Εξαγορά στο Λονδίνο ετοιμάζει ο Β. Κάτσος

Νέα επένδυση στην αγορά του καφέ ετοιμάζει ο Βασίλης Κάτσος, μέσω της Cafetex. Τι προβλέπει η συμφωνία με τη ΧΕΛΙΤΤΑ.

Εξαγορά στο Λονδίνο ετοιμάζει ο Β. Κάτσος

Νέα επένδυση στην πολλά υποσχόμενη αγορά του καφέ, που επενδύουν τα τελευταία χρόνια διεθνείς πολυεθνικοί κολοσσοί καταναλωτικών προϊόντων, ετοιμάζει ο Βασίλης Κάτσος μέσω της Cafetex.

Πηγές με γνώση ανέφεραν στο Euro2day.gr πως ο σχεδιασμός προβλέπει την απόκτηση του 30% της ΧΕΛΙΤΤΑ σε βάθος χρόνου και την εξαγορά εταιρείας που δραστηριοποιείται στον κλάδο με έδρα το Λονδίνο. Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, οι διαπραγματεύσεις με τη βρετανική εταιρεία που έχει εξαγωγική παρουσία βρίσκονται σε προχωρημένο στάδιο.

Η Cafetex, στην οποία ο κ. Κάτσος έχει επενδύσει μέσω της VNK ενώ εκ των βασικών μετόχων της εταιρείας καφέ την οποία και ίδρυσε είναι και ο κ. Γ. Μπενόπουλος, ανακοίνωσε πριν από λίγα εικοσιτετράωρα τη συνεργασία της με την εταιρεία διανομής καφέ στον χώρο της εστίασης ΧΕΛΙΤΤΑ, για τη διάθεση των προϊόντων της στην αγορά HORECA. Στόχος αυτής της συνεργασίας είναι η ταχύτερη διείσδυση στο κανάλι του HORECA -σήμερα η ΧΕΛΙΤΤΑ σερβίρει 1.000 σημεία-, μέσω του οποίου πραγματοποιείται το μεγαλύτερο μέρος του τζίρου του κλάδου.

Η αξία, σε τιμές λιανικής, της αγοράς καφέ στην Ελλάδα υπολογίζεται, σύμφωνα με εκτιμήσεις στελεχών της Ελληνικής Ένωσης Καφέ, στα 3,3 δισ. ευρώ, εκ των οποίων τα 3 δισ. ευρώ αφορούν την επιτόπια κατανάλωση στα καταστήματα εστίασης ενώ τα υπόλοιπα 300 εκατ. ευρώ είναι ο τζίρος που κάνει το συγκεκριμένο προϊόν στα σούπερ μάρκετ.

Σε ό,τι αφορά τις διεθνείς τάσεις, πρόσφατες έρευνες εκτιμούν ότι η αγορά του καφέ θα καταγράψει μέχρι το 2027 ετήσια ανάπτυξη 4,28%. Επίσης,  σύμφωνα με έρευνα που διεξήχθη από το ISIC, το 68% των ερωτηθέντων στην Ευρώπη δήλωσε ότι καταναλώνει συχνά καφέ ενώ εργάζεται. Αυτή η τάση οδηγεί σε τεράστια ζήτηση για καφέ σε ευρωπαϊκές χώρες όπως η Γερμανία, η Ιταλία, η Ισπανία, το Ηνωμένο Βασίλειο και άλλες, αναφέρεται στην έρευνα.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v