Διπλασιάζει τα ξενοδοχεία στην Ελλάδα ως το 2025 η Accor

Πώς περιέγραψε τους στόχους του ομίλου η Maud Bailly, διευθύνουσα σύμβουλος του ομίλου Accor για τη Νότια Ευρώπη, στο πλαίσιο των εγκαινίων του NIKO Seaside Resort Crete - MGallery.

Διπλασιάζει τα ξενοδοχεία στην Ελλάδα ως το 2025 η Accor

Στην ενίσχυση της παρουσίας του στην Ελλάδα, με διπλασιασμό των ξενοδοχείων που έχει στο χαρτοφυλάκιό του έως το 2025, εστιάζει ο γαλλικός ξενοδοχειακός όμιλος Accor, ο οποίος προχθές πραγματοποίησε τα επίσημα εγκαίνια του πολυτελούς NIKO Seaside Resort Crete - MGallery, που βρίσκεται στον Αγιο Νικόλαο. 

«Αυτή είναι η ιστορία μιας ομαδικής δουλειάς από τη Hines Greece, το Knossians Group και την Accor», τόνισε, μεταξύ άλλων, στο πλαίσιο των εγκαινίων του NIKO Seaside Resort Crete - MGallery η Maud Bailly, διευθύνουσα σύμβουλος του ομίλου Accor για τη Νότια Ευρώπη. «Είμαστε το Νο 1 σχεδόν παντού, εκτός από τις ΗΠΑ. Το 2021 ανοίγαμε ένα ξενοδοχείο κάθε ημέρα σε παγκόσμιο επίπεδο και συγκεκριμένα ανοίγαμε έναξενοδοχείο κάθε έξι ημέρες στην περιοχή της Νότιας Ευρώπης», συμπλήρωσε.

Το NIKO Seaside Resort Crete - MGallery είναι το δεύτερο ξενοδοχείο του γαλλικού ομίλου στην Ελλάδα που φέρει το brand MGallery. Είχε προηγηθεί τον περασμένο Σεπτέμβριο το ντεμπούτο του Athens Capital Center Hotel - MGallery, στην καρδιά της Αθήνας. 

Η Accor μέχρι πρότινος διέθετε τέσσερα ξενοδοχεία στην Ελλάδα, με το Athens Capital Center Hotel - MGallery στην ελληνική πρωτεύουσα, το Mercure Rhodes Alexia στη Ρόδο, το Angsana Corfu στην Κέρκυρα και το NIKO Seaside Resort Crete - MGallery στον Αγιο Νικόλαο να αποτελούν τις τέσσερις τελευταίες προσθήκες της εταιρείας επί ελληνικού εδάφους. 

Πλέον, στο επενδυτικό στόχαστρο του γαλλικού ομίλου, με αιχμή την περαιτέρω ανάπτυξή του στην Ελλάδα, βρίσκονται η Αθήνα, η Θεσσαλονίκη, καθώς και νησιά, όχι μόνο μεγάλα όπως η Πάρος και η Μύκονος, αλλά και μικρότερα. «Αν εστιάσει κάποιος μόνο στην Αθήνα και στη Μύκονο, θα χάσει κάτι από αυτό που προσφέρει η Ελλάδα. Αν αναζητάς έναν προορισμό 3-4 ώρες από τον τόπο διαμονής σου, σε μια ασφαλή χώρα, τότε θα διαλέξεις την Ελλάδα, είναι τέλεια. Το bleisure, ο συνδυασμός δουλειάς (business) και αναψυχής (leisure) έχει έρθει και θα μείνει και η Ελλάδα προσφέρεται γι’ αυτόν τον συνδυασμό», τόνισε η Maud Bailly, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στην ανάγκη περαιτέρω ανάπτυξης του κλάδου με όρους βιωσιμότητας

Στην κατεύθυνση αυτή, στόχος της Accor είναι μέχρι το τέλος του 2022 να έχουν καταργηθεί τα πλαστικά μιας χρήσης στα ξενοδοχεία της σε παγκόσμιο επίπεδο και μέχρι το 2030 να έχουν μειωθεί οι εκπομπές διοξειδίου άνθρακα κατά 46%. Παράλληλα, ο γαλλικός όμιλος εστιάζει στην ουδετερότητα άνθρακα έως το 2050 και στη μείωση της σπατάλης των τροφίμων.

«Μέχρι το 2023 θα λανσάρουμε μία green-eco πιστοποίηση που θα πρέπει να πληρούν τα ξενοδοχεία μας παγκοσμίως», προσέθεσε η επικεφαλής της Accor. «Η φιλοξενία του αύριο πρέπει να θέσει στο επίκεντρό της την αειφορία, τη βιωσιμότητα, κάτι που συνεπάγεται λιγότερο μαζικό τουρισμό, υψηλής ποιότητας προϊόν που έχει αναπτυχθεί με όρους ESG και συνεργασία με τοπικούς εταίρους. Αυτό είναι μόνο η αρχή της ιστορίας μας», επεσήμανε. 

«Η Hines βρίσκεται στην Ελλάδα από το 2014 και πλέον είναι ο μεγαλύτερος επενδυτής ακινήτων στη χώρα. Υπάρχει κάτι ξεχωριστό στη φιλοξενία. Εχουμε επτά ξενοδοχεία στην Ελλάδα. Ο Αγιος Νικόλαος αποτελεί το μέρος απ’ όπου ξεκίνησε ο ελληνικός τουρισμός πριν από δεκαετίες. Δώσαμε νέα ζωή στο ξενοδοχείο με την εμπιστοσύνη της Accor. Ήταν δύσκολη η πορεία μέχρι εδώ. Δίνουμε τα κλειδιά στους operators του ξενοδοχείου, στον Γιάννη και στην Τίνα Δασκαλαντωνάκη», τόνισε από την πλευρά του ο Πολ Γομόπουλος, γενικός διευθυντής της Hines Greece, επισημαίνοντας ότι το χαρτοφυλάκιο της εταιρείας στην Ελλάδα προσεγγίζει συνολικά το 1 δισ. ευρώ. «Είμαστε πολύ δεσμευμένοι στην Ελλάδα και στην Κρήτη. Θέλουμε να επεκταθούμε, δεν υπάρχει κάποιο όριο σε αυτό», προσέθεσε. 

Από την πλευρά του, ο Xavier Grange, SVP Head of Development της Accor για τη Νότια Ευρώπη, τόνισε: «Η στρατηγική της Accor βασίζεται σε τρεις πυλώνες, στην ανάπτυξη ενός πολύ ποιοτικού και πολυτελούς προϊόντος, σε συνεργασίες με τοπικούς partners και στη σύναψη περισσότερων franchise συμβολαίων». 

Το NIKO Seaside Resort - MGallery (φωτ. κάτω) έχει δυναμικότητα 141 δωματίων και σουιτών με private plunge pools. Το ξενοδοχείο, που έχει πανοραμική θέα στον κόλπο Μιραμπέλου, βρίσκεται στο παραλιακό μέτωπο του Αγίου Νικολάου και απέχει μόλις 10 λεπτά από το κέντρο της πόλης.

«Θέλω να ευχαριστήσω ιδιαίτερα τον υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Γιάννη Πλακιωτάκη, ο οποίος το 2019, όταν τα δύο ξενοδοχεία (σ.σ.: Hermes και Coral) είχαν βγει προς πώληση, μας συμβούλευσε να επενδύσουμε στην Κρήτη και στο τουριστικό της προϊόν. To NIKO Seaside Resort Crete - MGallery είναι το πρώτο resort ξενοδοχείο για τη Hines διεθνώς», τόνισε ο Γιάννης Δασκαλαντωνάκης, επικεφαλής του Knossians Group. 

Σήμερα η Accor διαθέτει 5.300 ξενοδοχεία σε 110 χώρες και μετρά περισσότερα από 40 brands, τα οποία προσφέρουν ένα ευρύ φάσμα επιλογών στους ταξιδιώτες, από οικονομικές έως πολυτελείς.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v