιείται στα πρότυπα της αειφορίας, καθώς χρησιμοποιούνται βιώσιμα υλικά και υπάρχει πρόβλεψη για φωτοβολταϊκά σε συγκεκριμένους χώρους, τα οποία θα εξασφαλίζουν τη θέρμανση όλων των υδάτινων στοιχείων (πισίνες) του συγκροτήματος. Αναφερόμενος στην αθηναϊκή Ριβιέρα, ο επικεφαλής της Grivalia Hospitality επεσήμανε πως αλλάζει γρήγορα και «θα το καταλάβει σύντομα και ο απλός πολίτης καθώς σε αυτή την περιοχή υλοποιούνται πολύ σημαντικές αναπτύξεις». 

Σε επίπεδο τιμολογιακής πολιτικής, ο Γ. Χρυσικός είπε πως ένα απλό κλειδί μπορεί να διαμορφώνεται στις 3.000 ευρώ και η βίλα μπορεί να κοστίζει 40.000 ευρώ το βράδυ στο Αmanzoe, ενώ στο νέο One & Only της Γλυφάδας οι τιμές θα ξεκινούν από 5.000 - 10.000 ευρώ το κλειδί, με τη σουίτα να καταγράφει… ρεκόρ!

Το δεύτερο project της Grivalia που θα κάνει πρεμιέρα το 2023 είναι το ultra-luxury glamping που αναπτύσσεται στη Βούλα, με τον Γ. Χρυσικό να σημειώνει πως έτσι δημιουργείται ένα υψηλότατης ποιότητας προϊόν που θα θέσει την Αττική και την Ελλάδα σε ένα εντελώς διαφορετικό επίπεδο στον παγκόσμιο χάρτη, αντίστοιχο με άλλων ευρωπαϊκών πόλεων, όπως της Μαδρίτης και της Βαρκελώνης. «Αυτό το έργο θα είναι έτοιμο τέλος της επόμενης χρονιάς και εκεί θα βρίσκεται επίσης το πρώτο private members club στα Νότια Προάστια, με αθλητικές εγκαταστάσεις, spa, εστιατόρια και άλλες παροχές», είπε ο Γ. Χρυσικός. 

Εντός του 2023 θα λειτουργήσει επίσης η τουριστική ανάπτυξη της Grivalia Hospitality στην Πάρο, το Piperi, δυναμικότητας 38 κλειδιών, ακολουθώντας το πρότυπο χαμηλής πυκνότητας που θέλει να εφαρμόζει η εταιρεία σε κάθε έργο της.

Οσον αφορά την πορεία του τουρισμού το 2023, ο Γ. Χρυσικός εκτιμά πως η ισορροπία θα έρθει περισσότερο στο προϊόν που στηρίζεται από τους tour operators, σημειώνοντας πως η Ελλάδα είναι ήδη προορισμός υπερπολυτελούς τουρισμού και πως όσο μεγαλύτερες επιλογές προσφέρει μία χώρα, τόσο μεγαλύτερος μαγνήτης γίνεται για πιο high-end επισκέπτες. Ερωτηθείς για τον υπερτουρισμό, τόνισε πως υπάρχουν νησιά που θεωρούνται «κορεσμένα» και δεν διαθέτουν τις κατάλληλες υποδομές, ενώ επεσήμανε πως το Α και Ω για να υπάρχει ένα ολοκληρωμένο προϊόν πέραν από τις επενδύσεις και τις αναπτύξεις, είναι και οι κατάλληλες υποδομές.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v