Η McDonald’s υποδέχεται την Ελληνίδα chef Μαργαρίτα Νικολαΐδη με τα αποκλειστικά “Homestyle” premium burgers, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση.
Το Margarita Homestyle Beef αποτελείται από βοδινό μπιφτέκι με σάλτσα, τυροκροκέτα με γεύση Cheddar, κρεμμύδι, πίκλες, λόλα και τομάτα, σε ψωμί brioche.
Το Margarita Homestyle Chicken αποτελείται από κοτόπουλο με σάλτσα Ranch, δύο φέτες τυρί με γεύση bacon και μαύρο πιπέρι, κρεμμύδι, πίκλες και λόλα, σε ψωμί brioche.
«Είμαστε ενθουσιασμένοι που συνεργαζόμαστε με τη chef Μαργαρίτα Νικολαΐδη, η οποία φέρνει τις φρέσκιες ιδέες και την αυθεντικότητά της στα McDonald’s και μας δίνει τη δυνατότητα να προσφέρουμε στους πελάτες μας μια μοναδική εμπειρία McDonald’s απαράμιλλης αξίας!», αναφέρει η Simona Mancinelli, Managing Director της Premier Capital Hellas.
Η καμπάνια δημιουργήθηκε από τη DDB Athens και περιλαμβάνει τηλεοπτικό σποτ, digital και υπαίθρια διαφημιστική εκστρατεία και υλικά επικοινωνίας εντός των εστιατορίων.
Μπορείτε να δείτε το video της καμπάνιας εδώ και να μάθετε περισσότερα για τα Margarita Homestyle Burgers εδώ.
Ως μέρος της καμπάνιας, η McDonald’s δημιούργησε το παιχνίδι μνήμης “Unforgettable”, διαθέσιμο αποκλειστικά στο McDonald’s App. Οι συμμετέχοντες θα χρειαστεί να ανακαλύψουν όλα τα ζευγάρια όμοιων καρτών μέσα στο διάστημα των 30 δευτερολέπτων για να απολαύσουν λαχταριστές προσφορές, μία κάθε μέρα. Το παιχνίδι θα διαρκέσει μέχρι τις 27 Ιουλίου.