Στη συνάντηση του κλάδου των αερομεταφορών «Routes World 2022» που πραγματοποιήθηκε στο Λας Βέγκας, το αεροδρόμιο της Αθήνας κατέκτησε με τις ψήφους των αεροπορικών εταιρειών την πρώτη θέση στην ιδιαίτερα ανταγωνιστική φέτος κατηγορία των 10-17,5 εκατ. επιβατών.
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, στα βραβεία Routes η ψήφος και η διαδικασία απόφασης ανήκουν αποκλειστικά στις αεροπορικές εταιρείες, οι οποίες επιβραβεύουν την αριστεία στην αεροπορική ανάπτυξη παγκοσμίως. Στην ίδια κατηγορία με το αεροδρόμιο της Αθήνας, ήταν υποψήφια για διάκριση τα αεροδρόμια του Μονάχου, το Fiumicino της Ρώμης και της Βιέννης.
Η φετινή υποψηφιότητα της Αθήνας στα Routes World που συγκέντρωσαν 2.000 επαγγελματίες αεροδρομίων και αεροπορικών εταιρειών, απέσπασε, όπως και πολλές φορές στο παρελθόν, το εγκώμιο των αεροπορικών εταιρειών – κριτών, εστιάζοντας στην εντυπωσιακή ανάπτυξη και ανάκτηση της επιβατικής κίνησης που καταγράφηκε στην Αθήνα, αντιμετωπίζοντας την πρωτοφανή συγκυρία των επιπτώσεων της πανδημίας στο αεροπορικό ταξίδι.
Η Ιωάννα Παπαδοπούλου, Διευθύντρια Επικοινωνίας & Μάρκετινγκ του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών, δήλωσε:
«Ο θεσμός των βραβείων στο πλαίσιο του Συνεδρίου των Routes ξεκίνησε και πάλι φέτος, μετά από σχεδόν τρία χρόνια πανδημικής κρίσης. Αισθανόμαστε μεγάλη χαρά και ιδιαίτερη τιμή που σε αυτήν τη μεγαλύτερη παγκόσμια συνάντηση αεροδρομιακού/αεροπορικού μάρκετινγκ και ανάπτυξης αερογραμμών με την ταυτόχρονη παρουσία αεροδρομίων και αεροπορικών εταιρειών, το αεροδρόμιο της Αθήνας για μια ακόμη φορά αναδείχθηκε στην κορυφή στην κατηγορία του, με τις ψήφους και την καθολική αναγνώριση των αεροπορικών συνεργατών του.
Οι εταιρείες μας βράβευσαν για τη στρατηγική μάρκετινγκ και τη συνεχή προσπάθειά μας για τη διαμόρφωση των συνθηκών και των εργαλείων που απαιτούνται για την υποστήριξη και ανάπτυξη της δραστηριότητάς τους από/προς την Αθήνα, γεγονός που είχε ως αποτέλεσμα την προσθήκη νέων αεροπορικών εταιρειών και δρομολογίων στο δίκτυο του αεροδρομίου μας και συνέβαλε καθοριστικά στο επίπεδο ανάκτησης της επιβατικής κίνησης το 2022.
Ιδιαίτερη αναφορά έγινε επίσης στη δημιουργική προσέγγιση της φετινής υποψηφιότητας/καμπάνιας μας που αποτυπώθηκε ευρηματικά και στο περίπτερο μας, ως αποτέλεσμα συλλογικής δουλειάς, εμπνευσμένης προσπάθειας κι επαγγελματισμού εκ μέρους όλης της ομάδας μάρκετινγκ του αεροδρομίου μας.
Ευχαριστούμε θερμά τους αεροπορικούς συνεργάτες μας για την ψήφο και τη διαρκή εμπιστοσύνη τους και συνεχίζουμε με αφοσίωση, ενθουσιασμό και επαγγελματισμό, την κοινή μας προσπάθεια!»