Flexopack: Συγκριτικό πλεονέκτημα τα «πράσινα» προϊόντα

Πώς κινήθηκε η εισηγμένη το πρώτο πεντάμηνο. Τι είπε η διοίκηση στη χθεσινή γενική συνέλευση των μετόχων. Οι επενδύσεις, τα κριτήρια ESG και οι προοπτικές.

Flexopack: Συγκριτικό πλεονέκτημα τα «πράσινα» προϊόντα

Συγκριτικό πλεονέκτημα για την Flexοpack αποτελεί η έμφαση που έχει δώσει εδώ και πολλά χρόνια στην παραγωγή καινοτόμων προϊόντων, άμεσα συνδεδεμένων με την πράσινη μετάβαση της οικονομίας και την προστασία του περιβάλλοντος, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της εισηγμένης εταιρείας Σταμάτης Γκινοσάτης, στα πλαίσια της χθεσινής ετήσιας τακτικής γενικής συνέλευσης των μετόχων.

Ειδικότερα, ο κ. Γκινοσάτης αναφέρθηκε στο πολύ υψηλό επίπεδο του R&D της Flexopack, σημειώνοντας πως ένα κομμάτι του νέου τριετούς επενδυτικού προγράμματος της εισηγμένης (συνολικού ύψους άνω των 30 εκατ. ευρώ) θα έχει ως στόχο την μεγάλη αύξηση των παραγόμενων καινοτόμων προϊόντων συσκευασίας τροφίμων που θα είναι πλήρως ανακυκλώσιμα και θα έχουν φραγμό σε οξυγόνο.

Όπως τονίστηκε, ένα μεγάλο περιβαλλοντικό πρόβλημα αποτελεί το γεγονός ότι -σύμφωνα με διεθνείς έρευνες- περίπου το 30% των τροφίμων πετάγεται στα σκουπίδια αντί να καταναλώνεται και για να μειωθεί το ποσοστό αυτό απαιτείται η παραγωγή καινοτόμων και πολύ ποιοτικών συσκευασιών που θα μπορούν να διατηρήσουν επί μακρόν τα φαγητά. Σε τέτοιου είδους προϊόντα (που συνοδεύονται από υψηλή ζήτηση), θα δώσει ακόμη μεγαλύτερη έμφαση η Flexοpack.

«Πιστεύουμε βαθιά στην υπόθεση των ESG κριτηρίων και ως Flexοpack επιμένουμε στην επιβολή αυστηρών διεθνών standards» αναφέρθηκε χαρακτηριστικά.

Πέραν αυτού, το τριετές επενδυτικό πρόγραμμα της Flexοpack περιλαμβάνει αύξηση της παραγωγικής δυναμικότητας (capacity) και στις τρεις εργοστασιακές μονάδες του Ομίλου (Ελλάδα, Πολωνία, Αυστραλία) μέσα από απόκτηση επιπλέον εξοπλισμού και εγκαταστάσεων.

Θετικό πεντάμηνο – Κλίμα αβεβαιότητας

Η διοίκηση του Ομίλου αναφέρθηκε στις μεγάλες προκλήσεις που χαρακτηρίζουν το οικονομικό περιβάλλον, μεταξύ των οποίων τις συνεχιζόμενες αυξήσεις κόστους σε πρώτες ύλες, καύσιμα και μεταφορές, αλλά και στα σημαντικά προβλήματα που παρουσιάζονται στο μέτωπο της εφοδιαστικής αλυσίδας.

Πάντως, μέχρι σήμερα η διεθνής ζήτηση (η εισηγμένη απευθύνεται στον κλάδο των τροφίμων) συνεχίζει και φέτος να εμφανίζει περιορισμένο ποσοστό ανάπτυξης, με τη διοίκηση της Flexοpack να δηλώνει ικανοποιημένη και από τη μέχρι τώρα πορεία του όγκου των πωλήσεών της. «Μέχρι τώρα είμαστε ικανοποιημένοι, αλλά από αύριο μπορεί να αλλάξει η κατάσταση. Το περιβάλλον είναι ευμετάβλητο» τονίστηκε χαρακτηριστικά.

Επίσης, απαντώντας η διοίκηση του Ομίλου σε σχετικές ερωτήσεις μετόχων, ανέφερε μεταξύ άλλων:

• Η περυσινή αύξηση του κύκλου εργασιών οφείλεται τόσο σε αυξήσεις τιμολογίων, όσο και σε διεύρυνση του όγκου των πωλήσεων.

• Η κυβερνητική πολιτική που ανακοινώθηκε με στόχο τον περιορισμό του ενεργειακού κόστους στις εγχώριες επιχειρήσεις θα λειτουργήσει υπέρ της εταιρείας, αλλά δεν είναι αρκετή προκειμένου να αντιμετωπίσει το τόσο μεγάλο πρόβλημα που έχει προκύψει.

• Υπάρχει κλίμα ικανοποίησης από τη λειτουργία και την ανάπτυξη της θυγατρικής στις ΗΠΑ κατά τους πρώτους 18 της μήνες.

• Η εταιρεία θα δίνει έμφαση στη διατήρηση πολύ ισχυρής κεφαλαιακής διάρθρωσης.

Τέλος, στα πλαίσια της χθεσινής τακτικής γενικής συνέλευσης ψηφίστηκαν -μεταξύ άλλων- η διανομή μερίσματος ύψους 0,136 ευρώ ανά μετοχή (καταβολή στις 11 Ιουλίου 2022) και η δυνατότητα αγοράς ιδίων μετοχών σε εύρος τιμών μεταξύ των 3 και των 8 ευρώ. Ήδη, η εισηγμένη διαθέτει 96.450 ίδιες μετοχές.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v