Global Finance: Καλύτερη ψηφιακή τράπεζα στη Δυτ. Ευρώπη η Eurobank

Tρίτη διαδοχική χρονιά που το διεθνούς κύρους αμερικανικό περιοδικό Global Finance βραβεύει την ελληνική τράπεζα.

Global Finance: Καλύτερη ψηφιακή τράπεζα στη Δυτ. Ευρώπη η Eurobank

Το βραβείο της “Best Consumer Digital Bank in Western Europe for 2022” (Καλύτερη Ψηφιακή Τράπεζα για Ιδιώτες στη Δυτική Ευρώπη για το 2022) απέσπασε η Eurobank, για τρίτη διαδοχική χρονιά, από το διεθνούς κύρους αμερικανικό περιοδικό Global Finance, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση.

Η Eurobank αναδείχθηκε επίσης:

  1. The Best Consumer Digital Bank in Greece for 2022 (Η Καλύτερη Ψηφιακή Τράπεζα για Ιδιώτες στην Ελλάδα για το 2022),
  2. The Best Corporate Digital Bank in Greece for 2022 (Η Καλύτερη Ψηφιακή Τράπεζα για Επιχειρήσεις στην Ελλάδα για το 2022) καθώς και
  3. The Best Open Banking APIs in Western Europe for 2022 (Consumer) (Η Καλύτερη υπηρεσία ανοικτής τραπεζικής για Ιδιώτες στη Δυτική Ευρώπη για το 2022), αποτελώντας και τη μοναδική ελληνική συστημική τράπεζα που απέσπασε φέτος τετραπλή διάκριση από το διεθνούς κύρους περιοδικό.

Κάθε χρόνο οι διακρίσεις του περιοδικού Global Finance συνιστούν αξιόπιστο δείκτη αναγνώρισης των βέλτιστων πρακτικών στον χρηματοπιστωτικό κλάδο. Οι νικητές επιλέχθηκαν από συμμετοχές που αξιολογήθηκαν από μια παγκόσμιας κλάσης επιτροπή κριτών και τους συντάκτες του Global Finance. Ανάμεσα στα βασικά κριτήρια για την επιλογή των νικητών και την απονομή των διακρίσεων είναι η ισχυρή στρατηγική για την προσέλκυση πελατών μέσω ψηφιακών εφαρμογών και η παροχή υψηλών προδιαγραφών υπηρεσιών, η ανάπτυξη του πελατολογίου που κάνει χρήση των ηλεκτρονικών δικτύων (ψηφιακό πελατολόγιο), ο επιτυχημένος σχεδιασμός και η λειτουργικότητα των ψηφιακών εφαρμογών, καθώς και το εύρος των παρεχόμενων προϊόντων και υπηρεσιών.

Ενδεικτικά κριτήρια που αξιολογήθηκαν ως προς τη λειτουργικότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών είναι:

  • Οι δυνατότητες που παρέχει η Τράπεζα στους χρήστες για On Boarding. Η Eurobank παρέχει δυνατότητα εξ αποστάσεως απόκτησης τραπεζικής σχέσης, τόσο για Έλληνες κατοίκους όσο και για μη κατοίκους, σε 29 χώρες.
  • Η ψηφιακή απόκτηση προϊόντων από μια μεγάλη γκάμα προϊόντων που διαθέτει η Eurobank και τα οποία οι πελάτες της μπορούν να αποκτήσουν μέσω των ψηφιακών καναλιών της Τράπεζας.
  • Το πλήθος των διαθέσιμων τραπεζικών συναλλαγών -οι οποίες ξεπερνούν τις 1.800- που μπορούν να πραγματοποιηθούν μέσω των ηλεκτρονικών καναλιών, οι δυνατότητες μεταφοράς χρημάτων με χρήση μόνο του αριθμού κινητού τηλεφώνου, καθώς και οι ολοκληρωμένες λύσεις ψηφιακών πορτοφολιών. Να σημειωθεί πως η Eurobank παρέχει τη δυνατότητα ανέπαφων συναλλαγών από τα ψηφιακά πορτοφόλια Apple Pay, Google Pay και Garmin Pay.
  • Η διαχείριση καρτών Eurobank μέσω της υπηρεσίας Cards Control, οι μηχανισμοί που διαθέτει η Τράπεζα για ασφαλείς συναλλαγές και η δυνατότητα ελέγχου προϊόντων, ακόμη και από άλλες τράπεζες, μέσω της υπηρεσίας Account Aggregation. Να σημειωθεί ότι η Τράπεζα παρέχει και τη δυνατότητα χρήσης προϊόντων από άλλες τράπεζες μέσω της υπηρεσίας Payment Initiation.

Οι παραπάνω διακριθείσες λειτουργικότητες υλοποιούνται από το Digital Factory, το ψηφιακό εργοστάσιο της Eurobank, το οποίο παίζει καθοριστικό ρόλο στη διαμόρφωση ενός λειτουργικού «Omnichannel σχεδιασμού», με στόχο ο πελάτης να απολαμβάνει ενιαία εικόνα (branding / awareness) και υψηλά επίπεδα διαλειτουργικότητας μεταξύ των ψηφιακών καναλιών, αλλά και με το Δίκτυο καταστημάτων βάσει του Phygital μοντέλου της Eurobank.

Μπορείτε να δείτε τις βραβεύσεις της Eurobank εδώ.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v