Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Τι ψάχνει η Coca Cola στο αλκοόλ

Πριν από λίγες ημέρες, η Coca Cola παρουσίασε το Jack Daniel's & Coca-Cola RTD. Γιατί μπαίνει δυνατά στην κατηγορία των προϊόντων Ready To Drink και τι προοπτικές έχει η κατηγορία.

Τι ψάχνει η Coca Cola στο αλκοόλ

Στις 13 Ιουνίου, η Coca Cola ανακοίνωσε την παγκόσμια συνεργασία της με την Brown Forman Corp., ιδιοκτήτη του Jack Daniel’s, για την κυκλοφορία του Jack Daniel's & Coca-Cola RTD. Το προϊόν θα είναι διαθέσιμο μέχρι το τέλος του έτους στο Μεξικό, ενώ από το επόμενο έτος θα τοποθετηθεί σε περισσότερες αγορές, ανέφεραν στελέχη του αμερικανικού ομίλου στο Παγκόσμιο Συνέδριο Καταναλωτών της Deutsche Bank που πραγματοποιήθηκε στις 16 Ιουνίου.

Μέχρι στιγμής πάντως είναι άγνωστο πότε θα κυκλοφορήσει στην Ευρώπη και δη στην Ελλάδα, κάτι που αναμένεται να γίνει μελλοντικά όπως άφησαν να εννοηθεί στελέχη της CCHBC με τα οποία επικοινώνησε το Euro2day.gr. Ωστόσο τον τελικό λόγο έχει η The Cοca Cola Company.

Η συνεργασία της Cοca Cοla με την Brown Forman στην παραγωγή κοινού προϊόντος συνδέεται με την απόφαση του πολυεθνικού κολοσσού να ενισχύσει το χαρτοφυλάκιό του, δήλωσε ο James Quincey, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της The Cοca Cola Company.

Η παγκόσμια αγορά έτοιμων προς κατανάλωση ποτών (Ready To Drink, RTD) αυξήθηκε 26% το 2020 και 14% το 2021, σύμφωνα με την IWSR Drinks Market Analysis, μια εταιρεία έρευνας αγοράς για το αλκοόλ, όταν η παγκόσμια κατανάλωση όλων των αλκοολών αυξήθηκε κατά 3%.

Σύμφωνα με την IWSR Drinks Market Analysis, οι όγκοι πώλησης των RTD ποτών αυξάνονται ταχύτερα από οποιοδήποτε άλλη μεγάλη κατηγορία ποτών από το 2018 και αναμένεται να αυξήσουν το μερίδιο αγοράς τους σε 8% έως το 2025 (από περίπου 4% το 2020). Η IWSR προβλέπει επίσης ρυθμό ανάπτυξης 15% έως το 2025 σε 10 αγορές (Αυστραλία, Βραζιλία, Καναδάς, Κίνα, Γερμανία, Ιαπωνία, Μεξικό, Νότια Αφρική, Ηνωμένο Βασίλειο και ΗΠΑ) που αντιπροσωπεύουν το 85% του συνόλου του όγκου πωλήσεων των RTD, σε σύγκριση με ανάπτυξη μόλις 1% της κατηγορίας αλκοολούχων ποτών την ίδια περίοδο.

Σύμφωνα με τον Brandy Rand, COO Αμερικής στην IWSR, «τα RTD προϊόντα δεν κλέβουν μόνο μερίδιο από την μπύρα, αλλά προσελκύουν επίσης καταναλωτές οινοπνευματωδών ποτών σε αγορές όπως η Αυστραλία και το Ηνωμένο Βασίλειο, και όσους πίνουν μηλίτη στη Νότια Αφρική».

Η Brown-Forman, με την οποία τόσο η The Coca Cοla Company όσο και η HSBC συνεργάζονται εδώ και αρκετά χρόνια σε επίπεδο διανομής, φτιάχνει έτοιμα προς κατανάλωση κοκτέιλ από το 1994.

Η Coca Cοla από την άλλη πλευρά κυκλοφόρησε το Lemon-Dou, το πρώτο της έτοιμο προς κατανάλωση αλκοολούχο ποτό, το 2018 στην Ιαπωνία, ενώ πρόσφατα, κυκλοφόρησε τα Topo Chico Hard Seltzer, Simply Spiked Lemonade και το Fresca Mixed.

Ο Khalil Younes, πρόεδρος αναδυόμενων κατηγοριών στην Cοca Cola, περιέγραψε την προσπάθεια της εταιρείας για είσοδο σε αυτή την κατηγορία ως «πειραματισμό και εκμάθηση του αλκοόλ». «Ξέρουμε ότι θα απαιτηθεί προσπάθεια και υπομονή», είπε.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v