Βογιατζόγλου: Deal με Γερμανό leader στις «αυτόματες αποθήκες»

Μεγάλες προοπτικές ανοίγει η συμφωνία της εισηγμένης με μεγάλο γερμανικό οίκο στα συστήματα αυτοματοποιημένων αποθηκών. Δυναμική είσοδος και στην αγορά των χρωμάτων.

Βογιατζόγλου: Deal με Γερμανό leader στις «αυτόματες αποθήκες»

Σε σύναψη συμφωνίας συνεργασίας με μεγάλο γερμανικό οίκο -ηγετικού μεριδίου αγοράς- που θα αφορά την ελληνική και τη ρουμανική αγορά συστημάτων αυτοματοποιημένων αποθηκών προχώρησε η Βογιατζόγλου.

Το συγκεκριμένο deal έρχεται να διευρύνει περαιτέρω το υπάρχον χαρτοφυλάκιο λύσεων που ήδη προσφέρει η εισηγμένη εταιρεία (υπάρχουν συνεργασίες με οίκους από Ευρώπη και Κίνα) σε μια αγορά που αναμένεται να γνωρίσει μεγάλη ανάπτυξη κατά τα επόμενα χρόνια.

Σύμφωνα με τον πρόεδρο της εταιρείας Νίκο Βογιατζόγλου, «μέσα από αυτόματες αποθήκες, οι εταιρείες όχι μόνο περιορίζουν το λειτουργικό τους κόστος, αλλά επιπλέον μπορούν να αυξήσουν την αποθηκευτική τους ικανότητα ανά τετραγωνικό μέτρο, επηρεάζοντας έτσι θετικά την ανταγωνιστικότητά τους. Δεν τίθεται το ερώτημα για το αν θα γίνουν επενδύσεις στην αυτοματοποίηση των αποθηκών, αλλά το πότε αυτές θα γίνουν.

Η συγκεκριμένη αγορά βρίσκεται ακόμη σε πρώιμο στάδιο ανάπτυξης στην Ελλάδα σε σχέση με το εξωτερικό και εμείς προετοιμαζόμαστε συστηματικά (μέσα από την προσφορά ολοκληρωμένων λύσεων προς όφελος των πελατών) ενόψει του σημαντικού όγκου εργασιών που θα προκύψει στο μέλλον. Πιστεύουμε επίσης ότι τα κονδύλια του Ταμείου Ανάκαμψης θα επηρεάσουν θετικά την απόφαση πολλών εταιρειών να προχωρήσουν σε ψηφιοποίηση των εργασιών τους και οι έξυπνες αποθήκες εντάσσονται σε τέτοιου είδους επενδύσεις».

Πέρα όμως από τις προσδοκίες στο χώρο των «αυτοματοποιημένων αποθηκών» κατά τα επόμενα χρόνια, η Βογιατζόγλου εισήλθε πρόσφατα δυναμικά στην αγορά των χρωμάτων, αντιπροσωπεύοντας τα προϊόντα του αμερικανικού οίκου Benjamin Moore. Ήδη για το σκοπό αυτό, έχει υπάρξει τοποθέτηση σε 17 σημεία λιανικής πώλησης -μέσα από «Color Studios»- αριθμός που διευρύνεται συστηματικά και η μέχρι τώρα αποδοχή του brand στην Ελλάδα (απευθύνεται στο επάνω κομμάτι της αγοράς) είναι σαφώς ικανοποιητική, όπως δηλώνει χαρακτηριστικά η διοίκηση της εταιρείας.

Η διοίκηση της εισηγμένης δεν προχώρησε σε εκτιμήσεις για τη φετινή πορεία των οικονομικών της αποτελεσμάτων, επικαλούμενη το γενικότερο περιβάλλον αβεβαιότητας που επικρατεί στην ελληνική και τη διεθνή οικονομία. Πάντως, μετά τα πολύ ισχυρά περυσινά οικονομικά της μεγέθη (πωλήσεις στα 28,17 εκατ. από 23,87 εκατ. ευρώ και καθαρά κέρδη από 264 χιλ. σε 2,1 εκατ. ευρώ) η διοίκηση περιορίστηκε να αναφέρει ότι «μέχρι τώρα πάμε καλά», «είμαστε ευχαριστημένοι από την πορεία μας στη Ρουμανία» η θυγατρική Beta Woods κατάφερε ήδη να περάσει από πέρυσι σε κερδοφόρο πορεία, αλλά και το ότι «παρακολουθούμε το κλίμα στην αγορά λιανικού εμπορίου, το οποίο δεν είναι το καλύτερο δυνατόν και υπάρχει ο κίνδυνος αναβολής κάποιων επενδυτικών σχεδίων στον κλάδο αν δεν υπάρξει βελτίωση της ψυχολογίας, κάτι που αν συμβεί πολύ πιθανόν να επηρεάσει ως ένα βαθμό και τη δική μας πορεία».

Η χθεσινή ετήσια τακτική γενική συνέλευση της εταιρείας ψήφισε, μεταξύ άλλων:

  • Τη διανομή μερίσματος ύψους 0,19 ευρώ, το οποίο θα καταβληθεί στις 11 Ιουλίου. Με βάση την τρέχουσα τιμή της μετοχής κοντά στα επίπεδα των δύο ευρώ, η μικτή μερισματική απόδοση κυμαίνεται γύρω στο 9,5%.
  • Την αλλαγή της επωνυμίας της εταιρείας από Βογιατζόγλου Systems σε Βογιατζόγλου, λόγω των διευρυμένων πλέον δραστηριοτήτων του ομίλου.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v