Reds: Σχέδιο αξιοποίησης έκτασης για data centers και big boxes

Τα 87 στρέμματα που διαθέτει ο όμιλος Ελλάκτωρ πέριξ του Smart Park σχεδιάζει να αξιοποιήσει η θυγατρική. Θετική η πορεία του εμπορικού πάρκου. Πώς μεγιστοποιείται η αξία του.

Reds: Σχέδιο αξιοποίησης έκτασης για data centers και big boxes

Την αξιοποίηση έκτασης, όμορης του εμπορικού κέντρου Smart Park που έχει αναπτύξει στα Σπάτα, εξετάζει η Reds, θυγατρική του ομίλου Ελλάκτωρ.

Ο όμιλος διαθέτει ήδη 87 στρέμματα στην περιοχή και εξετάζει και την απόκτηση επιπλέον 20 στρεμμάτων περίπου που θα συμπληρώσουν την ιδιόκτητη έκταση, δημιουργώντας ένα ενιαίο και άρα πιο εύκολα αξιοποιήσιμο ακίνητο. Σύμφωνα με τη διοίκηση της Reds, η επένδυση βρίσκεται σε πρώιμο στάδιο και αφορά στη δημιουργία χρήσεων γης, που διαθέτουν υψηλή ζήτηση στην περιοχή.

Στο πλαίσιο αυτό δεν αποκλείεται η δημιουργία επεκτάσεων για το ήδη υφιστάμενο Smart Park, ωστόσο, στον σχεδιασμό της Reds προκρίνεται η δημιουργία Data Centers και Big Boxes (εμπορικών καταστημάτων μεγάλης επιφάνειας).

Πέραν των μελλοντικών επεκτάσεων στην περιοχή, ήδη η διοίκηση της εταιρείας προωθεί τη μεγιστοποίηση της απόδοσης του υφιστάμενου εμπορικού πάρκου, που εισέρχεται πλέον στην πρώτη κανονική χρονιά λειτουργίας μετά το 2019. Το 2021, το Smart Park πέτυχε (σύμφωνα με τα δεδομένα του 2019 ως βάση σύγκρισης) αύξηση επισκεψιμότητας κατά 30%, ενώ ο τζίρος των καταστημάτων αυξήθηκε μεσοσταθμικά κατά 22%. Οι παραπάνω ρυθμοί ανάπτυξης διατηρούνται και για τους πρώτους μήνες του 2022, με τον Απρίλιο να παρουσιάζει ιστορικό ρεκόρ του αντίστοιχου μήνα από την έναρξη λειτουργίας του εμπορικού πάρκου.

Σύμφωνα με τον σχεδιασμό της διοίκησης της εταιρείας, έως το τέλος του έτους θα έχει ολοκληρωθεί η είσοδος νέων μισθωτών στο Smart Park, συμπληρώνοντας πλέον το 98% κάλυψης του κέντρου. Η ισχυρή ζήτηση για νέα συμβόλαια, η αύξηση της επισκεψιμότητας αλλά και η σταδιακή επαναδιαπραγμάτευση συμβολαίων που έληγαν με υφιστάμενους μισθωτές οδηγεί δε σταδιακά σε αύξηση του μέσου ενοικίου ανά τ.μ. στο εμπορικό πάρκο, η οποία μεσοσταθμικά αγγίζει το 17%-18% και αναμένεται να αποτυπωθεί σταδιακά στα επόμενα τρίμηνα του 2022 και το 2023.

Παράλληλα, η διοίκηση της εταιρείας αναμένει αύξηση εσόδων και από την εμπορική αξιοποίηση ειδικών διαφημιστικών χώρων, που αναπτύσσει μέσα στην έκταση τόσο για τους υφιστάμενους μισθωτές όσο και για τρίτους φορείς, συμβάλλοντας παράλληλα στην προβολή του Smart Park.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v